-1-

2.6K 157 60
                                    


    Midoriya All Might ile tesadüfen karşılaştığı o çatıdan farklı biri olarak inmişti. Kahraman olma hayallerini bir kenara bıraktı ve UA sınavına girmekten vazgeçti. Neden girecekti ki? Özgünlüksüz olarak hiçbir şey yapamayacağının farkındaydı.

   Ama en azından normal bir birey olabileceğini biliyordu. Meslek araştırması yapmalıydı. Eğer polis olursa kahramanların yanında olacağı doğruydu ama canının yanacağını düşünüyordu. Kafasını sallayarak boşverdi. Daha zamanı vardı ne de olsa. Bir şeyler düşünürdü her zamanki gibi.

  Okulda sessizleşen Midoriya'ya kimse dikkat etmezken tek fark eden Bakugou olmuştu. Her zamanki gibi her kahraman lafına atlamıyor ya da son haberlerden bahsedilirken yorum yapmıyordu. Dikkate almamaya karar verdi. Ne de olsa o Dekuydu. Kahraman olma meraklısı özgünlüksüz bir velet. Hep yaptığı gibi yine kahramanlara hayran olacaktı.

   Ayrıca kendi işine odaklanmalıydı. Şu malum saldırıdan sonra güçlenmesi gerektiğinin iyice farkına varmıştı. Mücadeleci ruhu alevlenmeye başlamıştı.
O Deku'ya gününü göstereceğim UA sınavında. -Hayalimize ulaşacak olan benim.-

10 ay sonra

Sınavda Deku'ya rastlamayan Bakugou'nun kafası karışmıştır. Ondan 10 yıl sonunda kurtulduğu için mutluydu ama aklı almıyordu. Onun kadar inatçı biri nasıl sınava girmemişti? Neden son zamanlarsa çok durgundu? Ve neden kendini boşluğa düşmüş gibi hissediyordu?

    Bakugou 1/A sınıfındayken her zamanki gibi siniri üzerindedir. Ama bir şekilde sınıf ona o da sınıfa alışır. Yanına gelen kişiler oluyordu ama takmamaya çalışıyordu. Hala aklı karışıktı. O Deku yüzünden. -Neden burada değilsin?-

Sanki etrafında savaşmaya değer kimse yokmuş gibi hissediyordu. Bazen fark etmeden çocuğu arıyor gözleri. Ama belki farklı bir kahraman lisesinde olabilirdi. Hala özgünlüksüz olsa dahi kahraman lisesine gittiğini varsayıyordu. Diğer ihtimali aklına getirmemeye çalışıyordu.

     Bu sırada annesinden Midoriya'nın normal liseye gittiğini duyar.  Sinirlenmeye başlar. Demek durum buydu. O salak Kahraman olmaktan vazgeçmişti. O LANET İNE-

   O anda farkına varır Katsuki. Küçüklüğünden beri Deku'nun kendisini ileri ittiğini. O ikisi aynı hedefe ilerlerken hem birbirlerinin ezeli rakibi hem de dostuydu. Onu geçip 1 numara olmak için yapmıştı her şeyi.

    Rakibinin pes etmiş olduğunu öğrenmek onu depresyona sokmuştu. Böyle düşündüğünün bile farkında değilken bir anda bu kadar kötü hissetmek hiç onluk değildi. Kafasını dağıtmaya çalışsa da başaramadı.

Birkaç gün boyunca sessizliğe gömüldüğünü sınıftakiler de fark etmişti ama her defasında terslendiklerinde oluruna bırakmışlardı. Bakugou hissettiği suçluluk duygusu içini kaplıyordu. Bu yüzden kendine sinirleniyor, sürekli olarak antrenman yapmaya çalışıyordu. Ama olmuyordu işte. Kendisi yüzünden vazgeçtiğini düşünmeden duramıyordu. -Neden pes ettin aptal?-
...

   Midoriya ise ilk defa düzgün bir okul hayatına başladığını düşünüyordu. Sınıfında özgünlüksüz olan kimse olmasa da bu önemli değildi çünkü sınıfta en az bahsedilen konu özgünlüklerdi. Sınıfıyla iyi anlaşıyordu. Ayrıca az da olsa kendini savunabilmek için kondisyon antrenmanı yapıyordu. Bir ihtimal dövüş sanatları dersi de alacaktı.

Arada sırada Kacchan aklına geliyordu. Aynı sınıfta -okulda- olmayışları onu da sersemletmişti. Gözü onu arıyordu. Neden aramasın ki? Küçüklüğümden beri sürekli bir adım arkasında hayran olduğu kişiyi en yakından takip etmişti. Şimdi ise o UA'deydi. Kendi ise yeni hayatına adım atmıştı. -Bu doğru muydu peki?-
...

   Bakugou Bir gün yolda evine giderken Deku'yu görür. Yanında arkadaşları vardı ve gülümsüyordu. Kalbi sıkıştı bir anda ve kafasını yere eğdi. Okul başladığından beri ilk defa denk gelmişlerdi.

  Midoriya onu fark ettiğinde dondu. Arkadaşları da Katsuki'yi fark etmişti. "M-merhaba Kacchan." Çocuklar ağızları açık şekilde bakar. "O UA lisesi forması değil mi? Çok havalı! Böyle bir arkadaşın olduğunu söylemeliydin Midoriya." Deku saçmalamaya başlarken Katsuki kızgın gözlerini ona çevirir.

  "Pes etmişsin anlaşılan Aptal Deku!" Olduğu yerde titrerken arkadaşları şaşkınlıkla bakmaya devam eder. Üzerlerine gelen sarışından korkarak geriye çekilirken Deku olduğu yerde durur ve yere bakmaya devam eder. "Hani UA lisesine gelecektin? Hani 1 numaralı kahraman olup beni geçecektin LANET İNEK! ŞİMDİ NE OLDU? BAŞARAMADIN! LANET OLSUN ÖZGÜNLÜKSÜZ BİRİNDEN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİLSİN. ŞİMDİ GİTTİĞİN YERDEN BENİ İZLE APTAL. BİR NUMARALI KAHRAMAN OLACAK OLAN KİŞİ BENİM!"

    Kızgın gözlere şaşkınlıkla bakan deku olduğu yerde kalakalmıştı. Bakugou çocuğun kulağının dibinde patlamalar yaptıktan sonra geldiği yöne geri döndü ve sinirli şekilde yürümeye devam etti. O anda kafasında her şey oturmuştu. Madem o inek -ezeli rakibi- 1. olamayacaktı, geri kalan herkesi geçip 1. olan o olacaktı ve o aptalın yüzüne sokacaktı. -Sadece izle aptal-

Kacchan gidince Midoriyanın arkadaşları yanına gelir. "Midoriya iyi misin? Tanrım ne tuhaf çocuktu öyle. Gerçekten UA'de mi okuyor?" Midoriya bir anda kahkaha atmaya başlar. Arkadaşları şaşkınlıkla ona bakar. "Üzgünüm çocuklar ama bu Kacchan'ın her zamanki hali. Ayrıca son zamanlardaki durgun hali geçtiği için mutluyum."

Gerçekten mutluyudu. Elbette yaptıkları onu tam affetmiş değildi İzuku ama yine de Kacchan küçüklüğünde beraber hayal ettikleri yolda ilerliyordu. -Eğer kaçmış olmasaydı. Acaba-
Şimdi ise her zamanki gibi arkadan ilerlemesini izliyordu. Ki 1 numaralı kahraman olacak olan biri varsa onun gözünde Kacchandı.
...

   All might ise öğretmenliğe başlar ve mirasçısını bulmaya çalışır. İlk başta 1/A olmak üzere okulu incelemeye başlar. Ama aklı hala çatıdaki gençteydi. Kendisi gibi özgünlüksüz olmasına rağmen kahraman olmak istemişti. Kendisi şanslıydı. Ustası ona şans vermişti ama o özgünlüğü olmayan birine one for all vermeye cesaret edememişti.

O çatıda olanları daha sonra öğreneceğiz :))

Özgünlüksüz Midoriya (Bakudeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin