0.3

249 21 9
                                    

~Takemichi~

Okuldan atılmam lazım. Sürekli olarak bunun tekrar ediyorum aslında atılmak umrumda değil zaten zorunlu eğitim sürecimin sonundayım bana pek bir zararı olmazdı bir süre öncesine kadar...

2 ay önce

Mikey ile aramızda geçen bir konuşma.

"Hadi Mikey tomana katıl, lütfen..."
Tomana katılmasını çok istiyordum, benden daha güçlü birinin tomana katılması mükemmel bir şey olurdu.

"kaç kere daha tekrar etmem gerekiyor Takemichi. Sizin kavgalarınızla uğraşamam. Çok gereksiz konular üzerine kavg-" duraksamıştı ve ardından kısık bir sesle
"benim kavgalarımın konuları da çok gerekli değil hani"

Ben bu işten öyle kolay kolay geri dönmüyorum!

"Toman lider yardımcısı olmak istemiyorsan liderliği sana verebilirim" dememe sinirlenmiş olacak ki gözlerini kocaman açmış ve öfkesini görüyordum.

"Tomanın liderliğini vermek ne demek?!?! Lideri olduğun çeteyi böyle mi yönetiyorsun! MAL MISIN TAKEMİCHİ?!"

Ciddi değildim

Bu kadar sinirlenmesi üzerine şaşırmış ve sesimi çıkarmadan karşında oturmaya devam etmiştim. Biraz duraksayıp sakinleştikten sonra konuşmaya devam etti.

"bir şartla tomana yardımcı lider olarak katılırım"

Sonunda kabul etmişti, çok uzun zamandır ısrar ediyordum zaten, normal.

"evet, dinliyorum"

"bu okul yılını, okul birincisi olarak bitirirsen tomana katılırım"

Şaka mısın sen?!?!

Orospu evladı okulda başarısız olduğumu bildiği için bunu yapıyor!

"Tamam, o zaman seni tomana katılmış ilan ediyorum!"

Şimdiki zaman

Okuldan atlırsam Mikey'i hayatta tomana alamam. Okuldan atılmamam lazım. Tek yapabildiğim bunu söylemek...

Bu Hanma denen çocuğun ne derdi var? Beyinsiz özürlü! Hala sırıtıyor pezevenk! Tipe bak amk şeytan görse suratına tükürür.

Sonunda müdürün odasına varmıştık. Müdürün arkasından odaya ilk Kazutora ardından ben ve en son Hanma girmişti. Müdür yerine oturmuş, eline bir kalem almış ve bize bakıyordu. Bizde üç silahşörler gibi karşısında duruyorduk.

"okulun önünde kaldırımı tıkıyarak ne yapıyordunuz?"

Evet aslında tam kavga ettiğimiz söylenemez, o sırada sadece kaldırımı tıkıyorduk denebilir. Oh be muhtemelen ceza vermez. Rahatladım.

"Cevap versenize!"

Hepimiz ortamdaki sessizliği devam ettiriyorduk ki Hanma bir adım öne çıkıp konuşmaya başlamıştı, ne diyeceği hakkında hiç bir fikrim yoktu.

"müdürüm... Ben Takemichi Hanagaki'den şikayetçiyim. Kendisi bana saldırdı."

Lan ne saçmalıyorsun orospu evladı

Müdürün Hanma'yı dinledikten sonra bana dayadığı sinirli bakışları altında kalmıştım. O piçin dediği yüzünden bana sinirlenmişti. Elindeki kalemi kalemlilerden birinin içine koydu, ciddi bir yüz ifadesine bürünerek sandalyesine yaslandı.

"Takemichi seni kaçıncı kez uyarıyorum biliyor musun?"

Benim işim gücüm yok, senin beni kaç kere uyardığını sayıyorum, tövbe estağfurullah

"cevap vermemen bilmediğini açıklıyor."

Neyin tatavasını yapıyor bu adam, sadede gelsin artık.

Oturuduğu yerde doğruldu, kolunu masaya dayadı ve konuşmasına devam etti.

"bu şikayet üzerine seni okuldan atmam gerekiyor. Bundan önce yaptığın çok fazla hatanın üzerini kapattım ama bu bardağı taşıran son damla... Hakkında işelem başlatmak zorundayım"

Olmamamlı böyle olmamalı Mikey'i tomana almam lazım. Şart koymasa olmaz!

Müdürün böyle demesi üzerine benimde bir şey söylemem gerektiğini hatırladım. Ama ne diyeceğim hakkında gram fikrim yoktu.

"peki müdür..."

Çok tuhaf oldu ama banane amına koyayım.

Müdürün "çıkabilirsiniz" demesi üzerine odadan çıkmıştık. Kapıyı kapattıktan sonra hanmaya öldürücü bi' bakış attmıştım. Yüzünde ki o pis gülüş eksik olmuyordu.

Hanma seni doğduğuna pişman edicem gör bakalım orospu evladı.

Sakin ol Takemichi, sakin. Daha yeni müdür odasından çıktın, sakin ol. Kapıda kavga edemezsin.

_____________

Sonunda okuldan çıkmış, bir parkta oturmuş Kazutora ile olanları konuşuyorduk. Az önceki halime göre biraz daha sakinleşmiştim sonunda. Kazutora hepsinin onun hatası olduğunu söyleyip duruyordu.

"hepsi benim suçum Takemichi. Mikey'i tomana alamamanın suçlusu benim.."

Artık beni kızdırmaya başlıyordu bu durum.

"yeter Kazutora! Hiç bir şey senin suçun değil biraz daha konuşursan döverim" ne zırvalıyordu bu çocuk.

"Hanma'ya vuran benim, bu yüzden senin bir suçun yok"

Söylediklerim üzerine konuşmayı bırakmıştı. Sanırım artık olayların farkına vardı.

İkimizde olayları düşünmeye başlamıştık ve yaklaşık yarım saattir konuşmuyorduk. Bunun üzerine Kazuyora telefonuna baktı.

"Takemichi saat geç oldu ben eve gidiyorum gleicek misin?"

Evet aslına bakarsak hava kararmaya yüz tutmuştu.

"Yok ben biraz daha burdayım, sen git." kafasını olumlu anlamda sallayıp uzaklaşmaya başlamıştı.

O gideli yaklaşık on beş dakika geçmişti ve bana doğru yaklaşan ayak sesleri duymuştum. Hanma üzerinde oturduğum banka yaklaşıyordu.

Öfkeyle ayağa kalkıp "Dayak mı istiyorsun olum sen?!" Sırıtmaya başladı galiba gerçekten dayak istiyor.

"seninle konuşmaya geldim Takemichi" bu cahil züppe ne konuşmaya geldi benimle?



Evett sonunda yazdım bölümü. Lütfen sövmeyin bana lsçxçsçcçsfşş neyse japonya eğitim sisteminde müdüre ne denildiği bilmiyorum araştırdım saçma sapan şeyler çıktı bi bok anlamadım o yüzden bende müdür dedim. Sorun çıkmaz umarım.

Hatalarım varsa özür dilerim kontrol etmeden attım:)

Tokyo Revengers / Paralel EvrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin