Kurtuluşa 8 Gün Kala

11 0 0
                                    

Son 8

Kurtuluşuma son 8 gün kaldı.

Özgür olmama son 8 gün kaldı.

Bir insanın ailesinden kurtulduğu için sevinmesi bu kadar normal olabilir mi?

Dün yine aynı günlerdeki gibi annem işten gelir gelmez bağırmaya felan başladı.

Küçük abimin de (17) oturmasına, iş yapmamasına rağmen bağırdığı ve vurduğu tek çocuğu benim. Şimdi siz abim 17 yaşında dememe bakmayın. 8'e gidiyor gibi bir hali var.

Boy yok. Tip yok. Beyin hiç yok. Ama çokbilmişlik var.

Abim oturur. 2 saatte 1 kere iş yapar ve kurtulur. Ama ben assssssla yarananam. Her dakika başı iş yapsam da yine azarı, dayağı ben yerim. Yapmadığım bir iş için beni azarlarlar. Yaptığım güzel iş içinde abimi överler.

Abim salonda ya da odasında oturur bilgisayarla, telefonla veya her ikisiyle de oynar. Ama ben azar yerim.

E haklılar tabii. Ne de olsa ben bir kızım. Ayrıca da evin en küçüğüyüm. Ben kölelik yapmayacağım da kim yapacak? Bana öğretilmeyen işleri 1 dakikada öğrenmem gerekiyor. Çünkü ben bir kızım. Ders notlarım iyi olmalı. Kitap okumalıyım ancak ailemden kitap istediğimde alınmamalı. Hem ödevlerime çalışmalıyım hem de iş yapmalıyım. Çünkü ben bir kızım ve bunlar zorunlu. Bırakın ödevleri işleri, annemin çiçeklerine, bahçesine de bakmalıyım. Tavukları gözetlemeliyim. Abim de oturmalı. Çünkü ben bir kızım. Ben öflediğimde ailem bana kızmalı ya da vurmalı. Mesela sırtıma tekme atabilirler. Ama abim yaptığında vurmamalılar, ağır laflar etmemeliler çünkü o bir erkek. Aynı zamanda da abi(!)

Bugün anneme soğuk davrandım. O ise "N'oldu bugün moralin bozuk" demekle yetindi. Sonra ise sivilcelerimi sıkmaya çalışarak sevgi gösterisi yapmaya başladı.

Ben koltukta can çekişirken tekrar kolumu gördü. Her zamanki gibi geçiştirdim ve kaçtım. Üzerinden 2 dakika geçmeden de tekrar bağırmaya başladı. En azından bağırmadan önce ondan kaçarken bir şey demiştim...

Günün 23 saati bağırıyorsun, 1 saat de sivilcelerimi sıkmak sevgi mi oluyor?

...

30 Haziran Perşembe/ 2022   17:33

Yol KesimleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin