bölüm yirmi yedi

200 16 22
                                    

Sasuke naruto'nun neye güldüğünü çözemedi.

Sasuke
Aşkım neye gülüyorsun?

Naruto sarhoş
HiÇ

Naruto bu laftan sonra odaya bir göz attı. Sonra sasukeye döndü ve sasukenin üzerindeki ceketi çıkardı.

Naruto sarhoş
SaSuKeeeee SeNi İçİmDe İsTiYoRuM mHmMm LüTfEn SeNi HisSeTmEme İzİn VeR

Sasuke
Tamam sen kasindin

Sasuke bu lafı dedikten sonra önce naruto'nun kıyafetinden kurtuldu. Sonra ise kendi kıyafetinden.

Narutoyu yatağa nazikçe yatirinca üstündeki yerini aldı. Narutoya önce baktı sonra ise dudaklarini şehvetli bir şekilde öpmeye başladı.

Narutoda ona karşılık veriyordu. Sasuke dudaklar dan ayrıldı ve Narutonun boynuna yöneldi. Sonra boynunu emmeye ısırmaya aralarda yalamaya başladı.

Naruto kesik kesik inliyordu. Sasuke naruto inledikce aziyordu. Sasuke boynunun tamamı ni kendi izleri ile donattiktan sonra sasuke bu seferde naruto'nun göğüs uçlarınin birini iki parmağı ile sıkmaya başladı.

Diğer göğüs ucunu ise ağzına alıp emmeye başladı. Narutonun hassasiyeti olduğu için çok fazla inlemeye başlamıştı.

Naruto
Ahhh~~~ sa-sa-sa-sasuke mmmhnhm~~~

Sasuke Naruto inledikce altındaki aletide onu zor duruma sokuyordu.

Sasuke naruto'nun göğüs uçlarındaki işi bitince naruto'nun kendisine kıyasla biraz küçük kalan ama kalinlik olarak çok iyi olan o aleti ağzına aldı.

Naruto sasuke onun aletini emdikçe Naruto haz alıyor ve daha inliyordu.

Sasuke Narutonun aletini Naruto boşalana kadar emdi. Naruto sasuke biraz daha emdikten sonra sasukenin ağzına bosaldi.

Sasuke agzindakini yutup tam üç parmağını naruto'nun ağzına gönderdi. Naruto önce sasukeye sonra parmaklara baktı.

Naruto parmaklari ağzına alıp emmeye başladı. Sonunda sasuke iyice islandigina emin olunca parmakları ağzından çıkardı.

Naruto'nun deliğine bir parmağıni gönderdi. Naruto biraz canı acımıştı. Sonra sasuke ikinciyi gönderdi Narutonun bu aciya alışmasını bekledi.

Sasuke üçüncü parmaginida gönderdi. Naruto üçüncü parmakta ağladı. Çünkü canı çok yanmıştı.

Sasuke aşkının agladigini görünce onun dudaklarını öptü. Sonra sasuke parmaklarını deliği genişletmesi için makas hareketi yapmaya başladı.

Sasuke bunun yeterli olduğunu düşünmüş olacakki parmaklarını çıkardı.
Sonra narutoya baktı Naruto kafasını evet anlamında sallayınca sasuke penisini naruto'nun içine sokmaya başladı.

Sasuke her penisini soktuğunda Narutoya bakıyordu. Aşkının ne tepki verdiğini görmek istiyordu. Sonunda naruto'nun içine hepsini sokunca Naruto çığlık atar adına inledi.

Naruto
AHHHHHH sasuke a-a-aciyor

Sasuke
Merak etme birazdan zevk alacaksın tamammi sadece biraz dayan

Naruto kafa sallamisti. Ama bu acidigi gerçeğini değiştirmiyor du. Sasuke ise sürekli olarak farklı noktalara vuruşlar yapıyor ve onun zevk noktasını bulmaya çalışıyordu.

Sonunda bir yere vurunca Naruto zevkle inledi.

Naruto
Ahhh~~~~ mmmmhn~~~ sasukemmm~~~ da-daha  hiz-hizli Ahhhh~~~~

Sasuke
Tabiki sevgilim sen nasıl istersen

Sasuke gel git yaptıkça Naruto zevkten dört köşe oluyordu. Naruto şimdiye kadar iki defa boşalmışti. Sasuke ise naruto'nun sesleri ile boşalmaya yaklaşıyordu.

Naruto
Sa-sa-sa-sasuke ahhhhh~~~ ben ge-geli-yorum mmmmhmhm~~~

Sasuke
Bende ge-geli-yorum sevgilim

Sasuke son bir vuruş daha yaptı ve narutonun içine boşaldı. Naruto ise sasuke'nin gogusune boşaldı.

Sasuke naruto'nun içinden çıktı. Naruto sasukeye baygın bir şekilde bakıyordu.
Sonra sasuke tam arkasını dönüp gidecekken narutoya bir daha bakmaya karar verdi.

Ama gördüğü şey ile dona kaldı. Naruto uyumuştu. Ve ay ışığı çok güzel bir şekilde narutoyu aydınlatıyordu. Sasuke banyoya gitti ve suyu ayarladı.

Sonra narutoyu kucağına alıp banyo yapmaya gittiler.

Yarım saat sonra sasuke ve Naruto yikanmisti. Sasuke şimdilik narutoyu bir sandalyeye koydu. Sonra yatağın çarşaflarini cikardi. Sonra yeni çarşafları serdi.

Narutoyu tejrar kucağına alıp yatağa yatırdı. Kendinde yatağın diğer tarafına yattı. Sasuke narutoyu kendine çekti .

Sasuke sevgilisine iyi geceler dedi ve kendini uykuya bıraktı.

Arkadaşlar bu bölüm smut yazdım sizce nasıldı

Eğer hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri seviyorum by by 😍

565 kelime

Nefretin sevgisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin