~Hanma~
Hala zamanda yolculuk yaptığıma inanamamakla birlikte bu zamandan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum. Ama içimden bir ses Takemichi'yi bulmam gerektiğini söylüyor.
"Anne oyun oynamaya çıkabilir miyim?"
Takemichi'nin üç yaşındaki halinde olması bana gelemeyeceği anlamına geliyor. Bu yüzden onun yanına ben gitmeliyim.
"peki oğlum. Yanlız gitme, Kisaki'yi çağıtir tatlım!" (not: kisaki benim kurgumda hanma ile yaşıt)
Ben Kisaki'yi unutmuşum. Çocukluk arkadaşım. Bizim üst katımızda oturan akıllı çocuk.
"Tamam anne!"
Evden hızlı adımlarla dışarıya çıktım. Bu bedenle hızlı yürümek ne kadar mümkünse. Yukarı çıktım ve kapıyı tıkladım. Annesi kapıyı açıp beni gördüğünde otomatik olarak kisaki'ye seslenmiş. Ve kisaki yanıma gelmişti.
"Hanma bu gün ne oynuyoruz?"
Şifreli konuşmuştu. Evet doğru ben bu zamanlarda sürekli çocuklarla kavga eder ve onları kendi kölem yapardım. Ama Kisaki'nin ayrı bir yeri vardı. Bana bu taktiği o verdiği için onunla kavga etmiyordum.
"Yolda anlatırım:)"
...
Binadan çıkmıştık. Ve Kisaki'ye nasıl anlatacapımı bilmiyordum. Takemichi'nin evi çok uzak değildi. O yüzden hızlıca oraya varmıştık. Kapıda Kisaki'nin sorularına maruz kalmıştım.
"Hanma ne yapıcaz bu büzür veledin evinde."
"Kisaki benim bu veletle yanlız görüşmem lazım. Burada bekle."
Bunu dediğimde bana kötü kötü bakmıştı. Onu aldıruş etmeyip dış kapıyı araladım. Bahçeye girdim ve kapıya yaklaşarak kapıyı tıkladım. Takemichi'lerin evi bina değildi. Bu yüzden dış kapıyı tıklamam yeterliydi.
" Buyrun- merhaba! "annesi kapıyı açmış ve sevecen bir şekilde selamlamıştı.
" Takemichi burda mı? "
Dememin ardından Takemichi'yi gördüm. Bir yere çıkmak için hazırlanıyor gibiydi. Annesi önve bana Takemichi'yi sormam tuhaf gelmişcesine bir bakış attı ardından bana hafif gülümseyerek arkasını döndü.
" burada. Take gel arkadaşın geldi galiba."
Takemichi bana baktı, ardından yanına geldi. Annesi bunu gördükten sonra hafif geriye çekildi. Arkadaki çocupa bakıp bir odaya gitti.
Takemichi kulağıma yaklaşarak bir şeyler fısuldamaya başladı.
"Hanma biraz daha beklesek olmaz mı?"
Ne saçmalıyor bu çocuk? Üç yaşımdaki hali şu an gelecekte. Gelecek bozulmamalı. Yani benim için pek bir sorun yok ama okuduğum tüm fantastik mangalarda geleceğin bozulması kötü bir şey. Yani sanırım.
Bana yalvarır gözlerle bakıyordu. Ciddi miydi bu çocuk. Bende ona fısıldayarak karşılık verdim.
"Üç yaşındaki halin şu an gelecekte ve geleceğin ne halde olduğunu düşünebiliyor musun?"
Beni biraz anlamış oldupunu belli ederek tamam dercesine kafasını salladı. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Tekrar el sıkışarak kendi geleceğimize döneceğizi umut ederek elimi uzattım. Tam Takemichi karşıluk verecekken arkada duran çocuk yanımıza geldi. Takemixki tereddüt ederek. Elimi tuttu ve ağlamaya başladı. Cidden ne oluyordu. Çocuğa yalvaran gözlerle son bir kez baktı ve bana döndü.
Elimizin üstüne tekrardan küçük peri geldi. Ve konuşmaya başladı.
"erken dönüyorsunuz hayırdır?"
Hala daha aynı zaandaydık daha yolculuk başlamamıştı. Ve zaman durmuş gibiydi, çocuk aynı pozisyonda duruyor, bahçe kapısının orada duran Kisaki uçuyordu. Ciddiyim, havada duruyordu. Muhtemelen zıplıyordu. Galiba biz tokalaşırken zaman duruyor ve sonra zaman değiştiriyoruz.
"e~ konuşacak mısınız?"
Küçük peri bizden cevap bekliyordu. Takemichi'ye bakmak üzere kafamı kaldırdım. Hafif hıçkırıklar içinde ağlıyordu. Ne olduğunu merak ediyorum doğrusu. Takemichi'nin cevap veremeyeceğini düşünerek ben konuşmaya başladım.
"Sence bu yaşta ve bu bedenlerde ne yapabiliriz?"
Alaycı bir şekilde soruya soru ile karşılık vermiştim.
"Tamam anlıyorum ama bu zamana sen gelmek istedin. Değil mi?"
"Hadi ama! Karşılıklı soru mu sorucaz birbirimize?"
Fark etmeden yine soru sormuş bulundum. Komik olmaya başladı.
"neyse. Bu böyke devam eder ben bir şey demiyorum... Şimdi hangi zamana gidiyoruz?"
Takemichi'ye baktım hala hıçkırarak ağlıyor bir yandanda koluyla gözündeki yaşları temizliyordu. Kendi zamanımıza dönmenin en iyisi oldupunu düşünerek, cevap verdim.
"geldiğimiz zamana yani 2017'ye gidelim."
Küçük peri onaylayarak gülimsedi, ve ortadan kayboldu.
Gözlerim kararmaya başlamıştı. Galiba sonunda kendi zamanıma geri dönüyorum.
________
Evet sonunda bölümü yazdım araya giren bayram yüzünden biraz gecikti kusura bakmayın:)
Oy sınırı: 12
Oy sınırı koymaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers / Paralel Evren
ActionTokyo revengers paralel evrende, mikey ve draken'nin arasındaki ilişki gibi Takemichi ve Hanma kurgusu.