bölüm yirmi üç

179 13 16
                                    

Sabah kiyomi itachinin yaptığını belli eden yemek kokusu ile uyanmıştı. Bugün biraz naruko ile gezeceklerdi buyuzden yanına sasukeyi almayı planlıyordu.

Kiyomi
Sasuke nii-san bugün benimle ve naruko ile dolaşmaya ne dersin hergun şirkettesin biraz dolaşmaya seninde hakkın var.

Sasuke
Kiyomi gelirim

Kiyomi abisinin bu kadar çabuk kabul etmesine şaşırmıştı. Ama takmadı kahvaltisini etti ve odasına çıkıp üstünü giyindi. Sonra sasuke ve kiyomi evden ayrılıp narukonun onları bekledigi yere gitmeye başladılar.

Birkac dakika sonra ir kitapciydaydilar.

Karşılarında bu adam vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karşılarında bu adam vardı. Gülümseyerek hoşgeldiniz dedi.

Kardeşler
Hoşbulduk efendim.

Naruko
Hoşgeldiniz çocuklar. Bu adam iruka benim abim sayılır.

Hepsi selamlastıktan sonra içeriye biri daha girdi.

Hepsi selamlastıktan sonra içeriye biri daha girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İruka
Hoşgeldin kakashi nasılsın

Kakashi
Hoşbuldum. Naruko kiyomi ve sasuke sizlerde hoşgeldiniz.

Hepsi
Hoşbulduk kakashi sensei

Herkes konuşurken naruko ve kardeşler dükkandan yine selam vererek çıktılar.

Naruko farketmiş ti. Sasuke garib davraniyordu.Buda bu durumu ona sormaya karar verdi.

Öncelikle bir masaya oturdular

Naruko
Sasuke niye durgun ve üzgün duruyorsun?

Sasuke
Seni görünce yaptıklarım yüzünden üzülüyorum. O yüzden böyleyim

Naruko bunun bu şekilde yürümeye evine karar verdi. Ve ona şunu söyledi.

Naruko
Sasuke sen bu yüzden üzülme geçti gitti. Ben affettim. Sizleri seviyorum ama böyle yaptıkça bende üzülüyorum. Bu yüzden yapma.
Neyse sana bir sorum var narutoyu seviyormusun?

Sasuke
Haaa ne ne yo-yok öyle birşey.

Kiyomi
Abi seviyorsan söyle biz sana yardım ederiz

Sasuke pes dermiscesine baktı iki kıza ve söyleme kararı aldı.

Sasuke
Pes kabul ediyorum.

Naruko
Anlatsana abimi

Sasuke
Onun gülüşü içimi aydınlatıyor. Onu dudundukce içinde bir yerlerde kelek uçuyor gibi hissediyorum onun her hareketi benim hoşuma gidiyor. Ben kardeşlerimi severken onun seni kurtarması benim çok hoşuma gitmişti. Seni sevdiği gibi benide sevsin istiyorum onun gözleri beni en güzel selalerde ve okyanuslarda gezdiriyor onun yanındayken herşeyimi unutuyorum onu uzdugum için kendimden nefret ediyorum ama onu tekrar görünce yine unutup onu seyrediyorum.

Kiyomi ve naruko
Ayyyy ne romantik sen sırılsıklam aşık olmuşsun

Naruko
Merak etme sasuke seninle abimin arasını yapacağım .

Sasuke
Tamam sana güveniyorum

Biraz daha oturunca kalktılar naruko abisinin iş gezisinde olduğunu söyledi.

1 hafta sonra
Naruto artık eve dönmüştü. Arkasından yapılan planlardan haberi yoktu.oyuzden eve girdigi gibi narukoya seslendi.

Naruto
Naruko abim ben geldim

Naruko
Hoşgeldin abi .

Naruko abisine sıkı sıkı sarılıyordu. Sakura ino ve hinatanin yardımlarıyla güçlenmişti.

Naruto hemen odasına gidip bir banyo yaptı. Sonra ise naruko ona kahvaltı hazırladı.

Naruko bu akşam uchiha kardeşleri çağırmak istediğini abisine söyledi.

Naruko
Abi bu akşam kiyomi ve sasuke bize gelecekler olurmu gerçi çağırdım ama yinede sanada söyleyeyim dedim

Naruto
Tamam gelsinler.

Naruto onay verince kiyomiye mesaj çekti sasuke'nin biraz daha sık olmasını dikkat çekici olmasını istedi.

Akşam olmuş ve kiyomi ve sasuke gelmişti. Naruto ve naruko ise oari karşılamışti. Şimdi içerde konuşuyorlardı.

Naruto sıkılmış olacakki odasına çıktı. Sasukede hemen arkasında idi. Naruto odaya girince sasukede girdi. İlk birkaç dakika giz temasi kurmadilar. İlk söze başlayan sasuke oldu.

Sasuke
Naruto nasilsin ?

Naruto
İyiyim sen nasılsın?

Sasuke
Ben kötüyüm .

Naruto
Neden kotusunki ?

Sasuke
Şey sizlere verdiğim zarar aklıma geldikçe kendime o cezaları vermek geliyor. Seni üzdüm narukoyu üzdüm. Sizlere yaptığım şeyler ötürü sizlerin yanında utanıyor yada sizlerden kendimi soyutlama ya çalışıyorum narukoya yaptığım onca şeyden sonra naruko bana beni affettigi söylese bile ben kendimi affetmiyorum. Sana baktığım kendimi ne kadar kotu ve iğrenç olduğu görüyor ve sizlerin yanında yerim olmadigini düşünüyorum.

Naruto sasuke bunları söylerken ağlamıştı. Evet aglamisti. Çünkü hatasını anlasi yetmezmiş gibi iyice içine kapanık biri olmuş üstüne birde özgüvenini yitirmişti.

Naruto sasuke'nin yanına gitti ve ona sarıldı. Sasuke ilk ne olduğunu anlamasada sonradan oda narutoya sarılmış ve narutonun kokusunu içine çekmişti.

Naruto sonra kafasını kaldırmış ve sasuke'nin kendisine hayran hayran baktığı görmüştü. Gözlerine baktığında ise sasuke'nin kendisine aşkla baktığını fark etmişti .

Naruto
Sasuke sana bir sorum var

Sasuke
Tamam sır

Naruto
Sasuke sen bana aşıkmısin ?

Sasuke
................

Arkadaşlar bu bölümde Naruto ve sasuke'nin arasını yapmak için işleri biraz hızlandirdim

Neyse hikayeyi begendiyseniz lütfen fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri seviyorum by by 😍

644 kelime

Nefretin sevgisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin