Kadim Burdur İmparatorluğu. . .
Ve onların kadim savaşı!
Sonrasındaki azınlık olmuş Burdur halkı ve zamanla birlikte varlığını unutmuş o kadim imparatorluk. .
Tek bu İmparatorluğun saf Burdur kanını taşıyarak sağ çıkmış kişi Erkan Porçaydı.
Ama zavvallı Erkan bile başına geleceklerden haberi yoktu.Erkan'ın bulunması zor olmamıştı. Saf kanından gelen mizahı yüzünden çoğu milletle dalga geçtiği için insanlar ona karşı kin ve nefret doluydu. Erkan'ın etrafı kuşatılmış olsada ona yardım eli uzatacak, onu kurtaracak insansa bu olanların herşeyin farkında olan Dr.Victor olacaktı.
Çok eski zamanlardan, taaa göçten 1 yıl öncesinde bir genç Burdur İmparatorluğunda belirmiş ve Burdur'un en güveniliri olmuş sonrasında ise rütbesi zamanla krallığın baş danışmanı vede vezirine yükselmiş ve aynı zamanda komik mizacı ve kara mizahı yüzünden krallığın soytarısı da olarak bilinen Untroll'un yeniden canlandırması planlanıyordu.
(...) <- Untrollün geçmişine sonradan deyineceğim.
Tüm dünya'nın düşmanı olan Untrol yeniden hayat bulacaktı. Erkan ise bunların hiç birinden haberi olmaması ve olacak şeyin tam anlatılmaması ile tamamen gözü boyanmış ve çaresiz bir şekilde kabul etmişti bunu. Buna razı olmuştu.
Sonrasında olan olmuştu. İnsanlar bi nebzede olsa salmıştı yakasını. Ama bilmediği şey başında daha büyük bir belanın olduğu ve onun bundan haberdarı bile olmamasıydı.
Untrolle bir süre anlaşabilselerde Untroll daha fazlasını istiyordu. Kontrol onun olsun istiyordu.
Burdur onun olsun istiyordu...
Erkan ve Untroll savaş verdi.
Kazanansa..
Ne yazık ki Untroll olmuştu.Ama neyseki Burdur Fatih-i zekiydi. Bunun olabilme şansının olduğunu bildiğinden yedek bir video çekmiş, ve Untroll onu ele geçirmiş gibi taklit yapmıştı. Eğer ki bu tahmini veya teorisi bir gün gerçekleşirse diye yedekler listesine atmıştı videoyu. Untroll büyük ihtimalle ilk yedek videoları yükler ve sonra planına devam ederdi. Tahmin ettiğide oldu. Canını bile onlara emanet ettiği yoldaşlarını vede burdurlular artık biliyordu...
Uzun bir savaştan sonra yenmişlerdi onu
Untroll dan kurtulmuşlardı artık. Değil mi? Kurtulmuş olmalılardı. Olmalıydılar? Emindiler. Görmüşlerdi düştüğünü o lanet robotun. Ama yanılıyorlardı. Untrol hiç bir zaman robot olmamıştı aslında.Untroll aslında bir lannetti ve Erkan'a musallat olmuştu. Ayrıca Dr.Victor'un yaptığı deney yüzünden artık Untroll Erkan, Erkansa Untrolle dönüşmüştü. Kurtulmamışlardı hiçbir zaman aslında Untrolden. Sadece yenilgiye maruz bırakmışlar, zayıflamışlardı onu. Urtoll artık emindi. Onları aneliz edip güçlenecek ve bu sefer en güçlü hali ile onları ezip gecicekti. Ama bu sefer tek olmayı planlamıyordu. .
. .İşte bu. .
. . .Untroll'ün intikamı. . .
Yazar bölümü - Bazı medyadaki resimler pinteresten olup, bazıları ise gehass videolarında bulunan fanartlardan dır. Çizimler bana ayit kesinlikle değildir. Eğerki bana ayit bir çizim olursa altında not bulunucaktır.
Bu sadece Porçay adlı kanalda bulunan videoların kurgusundan yola çıkarak yazdığım önceden olanların bir kurgusudur. Elimden geldiğince kurguya bağlı kalmaya çalışacağmdan beni zorlayacak ama bunu yapmak beni mutlu edeceğinden bir şüphem olmadığından yeni bölüme kadar... İyi okumalar!