33-Final

6.7K 634 626
                                    

leeminho

leeminho

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


***

"Ben bir şey ima etmiyorum ki Felixciğim, yanlış anlıyorsun beni. Sadece dedim ki 'Farı gözüne değil de yanlışlıkla boynuna mı sürdün?'." Felix yanakları kıpkırmızı bir şekilde kaşlarını çatmış açıkça onunla dalga geçen Changbin'e bakıyordu.

"Yah! Uğraşıp durma sevgilimle." Hyunjin hemen sevgilisini tutup kendine çekmiş ve başına bir öpücük bırakmıştı. Bu hareketiyle Felix'in yüzü gevşerken tekrar gülücük saçmaya başlamıştı.

Dün gece Hyunjin ve Felix ikilisi için oldukça tempolu geçmiş gibi duruyordu. Changbin de bunu anladığından beri Felix'i utandırmak için dalga geçiyordu.

Biz ise dün yemekten sonra odaya girer girmez tam anlamıyla bayılmıştık. Pijamalarımızı giyer giymez yatağın içine girmiş, sarmaş dolaş bir şekilde uyuyakalmıştık.

Hava da ayağımızın altındaki kum kadar sıcaktı ve bir an önce uygun bir yer bulup hızlıca denize girmek istiyordum.

Minho sonunda uygun bir yer görüp birleşik ellerimizden yararlanarak beni oraya doğru çekiştirmişti. Hemen peşinden ilerleyip serdiği havlunun üzerine oturmuş, çantadan su çıkartarak içmeye başlamıştım. Diğerleri de yanımıza yerleşmeye başlamışlardı. Minho yanıma oturup güneş gözlüğünü çantaya atmıştı.

"Hemen girelim hemen girelim!" Jeongin oturmadan tişörtünü çıkartıp Chan hyungun daha yeni serdiği havlunun üzerine atmıştı. Koşarak denize girme hayalleri kurarken tabiki sevgilisi tarafından durdurulmuş, oturtulmuştu.

"Güneş kremi sürmelisin." Jeongin oflayarak güneş kremi sürmeye başladığında Minho'ya döndüm.

"Girelim mi?" Minho uzanıp boynuma bir öpücük bırakmış ve başını omzuma yaslamıştı.

"Girelim."

"Girelim diyorsun ama sanki kalmak istiyormuş gibi omzuma yatıyorsun." Dudaklarını büzerek başını kaldırdığında kıkırdayıp omzuna bir öpücük bıraktım. Minho bazen bebek gibi oluyordu ve bu yüzden onu mıncıklayasım geliyordu.

Tişörtlerimizi çıkartıp denize girerken Minho hemen elimden tutmuş beni hızla çekiştirmeye başlamıştı. "Yah Minho! Su soğuk!"

Kahkaha atıp ellerimizi ayırmış ve bir anda beni kucağına almıştı. "Lan! Bak sakın suya atayım deme Minho!"

"Atmayacağım sevgilim, ileriye götürüyorum seni. Buralar kirliymiş." Gülümseyip kolumu boynuna dolamış ve beni bırakmasını beklemiştim. Ayağımın hala değdiği ve temiz olan bir yerde beni bıraktığında burada suyun daha ılık olduğunu farketmiştim. Oldum olası çok soğuk suyu sevmezdim.

Minho hızlıca suya dalıp çıktığında başını sağa sola sallayarak saçındaki suları etrafa saçmıştı. Ardından tek eliyle saçlarını geriye atmış yanıma yaklaşmıştı. Kabul etmeliydim ki bu çok ateşliydi.

Story | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin