Ne anlatayım?
Ne anlatmalıyım?
Şuan olduğunuz çevrede gözlerinizi gezdirin. Belki karanlık, belki aydınlık.
Yaşadığınızı hissedin. Etraf canlı ve gerçek.
Şimdi söyleyin bana.
Mutlu musunuz?
Amacınıza ulaştınız mı? Ya da bir amacınız var mı?
İnsanların size nasıl davrandığını düşünün. Ya bir hükümdar gibi, ya da bir bok torbası gibi.
Etrafınıza bakın ve mutsuzluğu, boşluğu hissedin. İnsanlar bu dünyaya gönderilen en pislik varlıklar.
Çevreye verdikleri zararı bir düşünün. Kendi çıkarları için nelere zarar veriyorlar bir düşünün. Sevilmeye layık olan her şeyi bir çöp yapıyorlar.
Etrafı kirletmekten başka anlamımız yok. İnsanlar insanları üzmekten başka birşey istiyor mu? İstisna dışı insanları mutlu etmek istiyorlar mı?
Kendi ailenizi bir düşünün. Çok mu mükemmeller yoksa çok mu acınası?
Ailenizdeki bireyleri düşünün. Size verdikleri zararı düşünün.
Canavar Prensesin Prensi sevmesinin tek amacı insan olabilmek. Prensi yem olarak kullanmak...
İntihar etmemelisiniz.
Ölmeyi beklemelisiniz.
İnsanların istediği şey olmalısınız.
Peki neden? Neden onların dediklerini yapmak zorundayız?!
ONLAR PATRON MU? YA DA ÖZEL VARLIKLAR MI? RÜTBELERİ DAHA MI ÜSTÜN? KİM ONLAR SİZE SORUYORUM KİM?! NEDEN SİZİ YÖNETİYORLAR? NEDEN SİZİ ÖNEMSEMEYİP BİR BOK İÇİN KULLANIYORLAR?!
Aileniz lanet bir aileyse şunu düşünün;
Onlar sizi zevkleri için yaptı. Kendi zevkleri yüzünden siz yanlışlıkla oluştunuz.
Eğer bu değilse de: Sizi dünyaya getirip mutlu bir aile olmayı planladılar. Ama yapamadılar. Çünkü aile olmak için önce insan olmalılar. Ama olamadılar. İnsan olamadılar ve bu yüzden kendilerini üstün görüp sizi ezdiler. Bir bez gibi kullanıp atacaklar. Sizi sevdiklerini söyleseler bile bu aranızdaki bağ yüzündendir. Sizi sevmeyi zorunlu olarak görüyorlardır.
Eğer aileniz mükemmel bir aile ise sadece iki seçenek vardır.
Ya cidden sizi sevdikleri içindir, ya da bunu zorunlu gördükleri için.
Neden diğer canlılar bizim gibi değil mesela? Neden konuşamıyorlar, düşünemiyorlar?
Neden duyguları yok?
Çünkü biz öyle istiyoruz. Biz anlamak istemiyoruz. Biz onların bizden farkı olmadığını düşünmek istemiyoruz. Biz onlarla aynı olmak istemiyoruz.
Onları bizden daha küçük görüyoruz.
Birgün başka varlıklar bize, onlara davrandığımız gibi davranırsa ne olacak? Ne yapacağız?
Onlar bizi yakarsa ne olacak? Ya da bizi øldürürlerse? Bize t3cavüz uygularlarsa ne olacak?
Diğer canlılar olmadıklarını düşünün. Siz aynı türdensiniz. Ama yine de size bunu yapıyorlar. O zaman ne olacak? Sizden ne gibi bir üstünlükleri var?
Yaş? Para? Güzellik? Zeka?
Neden üstünler?
Biz hepimiz aslında eşit varlıklarız. İnsanlar değil. Allah ve onun katındakiler dışındaki her şey.
Bizi eşit kılmayan şey ne?
Şimdi tekrar hatırlayın.
Biz bu dünyaya gönderilen en kötü varlıklarız...
27/06/2022 22:56
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yol Kesimleri
Non-FictionBu Bir Kitap Değildir! Günlük gibi bir yerdir. Burada kendi acılarımı, dertlerimi anlatıyorum. En büyük dert benimki değil. Bunu biliyorum. Bölümler'in Ne Zaman Geleceği Belli Olmaz...