17

33 2 11
                                    

Hermanowa czekał przed domem. Był środek lata, 2017 rok.

Wieś był uśmiechnięty, jego oczy połyskiwały wesoło. Jego krótkie, nie dawno ścięte włosy, postawione były do góry.

Z domu wyszły trzy osoby. Matysówka, Kielnarowa i Borek Stary. Dziewczyny niosły kosz piknikowy.

- Najpierwej cmentarz czy las? - spytał Borek.

- Raczej cmentarz - odparła Kielnarowa.

- Szczególnie, że tydzień temu nam sie nie udało - dodała Matysówka.

- Noo to najpierw cmentarz. Będziemy mieli z głowy - skomentował Herman.

- Her! - oburzyła się Kielnarowa.

- No coo? - zaśmiał się niższy.

- Jesteś niemożliwy - westchnął Borek.

- A według mnie to Hermano bardzo się tym przejmuję, tylko wstydzi się to okazać! - Matysówka objęła go ramieniem.

Na policzkach Hermana wykwitły rumieńce.

- T-ta, w-właśnie tak - wydukał, na co reszta się roześmiała.

Po chwili ruszyli na cmentarz. Najpierw odwiedzili grób Białej. Tam stali parę minut w milczeniu.

Potem podeszli do grobu Budziwoja, brata Hermanowej i Kielnarowej. Kielcia przytuliła Hermana. Wszyscy pamiętali jak Herman po śmierci Budziwoja, wciąż twierdził, że spotyka sie z Budziwojem.

Chwilę stali i wyszli z cmentarza.

- A czemu Tyczyn z nami nie poszła? - spytał Hermanowa z pretensją w głosie.

- Ma pracę - odparła Matysówka.

- Ta, jak zawsze - warknął Herman.

Matysówka spojrzała na niego smutno.

- Her.. Nie rozumiem twojego zachowania.. Tyczyn jest miastem i ma więcej pracy..

- Uh.. - wieś odwrócił wzrok.

Po jakimś czasie byli już na miejscu. Usiedli na trawie. Matysia położyła na środku, a Borek przysunął się do Kielnarowej i ją przytulił.

Hermanowa rzucił mu ostrzegawcze spojrzenie. Wciąż uważał, że jego siostra zasługuje na kogoś innego.

- Ktoś jeszcze ma przyjść? - spytała Matysówka.

- Mówiłem bratu, że idziemy, ale nie wiem czy będzie - odparł Borek.

- Czyli możemy zacząć jeść, nie będziemy czekać wieki! - zadecydował Herman.

Wszyscy sie roześmiali. Były wtedy tacy szczęśliwi....


Pisane na apelu z okazji zakończenia roku XDDDDD

Takie dwie ciekawostki o Hermanie:

Jest najniższy i najmłodszy w całej gminie

Jest homoseksualnym biromantykiem XD

~uMbRi

C 2019 | CityHumans | Hermanowa x StarachowiceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz