bölüm on sekiz

192 13 9
                                    

Karin uzumaki kardeşlerin evine gelmişti. Şuanda aklında bulunan soruları sormak istiyordu.

Uzumaki kardeşler evlerine geldiklerinde önce karine bir oda vermişlerdi. Sonrada kendileri odalarına gidip üstlerini değiştirmişler di.

Karin ve uzumaki kardeşler birlikte oturmuşlardi. Tabiki karin kardeşleri sorguya çekmeye başlamıştı.

Karin
Kardeşler nasılsınız

Naruto
İyiyiz karin nee-chan

Karin
Şimdi soru sorucam sizde anlatacaksınız tamammı?

Kardeşler
Tamam

Karin
Şimdi öncelikle naruko yine kaçırıldı mı?

Naruto
Evet

Karin
Kim tarafından ?

Naruko
Uchiha kardeşler tarafından nee-chan

Karin
Uchihanin hangi kardeşleri tarafından kaçırıldın naruko?

Naruko
Uchiha kiyomi ve uchiha sasuke

Karin
Naruto niye narukoyu kaçırmışlar?

Naruto
Bir arsa vardı. Zamanında babamdan alınmış olan arsayı ben tekrar aldım onuda önce hyuuga şirketi istedi alamayınca araya uchiha şirketi girdi. Sonra ise ben yine vermeyince kardeşimi kaçırdılar. Hatta kacirmakla kalmayıp ona işkence bile ettiler. Sonra ben narukoyu buldum narukoya yapılan işkencenin aynısını bende onlara yaptım

Karin
Tamam anladım. Peki niye dün sizin ofistelerdi?

Naruto
Onlara narukoya işkence ettikleri gibi bende edince ve bu işlem tam üç defa daha tekrarlaninca

Karin
Bir dakika bir dakika narukoyu tam kaç kez kaçırdılar bunlar

Naruko
Abla beni tam dört kez kaçırdılar. Ve hepsindede farklı kişiler kaçırdi.

Karin
Anlıyorum ama niye sizin ofisinizde olduklarini anlamadım?

Naruto
Bende tam oraya geliyorum ben her kaçırdıkları da onları bulup narukoya yapılanın aynısını bende onlara yapınca vazgeçtiler artık. Ayrıca uchiha sasuke ikinci kaçırmadan sonra bir daha narukoyu kaçırmadı ve hep narukodan af diledi özür diledi ona yaptıklarında pişman olduğunu söyledi. Dünde aynı sebepten ötürü bizimleydileler narukodan özür dilemek af istemek içindi.

Karin
Peki Naruto sen onlara guveniyormusun?

Naruto
Sasuke için biraz güven oluştu ama kiyomi için aynısını söyleyemem o benim kardeşimi tam dört kez kaçırmış biri her ne kadar sonradan af isteyip özür dilesede yinede güvenmiyorum

Naruto'nun bu konuşmasindan sonra telefonu çaldı. Arayan shikamaru idi. Naruto shikamaru ile konuştuktan sonra kızlara şirkete gideceğini ve abileri ile birkaç sorunu halledeceğini söyledi.

Narukoya bir öpücük verip akşam geç gelebilirim dedi. Naruto giyinip geldikten sonra karinede veda edip şirkete gitti.

Naruko ise karın ile konuşmaya geçmeden birkaç şey hazırladı ve ortaya koydddu. Sonra narukonun hazırladığı şeyleri yedikten sonra yine konuşmaya başladılar.

Karin
Naruko sana bir sorum var?

Naruko
Dinliyorum nee-chan

Karin
Naruto'nun hayatında biri varmı?

Naruko
Emin değilim ama hoşlandığı biri olduğunu hissediyorum.

Karin
Kim o söyle?

Naruko
Bence abim uchiha sasukeden hoşlanıyor .

Karin
Ama naruko abin ona guvenmiyorki nasıl hoşlanıyor olduğu sonucuna vardında?

Naruko
Haaa doğru sen bilmiyorsun. Dur dur anlatayım.

Naruko bunu dedikten sonra neler olduğunu anlattı. Naruto ve sasuke'nin sarhoşken sevistiginden tut kaçırıldığı yere kadar.

Naruko karine şunu dedi;

Abim benim kılına zarar gelse o kişiyi sağlam bırakmaz. Ama sasuke de bana işkence etti ama onu sadece komaya sokacak derecede işkence etti.normalde onu öldürmesi gerekiyordu. Buda demek oluyor ki abim onu sevdiğinden sadece göz korkuttu yoksa normal olsaydı yani sasukeyi sevmeseydi onu öldürürdü.

Dedi. Karin narukoya şok içinde bakıyordu. Nasıl bir kız abisinin ona yapılan işkenceye rağmen bir adamı sevdiğini anlamıyordu.

Naruko karine abisi ile sasuke'nin arasını yapması için yardım istedi.

Karin
Tamam birde suigetsu kiyomi ve itachidende yardım alalım. Yoksa bu ikisini bir araya zor getiririz.tanammi.

Dedikten sonra gülmüşlerdi.

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Ayrıca diğer bölümde suigetsunun uchiha evine gittiği zamandan başlayacak.

Neyse hikayeyi begendiyseniz lütfen fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek destek olabilirsiniz

Sizleri seviyorum by by by 😍

543 kelime




Nefretin sevgisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin