•Umut Yolcusu•
Geceler iyi geçmiyor
Gündüzler mutlu geçmiyor
Seninleyken huzur bilmiyor
Sensiz iken umut görmüyorAh canım güzelim
Vah canım gençliğim
Yollar olduğundan daha ıssız
Hayaller olduğundan daha sensiz❤️🩹
Meri benim kalbimin sesi, Meri benim kurtarıcım, Meri benim yaşam biçimim. Meri benim annem, Meri benim değerlim. Size Meri de olabilirim, görünen yüzüm de ama Meri herkesi destekliyor. Meri hem beni, hem başkalarına destek oluyor. Meri hepimizi seviyor. Meri gündüzleri güneşim, geceleri yıldızım oluyor. Meri benim zihninin arkasında parıldayan bir şimşek. Meri gözlerimde olmayan mavilik, saçlarımda olmayan yıldız. Meri gülümsememde olan parıldama, gözyaşımda olan sevgi. Meri geceleri çakan şimşek seslerini bastıran hüzünlü bir müzik. Meri dudaklarımdan süzülen birkaç söz değil, Meri benim beynimin ta kendisi.
Meri uzak değil ama yakın da değil. Beklerseniz gelir mi? Gelmez sanırım. Meri ancak onun kızını bulduğunuzda sizin yanınıza gelir. Meri kızını sevenleri sever. Peki Meri'nin kızı kim?
Meri'nin kızı benim. Bu yazıyı yazan kişi; Meri'nin kızı. Meri beni seviyor, bende onu seviyorum. Ben Meri'nin kızıyım; küçücük bir şeye saatlerce takılabilirim. Herşeye sinirlenebilirim, saatlerce size derdimi anlatabilirim. Küçük bir çocuk gibi koynunuzda uyumak isteyebilirim. Saatlerce boşu boşuna gülebilirim, nefessiz kalıp ağlayabilirim. Ben Meri'nin kızıyım; belirsizlikten ibaretim.
Şimdi bul içimdeki küçük ama tatlı, güzel kızı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yol Kesimleri
Non-FictionBu Bir Kitap Değildir! Günlük gibi bir yerdir. Burada kendi acılarımı, dertlerimi anlatıyorum. En büyük dert benimki değil. Bunu biliyorum. Bölümler'in Ne Zaman Geleceği Belli Olmaz...