0.1

453 25 30
                                    

2 yıl önce..

Takemichi gücünü keşfetmeden önce sadece zihinsel ve fiziksel olarak yıkılmaz ve insanların kötülüğünü istemeyen hep insanların mutlu olmasını isteyen, insanların kurtarıcısı gibi bir kahraman olma hayali ile yaşıyordu. En yakın arkadaşı Kazutora'ydı. Kazutora çocukluğundan beri Takemichi'ye resmen tapıyor, asla kavga etmiyor ve Takemichi'nin götünün dibinden ayrılmıyordu. İşte Kazutora'nın bu davranışları ondan iki yaş büyük olan Hanma Shuji'nin dikkatini çekiyordu. Hanma uslanmaz bir yalancı ve düşüncesiz bir aptalın tekiydi asla kimseyi dinlemez başına buyruk hareket ederdi. Kazutora'nın Takemichi'ye tapıyor gibi davranmasını çok kıskanıyor diğer insanlarında ona bu şekilde tapıcak derecede saygı duymasını istiyordu.

Bir gün okul çıkışı

~Takemichi~

Kazutora'nın sürekli beni takip etmesi artık sinirlerimi hoplatıyor gerçekten. Hani beni takip etmesini geçtim aynı sınıfta olalım diye sınıfta kalmak gerçekten bu çocuk psikopat. Yani onu seviyorum ama artık bu işin ucu kaçtı. Şu an peşimden geliyor sanki görmüyorum onu hay...
Arkamı dönüp şu ağacın arkasından çıkmasını söylesem nasıl tepki vericek acaba?

"Hey Kazutora!"

Hay çıkmıyo biraz daha çıkmazsa gülme krizine giricem çok komik duruyor.

"Kazutora, görüyorum seni çıkar mısın o ağacın arkasında."

"Eh, sonunda. Ne yapıyordun orada."

Dedim ve bana soluk soluğa "Takemichi acilen yardım etmen gerekiyor. Lütfen biri peşimde ama ben bir şey yapmadım"

Sesi titriyordu. Sanki benden bir şey saklıyor gibiydi. Kim? Kim peşine düşmüş olabilirdi? Kazutora'yı yanıma çektim omuzlarından tutup ona sakinleştirici bir konuşma yapmaya başladım. Çok hızlı nefes alıp veriyor, ve bana cevap verirken sesi titriyordu. Davranışları bana biraz tuhaf gelmeye başladı. Çünkü Kazutora peşinde olan adamlar için bu kadar korkup endişelenecek bir tip değil. Aklıma gelen soruları ona yöneltmeye başladım.

"Sana ne dedi? "
Öncesinde derin bir nefes alıp;

"Takemichi, lütfen bana kızma ama seni a-arıyordu. Benim sürekli senin yanında olmamdan dolayı bana sordu. Takemichi onların sana zarar vermedini istemiyorum!"

Hiç bir bok anlamadığımı belirtmem lazım. Neden kekeledi ki ve beni arıyorlarsa neden saklanıyordu ona zarar mı vermişlerdi?

" Kazutora tane tane anlat, dediklerinden hiç bir şey anlamıyorum. Sana zarar mı verdi? Çekinmeden anlatır mısın? Lütfen"

Kolundan tuttum, kenarda duran bir banka yaklaşıp oturmasına yardım ettim, önüne eğilip eline çantamdan çıkardıpım suyu verdim ve anlatmasını bekledim. Elleri titriyordu önce sudan bir yudum aldı. Biraz üzerine döktü ama bunu umursamadı. Ve anlatmaya nihayet başladı.

"zil çaldığında daha sınıftaydım. Çantamı toparlıyordum. Sonra tanımadığım bir tip sınıfa girdi, tuhaf görünüşlü uzun ve sanki zarar vericekmiş gibi konuşuyordu. Sınıftan çıktık ve yürümeye başladık. Bana tuhaf tuhaf sorular sormaya başladı, 'kaç yaşındasın? Nasıl sınıfta kaldın? Arkadaşların var mı?' gibi saçma sapan sorular yöneltiyor ağzımdan laf almaya çalışıyor gibi davranıyordu. En son bana 'Takemichi şu an nerede biliyor musun? Bana yerini söyler misin?' d-dedi"

Ne yani bu tuhaf görünümlü çocuk neden beni sormuştu ki? Hala anlamadığım bir şey var. Kazutora sonu saklanacak ladar kötü ne yapmış olabilirdi? Tekrar verdiğim sudan bir yudum aldı, şu ana kadar anlattıkları üzerine bir cevap versem mi? Çok tuhaf davranıyor Tora'dan bahsediyoruz asla korkaklık sergilemeyen, kendinden büyük ve güçlü kişilere meydan okuyan biri şu an sesi titriyor, ve anlattığı çocuktan korkuyor mu? Gerçekten mi?

"eee daha sonra ne oldu"

Anlatmaya tereddüt ediyordu, gerçekten ne olmuş olabilirdi. Ve anlatmaya devam etti biraz daha sakinleşmiş bir hali vardı benimle konuşmak galiba onu rahatlatıyordu.

"bana seni sorunca ona ters bi vakış attım ve ona 'sana neden söyleyeyim' deyince omuzumdan tutup duvara yasladı ve beni tehdit e-etti"

Ne biri Kazutora'yı tehdit mi etti ve Tora gerçekten korktu. Nasıl bir tehdit bu?

"ne dedi sana, NE DEDİ!"

"sana bunu söylemek istemiyorum Takemichi lütfen sorma, olayı anlatmamı istedin bende anlattım bu kadar. Sadece beni tehdit etti bebde ağzını payını verdim, ve beni görmesin diye saklandım."

Sanki ben buna inanırım yalancı seni. Bu seni o hale getirdi, aynen.

" Bak Kazutora seni anlatman için zorlamıyorum ama bunu belirtmem lazım sana inanmıyorum-
Ne nereye bakıyorsun"

Bize doğru gelen birine gözlerine dikmiş pis pis bakıyordu. Kafamı çevirdiğimde dibimde biten, neredeyse iki metre uzunluğunda biri vardı. Mal mal gülüyordu Kazutora'ya bakarak galiba bu onu tehdit eden adamdı.

"Hey, hey, Kazutora noldu lan korkuttum mu seni"

Şu an Kazutora nasıl sessiz kalıyor anlamıyorum, gerçekten ne dedi sana Kazutora.

"Oo Takemichi sende mi buradaydın, seninle konuşmak istediğim bir mesele var."

Bu adamı şimdi burda dövmek vardı...
Okulun önünde olduğumuza şükür etsin. Bunun yüzünden okuldan atılmak istemiyorum. Son olaylardan sonra müdürün dediklerini unutmadım sonuçta.

" Sen de kimsin? Benimle bir şey konuşmak istiyorsan burdan uzaklaşmamız lazım okulun önünde kavga çıkartmak istemiyorum."

Gerçekten bu çocuk yüzünden okuldan atılırsam kimse onu benim elimden alamaz!

Şimdilik bölümü burada bitiriyorum tanışma bölümü burada başlıyor ama asıl hikaye sıradaki bölünde olucak yani ara vermek daha iyi şu anlık yoksa bölüm çok uzun oluyor burada kesmek daha mantıklı
Bir daha ki bölüm hanmanın olucak hem kazutorayı ne ile tehdit ettiğini görücez Torayı biraz ürkek gibi yazdım sanıyor olabilirsiniz ama daha hikayenin başındayız bölüm çok gecikmicek takipte kalınn<33

Tokyo Revengers / Paralel EvrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin