Naruto uzumaki
Yaş: 22
Çalıştığı yer : uzumaki holding yöneticisiNaruto 22 yaşında bir gençtir. Sevdiği sayılı insan vardır.Biraz soğuktur. Kimseye çabucak güvenmez. Değer verdiği tek bir insan vardır o da kızkardeşi naruko dur. Naruto silah eğitimi almıştır. Ayrıca eskiden bir suikastciydi. Zekası sayesinde herkesten önce bir plan yapardi. Naruto çok zekiydi. Ailesindeki ikinci büyük zeka ondaydi.Sevgi ve aşk işlerine inanmaz asla tavizde vermezdi. Naruto sevdiği birkac hobisi vardır. Bunlar kitap okumak ,çiçek dikmek,küçük çocukları eğlendirmek ve kimsesizleri mutlu etmek ve hayvan barınağına yardım etmektir.
Naruko uzumaki
Yaş:17
Çalıştığı yer: uzumaki şirket asistanı ayrıca lise öğrencisiNaruko naruto'nun yani abisinin tamamen zittidir. Herkese çabuk güvenir. Kim ne derse yapar. İnsanları kırmaktan çok korkar. Oda abisi Naruto gibi silah eğitimi almıştır. Ayrıca birde bıçak kullanimindada kendisi ailenin en iyisidir. Sevdiği çok kişi vardır ama Naruto farkli bir yerdedir. Onu çok sever. Lise bittikten sonra abisinin yanında çalışmak ister. Ayrıca sevdiği bir tane çocuk vardır. Adı ise kiba dir. Narukonun hobileri ise şunlardır. Müzik dinlemek ,manga ve kitap okumak, anime izlemek ayrıca yetimhanedeki çocuklara bildiğini öğretmek ve eğlendirmek. Ve oda abisi gibi hayvan sever fakat tek fark yardım yerine orda çalışır.
Nagato uzumaki
Yaş: 29
Çalıştığı yer : uzumaki şirketidir. Ayrıca birde üniversitede yazılım bölümünde okuyor.Nagato Naruto ve narukonun kuzeni ayrıca onlara bakan kişidir. Naruto ve narukonun ailesi Naruto daha 15 yaşında iken bir silahlı saldırı sonucu annesi olmuş babası ise komaya gitmişti. O yüzdende onlara nagato bakmaktadır.Nagatonun sevdiği bir kız vardır adı konandir. Nagatoda Naruto gibi kimseye güvenmez. Ayrıca Narutonunda zekasına hayran insanlardan dir. Nagatonun hobileri vardır bunlar ise şunlardır. Arkadaşlar ile gezmek sürekli olarak polis merkezini ziyaret edip orda çalışan yemekhane görevlisine yardım etmek. Sokak hayvanlarıni barınağa götürmek. Ve bir meditasyon ekibi ile meditasyon yapmak.
Deidara namikaze
Yaş :27
Çalıştığı yer : uzumaki şirketi Yönetim üyesi ayrıca şirket başkanıdır.Deidara Naruto ve narukonun hem amcası hemde en iyi dövüş egitmenidur. Narutoyu da narukoyu da o eğitmiş ayrıca herşeyde yine deidara karşılamıştır. Naruto'nun ailesi ölümünden sonra içinde onları öldürenler ve abisini komaya sokanlar için büyük bir nefret vardır. Deidaranin hobileri vardır. Onlar ise sunlardir. Silah satış elemanları ile sürekli silah almak ve biriktirmek. Çünkü deidara silah koleksiyoncusu. Sonra birkac ev sahibinden hayvanlarını alıp gönüllü olarak yürüyüşe çıkarmak. Hayvan barınağına gidip orda calismak. Ve polis merkezinde silah atış talimi yapıp ordaki yeni olanlara atış talimi yaptırmakti.
Arkadaşlar yeni bir hikaye yazıyorum. İlk defa mafya ile alakalı birşey yazacam.neyse bu girişin birinci bolumuydu diğerini bekleyin
Lütfen oy verip yorum yaparsanız sevinirim
Sizleri seviyorum
411 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretin sevgisi
Fanfictionsasuke ve Naruto tesadüfen tanismisti Naruto büyük bir şirketin başında yer alıyordu. sasuke ise ünlü bir mafya örgütünün başında yer almaktaydı. hikaye işkence ve darp gibi olaylarla beraber birazda romantiligi ele alır ileride belki smut olabil...