All Might uzun zamandır aklında olan şeyi konuşmak için Bakugou'yu yanına çağırdı. "Otur genç Bakugou." Bakugou hiçbir şey anlayamamıştı. Spor festivalinden sonra All Might yanına gelip onu tebrik etmiş, konuşmak için yanına çağırmıştı."Çok yetenekli ve hırslısın. Önce giriş sınavında şimdi de spor festivalini kazandın. Geleceği parlak bir öğrencisin." Bakugou sırıttı. "Elbette All Might. Ben gelecekte 1 numaralı kahraman olacak kişiyim." All Might bunu duyduğunda bir kez daha rahatladı. Bunu çok düşünmüştü. En büyük tereddütü kişiliği ile ilgiliydi ama bu hedefi en başından beri söylüyordu. Bunu kanıtlamıştı ve daha fazla beklemek istemiyordu.
"Sana bir hikaye anlatacağım Genç Bakugou. Bu benim ve özgünlüğümle ilgili." Bakugou kaşlarını çattı. Bunu beklemiyordu. All Might One For All'un çıkışını, nedenini, geçirdiği kazayı ve neden bunları anlattığını açıkladı.
Bakugou'nun mirasçısı olmasını istiyordu.
Çocuk her şeyi şaşkınlıkla dinledi. All Might ona güvenmişti ve en büyük sırrını anlatmıştı. Dahası onun yerine geçmesini ve barışın sembolü olmasını istiyordu. Bu hayalinin gerçekleşmesiydi. Bu çok mükemmeldi. Bu çok... Haksızlıktı
All Might sustuğunda çocuk yutkundu. "All Might, bu çok büyük bir şey." Kafasını salladı. "Evet öyle. Ama bunu başaracağına inandığım için sana söyledim." Bakugou kafasını iki yana salladı. Aklı çok karışmıştı. "All Might. B-ben bir söz verdim Deku'ya." Sessiz kaldığında All Might devam etmesi için kafasını salladı. Bir sorunu olduğunu anlamıştı.
"Küçükken ikimizden birinin 1 numaralı kahraman olacağıyla ilgili. O benim en büyük rakibim ve burada olmamın sebebi. O bu lisede olmasa bile bu sözümüz hala geçerli." Sessiz kaldıktan sonra devam etti. "Şu anda sizden bu gücü almam ona haksızlık olur. Bu bir rekabet ve adil oynamak istiyorum."
"Ama siz böyle bir şey dedikten ve bana güvendikten sonra reddedemem. En azından düşünmem için f-fırsat verebilir misiniz?" Kafasını eğmişti. Teklifine böyle bir şey dediği için çok çok fazla utanmıştı. Bir numaralı kahraman ona yerini, özgünlüğünü ve koçluğunu verirken o düşünmek için süre istiyordu.
Diğer yandan bunun haksızlık olduğundan emindi. Deku'nun özgünlüğü yokken bir numaralı kahraman olmak için çalışması ve onun 2 özgünlüğü olması çok büyük haksızlıktı. Deku'ya bunu yapamazdı. O rakibiyken en büyük gücü miras alamazdı.
All Might gülümsedi ve nefesini verdi. "Rakibine verdiğin değer beni gerçekten etkiledi genç Bakugou. Kararımın doğru olduğunu bir kez daha kanıtladın. Düşünmen için zamanın var elbette." Çocuk rahatladı. "Sırrı kimseye anlatmayacağımdan emin olabilirsin." All Might bunu zaten biliyordu. "Pekala, bana ondan bahsetmek ister misin? Senin rakip kabul ettiğin kişiyi merak ettim doğrusu."
Bunu reddetmeyecekti ama her şeyi anlatamayacağını biliyordu. Nasıl ona zorbalık ettiğini anlatabilirdi ki? "Tch, özgünlüklerimiz çıkmadan öncesinden beri tanışıyoruz. İkimizde hayranındık. Hatta en sevdiğimiz videon bile aynıydı. İlk ortaya çıkışın." All Might gülümsedi.
"Her neyse, ikimizde bir numaralı kahraman olmak istiyorduk. En sonunda iş iddiayla bitti. İlkokul ve ortaokul boyunca kavga etsek bile dibimden hiç ayrılmayan inatçının tekidir. " Bu konu hakkında düşünceleri aynıydı. Kacchan deme dediği halde hala öyle diyordu. Özgünlüğü olmamasına rağmen son ana dek pes etmemişti.
"Deku bir otakudan beterdir. Her kahramanın özgünlüğü ve savaş taktikleriyle ilgili en azından 13 defteri var." -hatta sonuncuyu ben yaktım-
" Korkak ama sevdiği şeyin peşinden sonuna kadar giden biri. Bunun yüzünden kaç defa kavga ettik kim bilir."All Might kıkırdadı. "İyi anlaşıyormuşsunuz gibi geldi bana." Kafasını iki yana salladı. "Doğru düzgün konuşmuyoruz bile. Deku arkadaşım değil. Ama hedefime giden yolda en büyük rakibim. O da bunu biliyor." -hayır bilmiyor-
"En son ne zaman görüştünüz?" Omuz silkti. "Spor festivalinde geldi. 2 dakika konuşup ayrıldık." All Might kafasını salladı. "Bana kalırsa ikiniz iyi bir ikilisiniz. Bir gün tanışmak isterim Deku'yla." Bakugou gülümsedi. "Kekelemekten konuşamaz gerizekalı. Bu arada gerçek adı Deku değil, Benim taktığım isim. O da bana nefret ettiğim bir şekilde sesleniyor."
"Söylemende bir sakınca var mı?" Bakugou nefesini verdi. Bunu söylemese daha iyiydi aslında. All Might'nın duyacağı şekilde mırıldandı. "Kacchan diyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgünlüksüz Midoriya (Bakudeku)
FanfictionÖzgünlüğü olmayan Midoriya kahramanı tarafından reddedildikten sonra umutlarını söndürerek normal bir liseye kaydolur ama ne kadar süre kahraman olma isteğini bastırabilir? Bakugou ise sürekli olarak kahraman olamayacaksın dediği çocuğu yanında gö...