A döntés

515 32 2
                                    

Naruto:

- Mondjak egy titkot? -suttogta a fülembe. -Sasuke rohadtul nem fog megmenteni, itt fogsz meghalni.- nyalt végig a fülcinpámon, ez undorító.

- Sasuke. -suttogtam de, ő még mindig csak háttal állt nekem. Mivan vele? Elindultam felé, hogy valahogy megtudjam miért nem hall vagy csak direkt nem akar engem meghallani.

- A-a-a... -húzott vissza a hajamnál fogva. -nem mész te sehova. Szépen megöllek, aztán jön Sasuke. -emelt fel még mindig a hajamat fogva és neki vágott a falnak. Amikor legugolt elém olyan erős pofont kevertem  le neki amilyet csak tudtam.
- Most meghalsz. -emelt fel a nyakamnál fogva. Miért minden vámpír a nyakamat veszi célzásba!? Elkezdett a nyakam felé hajolni és már éppen mélyesztette volna belém a fogait, mikor egyszercsak alrébb repült.

- Minden rendben? Nem csinált semmit? -lépett elém Sasuke aggódóan.

- Igen, minden rendben. -válaszoltam neki kicsit ilyedten.

- Ne haragudj, hogy nem tudtam hamarabb segíteni csak valamit csinált velem és azt forgatta le valahogy a fejemben ahogy megöl téged és... -

- Sasuke, majd később elmondod de, még mindig életben van. Megtudod valahogy ölni?-kérdeztem.

- Igen. Gyújts valahogy tűzet amíg én elterelem a figyelmét. -tünt el mellőlem.

Mégis, hogy gyújtsak tűzet!? Belenyúltam a zsebembe és szerencsémre volt nálam egy gyújtó. Tudtam, hogy megéri Shikától lenyúlni. Gyorsan beszaladtam egy erdő féleségbe és elkezdtem tűzet gyújtani nagyjából 5 perc volt mire sikerült is, remélem nem fog leégni az erdő. Egyáltalán mit kerek erre felé!?
Sasuke épp jött felém annak a vámpírnak a fejével és testével a kezében. Bedobta a tűzbe ami egy pillanat alatt elégett.

- T-te, letépted a fejét!? -akadtam ki.

- Muszáj volt. -rántott vállat. Mikor sikerült megemésztenem ezt a dolgot felé fordultam és meglepettségemre sokkal távolabb állt tőlem mint az előbb. - El kell oltanunk a tűzet. -mondta én meg kivettem a táskámból egy flakon vízet és rá borítottam.

- Nálad is van? -kérdeztem mire bólintott és kivette a táskájából majd felém nyújtotta. Azt is ráöntöttem és sikeresen eloltodott.
Ahj baszki ezt nem hiszem el persze, hogy ilyenkor jön rám a hugyozhatnék.

- Mindjárt jövök. -indultam el egy közeli bokorhoz vagy valamihez ami takar.

- Hova mész? -kérdezte mire felé fordultam.

- Csövelnem kell. -mondtam és elfordultam tőle majd ismét elindultam.

- Ja ohh, rendben. -mondta én meg tényleg elindultam egy bokor fához vagy valamihez. Mikor sikeresen végeztem vissza mentem hozzá.

- Szívesen, siettem, hogy ne kelljen sokáig állnod.-veregettem meg a vállát.

- Te most azzal a kezeddel értél hozzám... amelyikkel pisiltél!? -akadt ki.

- Neeeem, dehogy! Tényleg kinéznéd belőlem? Szégyeld magad Sasuke. -nevettem fel mire csúnyán nézett rám. Tuti nem hitte el.
- Baszki. -kezdtem el futni előle de, épphogy léptem pár lépést el is estem.
- Kibaszott cipő fűző!!!!

- Reménytelen vagy Dobe.

- Te csak ne hívj reménytelennek, Mr. Drakula.-nevettem fel és bekötöttem a cipőmet.

- Haha de vicces, csak vigyázz este nehogy kiszívjam a véred miközben alszol. -indult el mire én felálltam és utána futottam.

- Ugye nem tennéd meg? -kérdeztem ilyedten.

Az életem árán is - SasuNaruDonde viven las historias. Descúbrelo ahora