bölüm onbeş

196 15 16
                                    

Narukonun yaşadığı bu olayın üstünden tam bir buçuk ay geçmişti. Naruko bu bir buçuk ay boyunca sürekli abisi tarafından her tarafına masaj yapmıştı.

Bu sırada uchiha ailesinin kızı olan kiyomi uyanmış. Sadece abisi sasuke kalmıştı. Doktor onunda yakın bir zaman içerisinde uyanacagini uchiha itachiye söylemişti.

Naruto ise bu sıralar sirketi evden yönetmeye başlamıştı. Naruko abisi yine çalışırken kirpirdanmisti.

Narukonun odasındaki kameradan Naruto baktiginda ise narukonun kirpindandigini görmüş ve şirketi deidaraya teslim ederek odadan çıkmıştı..

Narukonun odasına hemen gelmişti. Naruto kardeşinin elini tutmuş ve uyanmasını beklemişti.

Bir süre sonra naruko uyanmış ve abisi ona sarılmıştı. Naruko hemen konuşmaya başlamıştı.

Naruko
A-abi ne oldu bana?

Naruto
Hatirlamiyormusun?

Naruko
Şey en son ailemin mezarının karşısındaki bankta oturuyordum sonra birisi beni kaçırmıştı.

Naruto
Evet devam et sonra ne oldu naruko?

Naruko
Şey oldu beni bir depoya getirdiklerini hatırlıyorum sonra ise gözümdeki bandı çıkardıklarını ve beni kaciranin kiyomi olduğunu hatirliyorum

Naruto
Naruko sana ne yaptılar hatirliyormusun?

Naruko
Evet. Şey beni abisi sasuke ile gizli bir bölmeye götürdüler. Sonra bana kesikler attılar dalina kırbaçla vurdular. Kiyomi saçımı çekti sonra yanagimdaki çizgilerin üstünden bıçakla gittiler. Zaten sonra bayıldım

Naruto
Seni yoruyorum kardeşim ama son bir soru bunu neden yaptıklarını sana soyledilermi?

Naruko
Evet senin şu arsan varya hani istemislerdide işte o arsayı alabilmek için böyle yapmışlar

Naruto
Tamam anlıyorum canım benim sen şimdi biraz daha uyu sonra sen uyanınca sana yemek hazırlayıp buraya yollarım. Tamammi kardeşim

Naruko
Tamam oni-chan

Naruto odadan çıkmıştı.narukoda abisinin sözünü dinleyip yatmış ve birkaç dakika sonrada uyumuştu.

Naruto hemen bilgisayarın başına geçmiş ve nagato ve deidaraya narukonun uyandığını söylemişti.

İkiside çok mutlu olmuşlardı. Naruko bayginken hergun şirketi bu ikisi yönetmiş ve narutoyada sürekli bilgi vermislerdi. Şuanda istedikleri her arsayi almışlardı.

Busirada kiyomi ise surekli nerde hata yaptıklarını sorguluyordu.

(Dört ay sonra )

Uchiha ailesi artık arsayı almaktan vazgecmislerdi. Çünkü vazgacmelerindeki neden ise uzumaki kardeşlerdi.

Ne zaman birşey yapmaya kalksalar karşılarında narutoyu buluyorlardi. Narukoyu tam üç defa kaçırmışlar ve her defasinda Naruto onları bir öncekinden dahada beter halde gonderiyordu.

Madara bile pes etmişti.

Madara
Yok lan böyle birşey yok bir insan kardeşini nasıl bukardar çok kurtarır bilemedim

İtachi
Valla bizde anlamadık madara sama ne zaman narukoyu kacirsak Naruto hemen aradan dört saat geçtikten sonra naruko kurtulmuş bizimkilerde berbat halde gonderilmis oluyor.

Obito
Bence onda gizli birşey var.

Sasuke
Nasıl yani obito ni ?

Obito
Yani Naruto bir biliyoruz suikastçı buyuzden herşeyin nasıl olduğunu bilen bir şeyi olmalı ya narukoya takip cihazı takmıştır. Olabilir bu Naruto belkide güçlü bir bilgisayarı vardır ve onun sayesinde bunları biliyor olabilir

Madara
Obito sen salakmisin bizim bile böyle gelişmiş seylerimiz yok onun nasıl olsun

Obito
Sadece teoriydi madara sama yani gerçek diye birşey demedim

Kiyomi
Tamam artık uzumaki kardeşlere bulasmiyacagiz

Hepsi
Tabiki

Bu şekilde konuşup evlere ayrılmışlardı. Kiyomi bu süreçte narukonun karakliligina ve abisine olan güvenine hayran kalmıştı. Zaten buyuzden ona karşı bir hoslanti başlamıştı.

Sasuke ise uyanali surda bir ay olmuş ve oda naruto'nun kardeşini hem kurtarıp geri kalanına acımadan berbat halde eve göndermesini çok iyi bulmuştu. Zaten önceden hoslaniyordu. Ve ozaman kabul etmişti. Şimdi ise tamamen aşık olmuş ve onu kendi altında inletmek istiyordu.

Sasuke o günden sonra birdaha narukoya ne dokunmus nede kötü bir laf etmişti. Sadece birkaç kez denk geldiklerinde özür dilemiş ve af istemisti.

Sasuke eve gelmiş ve yatağa yatıp uyumuştu.

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Sizce nasıl olmuş

Hikayeme fikir görüş ve yorumlarınızida bekliyorum

Sizleri seviyorum by by
558 kelime



Nefretin sevgisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin