giriş part iki uchiha

484 22 45
                                    

Sasuke uchiha
Yaş: 22
Çalıştığı yer : uchiha holdinginde yönetici üyesi

Sasuke uchiha Yaş: 22Çalıştığı yer : uchiha holdinginde yönetici üyesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uchiha sasuke çok popüler bir kişiliğe sahip . Bu popülerliği ise hem büyük ve güçlü uchiha soyadına hemde yaptigi boks maçları ile tanınıyordu. Sasuke'nin iki tane kardeşi vardı. Biri abisi uchiha itachi diğeri ise kardeşi uchiha kiyomi idi. Sasuke en çok kızkardeşine deger veriyordu.Ask ve sevgi işlerine inanmazdi. Sasuke'nin hobileri vardı. Bunlar kitap okumak,silah atış talimi yapmak,kedisini beslemek,bıçak ve kılıç satın almak. Evet sasuke'nin iki tane koleksiyonu vardı. Bunlarda bıçak ve kılıçtı.

Kiyomi uchiha
Yaş: 17
Çalıştığı yer:. Uchiha holding proje başkanı ve lise öğrencisi

 Uchiha holding proje başkanı ve lise öğrencisi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kiyomi abisi sasuke gibi popülerdi. Ama abisini. Tersi olarak o insanlarla iyi anlaşırdi. Sürekli olarak gülerdi. Derslerinde çok başarılıydı. Ayrıca stratejik bir zekaya sahipti. Büyüyünce hem uchiha holdinginde çalışmak hemde dedesi uchiha madara gibi çetenin başında yer almak istiyordu. Evet uchihalar büyük ve tanınan bir mafya orgutuydu. Kiyomiyi hep dedesi madara ve abisi itachi yetistirmisti. Eğitimler almıştı. Bıçak kullanmakta ve işkence etmekte çok iyiydi. Sevdiği bir kişi vardı oda gaaraydi. Hobileri vardı. Bunlar sağlık kitabı okumak , işkence aletlerini temizlemek ,sürekli bilimnmeyen türler hakkında araştırma yapmak,bozuk aletleri tamir etmek,abisinin kedisini haftada üç kez yürüyüşe çıkarmaktı.

Uchiha itachi
Yaş:33
Çalıştığı yer:Uchiha holding başkanı ve boks eğitmeni

Uchiha itachiYaş:33Çalıştığı yer:Uchiha holding başkanı ve boks eğitmeni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İtachi kardeşlerine çok bağlıdır. Ailesi öldürüldükten sonra onlara dahada bağlanmış ve onları çok eğitimler vermiştir. Kendisi boksa tam 16 yaşında baslamistir. Şimdi ise büyük arenada kapışacak gençleri çalıştırıyor. Ayrıca kardeşi sasukeye de antrenman yaptırıyor. Kendisi çok güler yüzlü olmasına rağmen kardeşlerine bir yanlışta sizi oldurecek bir kişiliğe sabittir. İtachinin sevdiği kişi yine kendi sülalesinden olan uchiha shisuidir. İtachi dedesi madara dan çok korkardir. İtachinin hobileri şunlardır. Kitap okumak ,boks maçlarına gitmek,sürekli olarak yeni bir cep bıçağı almak,kol saati almak,takım elbiselerini ütülemek ,köpeğini yürüyüşe çıkarmaktır.

Uchiha madara
Yaş:70
Çalıştığı yer: Uchiha holding başkanı ve yönetim üyesidir. Kendisi eski bir casustur.

Madara çocukluğundan beri hep eğitim almıştır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Madara çocukluğundan beri hep eğitim almıştır. Çünkü ailesi onun casusluk için çok yetenekli olduğunu düşünürdü. Yıllar boyunca sayısız casusluk yapmış ve yine sayısız kez adam öldürmüştür. Madaranin birde lakabı vardır." Uchihanın hayaleti "olarak bilinir. Madaranin bir küçük kardeşi vardı ama kardeşi ve ailesi madaranin bir casusluk yaptığı sırada katledilmiştir. Madara o zamandan sonra sürekli çalışarak bir şirket kurmuştur. O şirket sadece şirket değildi ayrıca madaranin başında olduğu büyük bir uchiha mafyasinada eblv sahipliği yapıyordu. Şirket sadece görünen yüzüdür. Akşamları sürekli olarak bodrum katında toplantılar yapılır ve planlar ulusturuluyordu. Madara ailesini öldüren insanlara yapmadığı bırakmamıştır. Madaranin bir kaplan ve iki tanede evcil kedisi bulunmaktadır. Madaranin hiçbir fobisi yoktur. Ama alerjisi vardır. Madara tuza alerjisi bulunmaktadır. Hobisi ise silah almak ve yaşlı insanlara yardım etmektir. Birde kitap okur aslinda daha çok ansiklopedi okur.

Uchiha shisui
Yaş: 34
Çalıştığı yer: Uchiha holding başkan asistanidir ve kendisi bir kılıç ustasıdır.

Uchiha shisuiYaş: 34Çalıştığı yer: Uchiha holding başkan asistanidir ve kendisi bir kılıç ustasıdır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Shisui hayvanseverdir. Bir tane evcil kargası vardır. Sevgilisi itachiye ve onun kardeşlerine çok değer verir. Madaranin sağ koludur. Shisuinin ailesi o doğduğu gün ölmüştür.shisuiye bu zamana kadar madara ve onun hizmetçileri bakmıştır. Shisuinin eğitimini bizzat madara vermiştir. Madara ya hayrandır kendisi. Madarayi benim ailem diye nitenledirir. Çok zekidir. Madara ile hep kılıç ve silah antrenmanları yapar. Ayrıca kendisi 14 yaşından beri karate ve boks eğitimi almıştır. Ayrıca kick boks içinde ayrı bir egitim almıştır. Shisuinin casusluk ve zehirleme gibi bircok alanda bilgi sahibidir. Çok samimidir. Herkes ile konuşup sakince anlaşmaya çalışan biridir. Kitap okur ama daha çok deneyim adamıdır. Hobileri vardır. Hayvan barınaklarına hem yardım eder hemde orda gönüllü olarak hayvanları sahiplendirir,silah tasarımı ve yapımı yapar.Kendisi buyuk bir antika koleksiyoncusu dur. Shisuinin bir kedisi iki tane kartalı ve bir de evcil papağanı vardır. Kargası onun için herşeydir.

Arkadaşlar bu bölüm de uchiha ailesini tanıdık yeni bölümleri bekleyin

Sizleri çok seviyorum

Bölüme bir oy verip birde yorum yaparsanız sevinirim

613
Kelime

Nefretin sevgisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin