Naruto:
Jól hallottam? Azt mondta Sakurával? Pont vele? Jó, tudom, hogy Sakura megvan halva Sasukéért, de nem gondoltam volna, hogy Sasuke is táplál vagy táplált Sakura iránt érzelmeket.
- Miért pont Sakura? -kérdeztem ridegen, de a kérdésem jogos. Ennyivel velem is lefeküdhetett volna. Ha csak...
- Nem szeretem Sakurát és soha nem is szerettem.-mondta ezzel félbe szakítva gondolat menetem. Úgy válaszolt mintha a gondolataimban olvasott volna... lehet meg is tette.
- Akkor miért dugtál vele? Méghozzá úgy, hogy az volt az első alkalmad. Általában azzal történik meg az első akit szeretsz, akibe szerelmes vagy! Szóval nekem ne mond azt, hogy sosem szeretted Sakurát!!!! -fordultam felé mérgesen.
- Emlékszel a tavalyi bulira ami Kibáéknál volt?-kérdezte.
- Hát vágom melyikről van szó mivel az az a buli amikor lebetegedtem és ezért nem tudtam menni.Csak nem akkor kufircoltatok? -kérdeztem gúnyosan.
- De, de rohadt sokat ittam. Jó? És amúgy is akkor még nem is voltunk együtt.
- Most sem vagyunk együtt! -vágtam rá mire párperc erejéig néma csend telepedett közénk. Ismét elfordultam felőle majd megéreztem a hideg kezét az arcomon.
- Ne mond ezt. -mondta csendben Sasuke.-Tudom, nem kifogás az, hogy sokat ittam. Viszont ne mond azt, hogy te nem kavartál senkivel. Meg amúgy is... a múltat ne hánytorgassuk fel, nem véletlenül az a neve, hogy múlt. Igen, szexeltem Sakurával, viszont ha veled odáig eljutok akkor mi szeretkezni fogunk és a szex és a szeretkezés között kibaszott nagy különbség van.
- Ne veszekedjünk ezen, nem ér annyit. -kezdte el simogatni az arcom a hüvelykujjával. Egy ideig ismét csak csend telepedett közénk.- Szeretlek. -suttogtam, egyáltalán nem gondolkodtam azon, hogy most mi kell mondanom. Lehet nem ez volt a megfelelő pillanat, de nem bántam meg, hogy kimondtam. Tényleg nem ér annyit, hogy ezen veszekedjünk, a múlt az a múlt. Most a jelennel kell foglalkoznunk.
Sasuke abba hagytam az arcom simogatását majd az állam alá nyúlt és maga felé fordította a fejem mire én az egész testemmel felé fordultam. Ugyan úgy az államnál fogva közelebb húzott a saját arcához így muszáj voltam a kezemmel megemelni magam. Csak egymás szemébe néztük miközben éreztük egymás lehheletét.- Mond ki mégegyszer. -súttogta az ajkaimra.
- Szeretlek Uchiha Sasuke. -suttogtam. A szemei fel-le, jobbra-balra jártak az én tekintetben, mintha arra várna mikor mondom azt, hogy csak kamuztam. Még közelebb hajolt hozzám és mielőtt összeérintette volna ajkainkat ő is kimondta azt a bizonyos szót.
- Én is szeretlek Uzumaki Naruto. -mondta majd bezárta a köztünk lévő űrt. Eleinte óvatosan mozgattuk ajkainkat, de Sasuke egyre jobban felbátorodik. Szánk elválik, de nyelvünk egyből csatlakozik ezzel mélyítve csókunkat. Sasuke maga aládönt és ugyanúgy hevesen csókol. Ajkaimról a nyakam felé kezd el egyre forróbb csókokkal ellepni. Valahol gyengéden megharapja a vékony bőrt és elkezdi szívni ezzel valószínűleg nyomot hagyva rajtam. - Az enyém vagy és ezt mindenkinek tudnia kell. -suttogta. A forró lehhelete égette a nyakamat, a hideg pedig kirázott a mégiscsak jól eső érzéstől.
- Sasukeh. -sóhajtottam mire egyből rám vezette a tekinteté.
- Itt megállok, nem megyek tovább. -mondta és nyomott egy gyors csókot ajkaimra majd ledölt mellém. - Aludjunk, holnap suli. -húzott közelebb magához én pedig ráfeküdtem a mellkasára és magunkra húztam a takarót.
- Jó éjt. -mondtam ő pedig elkezdte simogatni a hátam.
- Jó éjszakát. -puszilta meg a homlokom én pedig lehunytam a szemem és viszonylag hamar el is aludtam.
Reggel arra keltem, hogy valaki kopogtat az ajtón, egyből felültem Sasuke pedig már ajtót is nyitott. A bátyja lépett be, hallkan elkezdtek beszélgetni biztos azt hiszik még alszom...
Felálltam majd a fürdő felé vettem az írányt, direkt úgy, hogy észre vegyenek. Mikor a fürdőbe értem becsaptam az ajtót majd kulcsra zártam.
Elmosolyodtam majd oda mentem a csaphoz, hideg vízzel megmostam az arcom majd elkezdtem kutatni a csap feletti kisszekrényben hátha találok egy bontatlan fogkefét. Sasuke biztos sok időt tölt itt el, még mosópor meg öblitője is van. Egy kis keresgélés után sikerrel is jártam, megmostam a fogam és leöblítettem az arcom de, ezúttal szappant is használtam. Megtöröltem az arcom majd elhagytam a fürdőt, mindkettőjük tekintete rám szegeződött. A szememmel megkerestem az egyenruhámat majd amint megláttam oda mentem és a kezembe vettem, épp indultam volna vissza a fürdőbe de Sasuke elém állt.- Neked is jó reggelt. -mondta elég csúnyán nézve rám, alig bírtam ki, hogy ne nevessem el magam.
- Neked is. -kerültem ki, amint beértem a fürdőbe ismét becsuktam az ajtó majd kulcsra zártam. Szélesen elvigyorodtam és elkezdtem átöltözni.
Miután végeztem, ismét kinyitottam az ajtót és lettem a pulóvert.
- Meddig vagy hajlandó sértődöttet játszani?-kérdezte és összefonta kezeit a mellkasa előtt.- Aaaajjjjj, honnan tudtad!? -néztem rá majd egyre közelebb mentem hozzá és szemből beleültem az ölébe.
- Tudom, hogy feltűnési viszketegségben szenvedsz szóval nem volt nehéz kitalálni. -ölelte körbe a derekam.
Összeérintettem ajkainkat és egyből vad csokolózásba kezdtünk.- Szóval ilyen érzés harmadik keréknek lenni.-mondta Itachi mi meg elváltunk egymástól.
- Ezt nem hívnám annak. -mondta Sasuke mire Itachi nem mondott már semmit csak nézett maga elé. - Ömm ideje lenne elindulnunk az iskolába. -törte meg a csendet mire bólintottam és leszálltam róla.
- Kocsival vagyok szóval ha gondoljátok...
- Az király lenne! -vágtam a szavába mire csak bólintott.
Mikor az autóhoz értünk én hátra ültem Sasuke pedig az anyós ülésen foglalt helyet.
- Hogy hogy kocsival jöttél? -kérdezte Sasuke.
- Azért mert onnan dolgozni mentem volna de, így is még marad egy csomó időm szóval ja.
- Nem hogy aludtál volna még. - Itachi erre nem válaszolt mivel az este történtek játszódtak le újra és újra a fejében.
- Nem...tudtam aludni. -mondta párperc elteltével. Sasuke aggódóan a bátyja felé fordult aki semmilyen esetben nem akart szemkontaktust felvenni Sasukéval.
- Parkolj le valahol. -válaszolta a fiatalabbik ellenállás nem tűrő hangon. Naruto csak nézte Sasukét mivel nem értette, hogy miért kéri ezt. Viszont úgy döntött, hogy csendben marad mivel ez az ő dolguk és biztos olyan dologról lesz szó....
Miután Itachi le parkolt csak csendben ültünk és néztünk kifele a szélvédőn.
- Hallgatom. -ennyit mondott. Itachi egy pillanatra az öccsére nézett majd elfordult.
- Tegnap, miután haza mentem megfürödtem és befeküdtem az ágyamba. Olvastam hogy elüssem valamivel az időt, de nem sokkal később kaptam Kisametól egy üzenetet amiben az állt, hogy nem e megyek el vele randizni. Rengeteget gondolkodtam azon, hogy mit irjak neki, természetesen legtöbbször az futott át a fejemben, hogy nem,de vegül mégis belementem. Arra gondoltam, hogy hátha könnyebb lesz. Mikor már késő volt és aludni készültem elkezdtem hallani Shisui hangját, azt suttogta, hogy Itachi. Először azt hittem csak beképzeltem, de utána többször hallottam, hogy ezt súgja. Felültem az ágyban és csak néztem a semmibe majd egy pillanatra megjelent az ágy másik végében ahogy néz, néz azzal a szeretettel teli csillogó szemével és azzal a levakarhatatlan boldog és gyengéd mosolyával.
Eltelt nagyjából 2 perc utána azt éreztem, hogy a fülem mögé tűr egy tincset, megjelent előttem ismét és mosolygott de, ezúttal szomorú mosolya volt és ismét eltünt. - fejezte be és Sasuke felé fordult aki aggódóan nézett a bátyjára.Sajnálom, hogy ennyit kellett várnotok erre a részre.
Nem tudom, hogy mikor tudom majd hozni a következőt de, igyekszem minél hamarabb.
Köszönöm, hogy már ilyen sokan olvassátok a könyvem, sokat jelent❣️
YOU ARE READING
Az életem árán is - SasuNaru
RomanceNaruto egy átlagos emberi életet él, mikor egyszer csak egy véletlen folytán meg tudott egy titkot Sasukéról akivel életében egy szót sem váltott. Sasuke megfenyegedte Narutót, hogyha bárkinek elmeri mondani akkor megöli és természetesen Naruto egy...