bölüm yirmi sekiz

184 13 19
                                    

Sabah ilk uyanan sasuke olmuş ve sevgilisinin yüzüne bakmıştı. Naruto'nun yüzündeki kedi bıyıklarını eliyle oksamişti.

Sasuke saate baktı ve saatin 11:00 olduğunu gördü. Sasuke resepsiyona telefon edip odalarına kahvaltı sipariş etmişti.

Bi bir saat içerisinde kahvaltilar gelmişti.
Sasuke narutoyu biraz sarsip dudaginada öpücük kondurup uyandırmaya çalışmıştı.

Naruto ise bu sarsıntılar dayanamamış olacakki uyanmıştı. İlk başta nerde olduğunu kavrayamamış sonra ise barın odalarının birinde olduğunu fark etmişti.

Sonra kafasını yanına çevirdiğinde sasukeyi görmüştü.

Sasuke
Günaydın sarışın nasılsın

Naruto
Kafam ağrıyor birde kalçam ve belim

Sasuke
Peki niye ağrıyor biliyormusun ?

Naruto
Tam olarak hatırlamıyorum ama büyük ihtimalle ben içkiyi fazla kaçırıp seninle birlikte oldum degilmi ve tahminime göre bu sefer sen ustteydin degilmi

Sasuke şaşkınlıkla narutoya bakıyordu. Çocuk hicbirsey hatirlamamsina rağmen olayı sanki hatırlamış gibi anlatmıştı.

Sasuke
Dediğin gibi oldu ama söylemeliyim senin beni isterken ki sesin beni benden aldı sevgilim

Naruto
Romantiligi sonra yaparsın şimdi kahvaltı edelim ve evlere gidelim. Tamammi aşkım

Sasuke
Tabiki sevgilim

Demiş ve kahvaltı masasını naruto'nun önüne kadar getirip beraber yemislerdi. Sonra sasuke naruto'nun ağrısı hafiflesin diye önce bir ağrı kesici hap vermiş sonrada ona ağrı kesici bir kremle bel ve kalça kısmına masaj yapmıştı.

Naruto masajdan sonra narukoya bir şoför göndermesini ve bardan almasını söylemişti. Aslında sasuke narutoyu eve bırakmak için ısrar etmiş ama Naruto dinlememisti.

Tam üç saat sonra ikiside evlerine gitmişti. Tabiki kardeşleri yine rahat bırakmamış ve ikiside kendi evlerinde sorguya çekilmişti.

2 buçuk ay sonra

Sasuke heyecanlıydı çünkü abisi itachi ve sevgilisi shisui evleniyordu.

İtachi ve shisuinin düğünü kır düğünü olacaktı. Ama gösterişten uzak sade birsekilde olacaktı. Çünkü itachi gösterişi sevmediğini söylemişti.

İtachi ve shisui takım elbiseleri ile kirdaki masalarına geçmişlerdi. Nikah memuru ilk shisuiye soruyu yöneltmişti.

Nikah memuru
Sayın uchiha shisui bey uchiha itachiyi eşiniz olarak kabul ediyorsun?

Shisui
Evet

Nikah memuru
Sayın uchiha itachi bey siz uchiha shisuiyi eşiniz olarak kabul ediyormusunuz ?

İtachi
Evet evet evetttt

Nikah memuru
Siz sayın şahitler sizlerde buna şahitlik ediyormusunuz ?

Sasuke
Evet şahitlik ediyorum

Obito
Evet şahitlik ediyorum

Nikah memuru
Bende sizi eş olarak ilan ediyorum eşinizi opebilirsiniz

Memur bunu dedikten sonra shisui itachiyi belinden kavrayıp dudakları küçük ama şehvetli bir öpücük kondurmustu.

Evlilik cüzdanı itachiye verilmişti. Sonra tüm uchiha ve itachinin isteği üzerine uzumaki ailesi davet edilmiş onlarda nikah bittikten sonra itachi ve shisuiyi tebrik etmişti.

Obito deidaraya gel demiş ve oda deidaraya kuzeninin düğünü bittikten sonra evlilik teklifi etmişti .

Arkadaşlar kusura bakmayın biraz sanki hızlı gidiyor gibi gözüküyor olabilir fakat gerçekten fikirlerim tükendi aklımdaki fikirleride uzatmak için çabalıyorum.

Ayrıca diğer bölümde zaman atlaması oladabilir olmayadabilir

Neyse hikayeyi begendiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri seviyorum by by

432 kelime







Nefretin sevgisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin