-9-

1.2K 131 34
                                    


Bakugou odadan çıktıktan sonra hastanenin bahçesine giderek oturur. İlk birkaç saniye hareketsiz kalsa da sonra ellerini saçlarına geçirir. Ne demişti o az önce? Bir süredir içinde olan duygularının farkındaydı. Deku'ya sürekli olarak rakibi dese de sadece duygularını saklamak için bu gerçeğe sığınmıştı.

Deku da rakibi olduğunu reddettiğini söyleyince dayanamamıştı. Yanında istiyordu onu. Ama hayatında ilk defa utanç duyuyordu. Yıllar boyu ona zorbalık yaptıktan sonra nasıl sana aşık oldum diyebilirdi ki? Geçmiş için özür bile dilememişken ne söyleyebilirdi?

Gerçi anladığından şüpheliydi. Çok ucu açık bir şey söylemişti. Şanslıydı ki deku bunu anlayacak kadar zeki değildi. İlk özür dileyip arkadaşı olmasını isteyecekti.

Sonra bir anda aklına geldi. İkisi artık rakip olmadıklarına göre All Might ile konuşması gerekiyordu. one for all. Bir kez yutkundu. En büyük gücü miras alacaktı.
...

Midoriya ise 2. kez başına gelen Kacchan'ın sözleri şaşkınlığından sonra beyni çalışamaz olmuştu. Yanımda ol derken ne demek istemişti? Ondan nefret etmediğini bile yeni öğrenmişti ve şimdi de arkamdan gelme yanımda ol demişti. Arkadaş olalım mı demekti bu? Emin olamazdı ama ona daha yakın olacağı kesin gibiydi.

Yanakları kızarmaya başlamıştı. Bunu ona soramayacağının farkındaydı. Bu yüzden gelip açıklamasını beklemekten başka çaresi yoktu. O bir hafta hastanede kalıp okula gitmeyecekti. Kacchan'nın da okulundan sonra gelmesini umuyordu.
...

Sonraki gün Bakugou okula gitmek yerine evinde kalmış, sabah ise Dekunun yanına gelmişti. Nasıl yapacaktı bilmiyordu ama bir şekilde söylemesi lazımdı. Son bir derin nefes aldıktan sonra kapıyı sertçe açarak girdi. Uyuyan Midoriya sesle ürkerek uyandı ama Kacchan'ı görünce rahatladı. "Günaydın Kacchan."

Bakugou bir an için uykulu Deku'yla olduğu yerde kaldı ama hemen kendine geldi. "Günaydın Deku." Sessizlik olurken Bakugou nerden başlayacağını düşünüyordu. Ama başı yok gibi geliyordu. "Okul yok muydu bugün?"

Okuldan kaçtığı aklına geldi ama bunu söylerse susmayacaktı. "Saldırı yüzünden tatil verdiler." Deku kafasını salladığında 2. derin sesssizlik oluştu. Midoriya neden hala burada olduğunu kavrayabilmiş değildi ve ne konuşması gerektiğini bilmiyordu.

3 dakika ardından yarı uykulu moda geçmeye başladığında Bakugou daha fazla dayanamadı. "ÖZÜR DİLERİM!" Moddan anında kurtulan Midoriya şaşkınlıkla ona bakmaya başladı.
Kacchan?
2. kez?
Özür dilemişti?

"Ne?" Bu sefer normal sesle konuştu. "Özür dilerim."  Bakuogu çocuğun ne dediğini anlayamadığını kavradığında nefesini verdi. Tekte anlasa ölürdü sanki. "Geçmişte sana yaptığım şeyler için Deku. Sana öyle davrandığımı için. Dün de söyledim, gerçekte düşünmediğim şeyleri sana milyon kez söyledim. Kaç defa dayak yedin bilmiyorum bile. Buna rağmen lisede zorunda olmama rağmen yanıma geldin. Destekledin. Beni hangi kafayla nasıl affettin veya aklından ne geçiyor bilmiyorum ama. Neyse işte." Bu kadar ardı ardına özür dilemek ve duygusal cümleler kurmak kesinlikle ona göre değildi.

Ama onca zamandır eğik olan kafasını kaldırdığında ağlayan bir dekuyu beklemiyordu. Ne yapmıştı o?.. "A-affetmek zorunda değil-." Deku anında elini salladı. "H-hayır Kacchan, o konuda sana biraz kırgın olduğum doğruydu ama seni elbbette affediyorum Kacchan. Bunlar mutluluk gözyaşları."

Cümleyi duyduktan sonra rahatlasa da 1 saniye geçtiğinde sinirle üzerine yürüdü. "BÖYLE BİR ŞEY DEDİKTEN SONRA AĞLANIR MI GERİZEKALI?!" Bakugou bir an onu affetmeyecek diye korkmuştu.

"Özür dilerim Kacchan." Bıkkınca nefesini verdi ve koltuğa yayıldı. "Sağlam kolunu da ben kırıcam bu gidişle." Deku kıkırdadı. Yapabilirdi ama yapmayacağını biliyordu.

3 saat boyunca İkisi de lisede neler yaptıklarını anlatmaya başladı. Midoriya arkadaşlarınsan bahsederken. Bakugou sınıfındaki kişileri özgünlükleri söylüyordu. Tabi bir süre sonra iş araştırmaya geçince bundan vazgeçmişti. "Sınıfımdaki ekstraları ne yapacaksın Deku?" Biraz güldü. "Alışkanlık işte Kacchan. Ayrıca nasıl kişiler var merak ediyorum."

"İstersen bir ara seni yurda götürürüm." Hiç istemese de bunu çocuğun mutlu edeceğini kendine söyleyerek kurmuştu bu cümleyi. "Bu harika olur Kacchan." Çocuk kafasını salladığında kapı çaldı. Bakugou ailelerin geldiğini düşünerek kapıya açtı. Ama karşısında All Might vardı.

Deku'nun gözleri şaşkınca açıldı. "ALL MİGHT!" Bakugou ise zar zor kendini yana çekti ve içeri girmesini sağladı. "Merhaba Genç Bakugou. Bugün derste olmayınca arkadaşların burada olabileceğini söylediler." Deku ise All Might ile yeniden karşılaşmayı idrak etmeye çalışıyordu.

"Gelmenize gerek yoktu. Her neyse. Sizi tanıştırayım. Bu Deku. Çocukluk arkadaşım." All Might ilk bakışta tanıdı. Bu intihardan son anda vazgeçen çocuktu. Aynı zamanda genç Bakugou'nun rakibi dediği kişi ve çocukların söylediğine göre özgünlüğü olmamasına rağmen Bakugou'yu yaralanmadan kurtaran kişiydi. Bir an tüm bunların ne demek olduğunu anlamaya çalıştı.

10 oy gelirse diğer bölümü yayınlarım hemen :)

Özgünlüksüz Midoriya (Bakudeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin