bölüm otuz final

207 14 30
                                    

2 ay sonra

Sasuke'nin narutoya evlilik teklifinin üstünden iki ay geçmişti. Bu iki ayda düğün hazırlıkları tamamlanmıştı. Naruto sasuke'nin isteği üzerine sade bir düğün yapmaya karar vermişlerdi.

Naruto tum arkadaşlarını çağırmıştı. Bu çağırma sırasında hepsinin evlendiğini öğrenmiş ve mutlu olmuştu. Tüm arkadaşlaryla konuşup geleceklerini öğrendiğinde oda sasukeyi aramış ve arkadaşlarının geleceğini söylemişti.

Sasuke kendine damatlık seçerken hiç zorlanmamisti. Çünkü Naruto ona uygun güzel bir damatlık bakmıştı. Damatlık sasukeye uygun gelince alınmıştı.

Sasukenin giydiği damatlık Sasukede aynı damatlık seçiminde zorlanmamis ve narutoya yakisicagini düşündüğü bir damatlık seçmiş ve narutoya uygun gelince almışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sasukenin giydiği damatlık
Sasukede aynı damatlık seçiminde zorlanmamis ve narutoya yakisicagini düşündüğü bir damatlık seçmiş ve narutoya uygun gelince almışlardı.

Sasukenin giydiği damatlık Sasukede aynı damatlık seçiminde zorlanmamis ve narutoya yakisicagini düşündüğü bir damatlık seçmiş ve narutoya uygun gelince almışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Naruto'nun giydiği damatlık
Şuanda saat 20:00 di . Nikah memuru gelmiş nikah masasına oturmuştu. Naruto ve sasuke ise çok heyecanlıydı. Naruto'nun şahidi naruko olurken sasuke'nin şahidi kiyomi olmuştu.

Nikah memuru mikrofonu eline alıp ses denemesi yapmış ardından ise dışardaki davetlilerden sessiz olmalarını rica etmişti.

Nikah memuru
Merhabalar sayın davetliler şuanda burada toplanmamizin nedeni bu iki cifttimizin evliliğini gerçekleştirmek içindir.simdi soruyorum sayın uzumaki Naruto bey hiçbir etki tesir altında kalmadan uchiha sasuke beyi eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?

Naruto
EVETTTTTTT

Nikah memuru
Siz sayın uchiha sasuke bey hiçbir etki tesir altında kalmadan uzumaki Naruto beyi eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?

Sasuke
EVETTTT

Nikah memuru
Siz sayın şahitler bu evliliği kabul ediyormusunuz ?

Kiyomi
Evet

Naruko
Evet

Nikâh memuru
Bende Tokyo konoha Belediyesi'nin bana vermiş olduğu yetkiyle sizleri eş ilan ediyorum

Nikah memuru imzaları atmaları için defteri vermis ve imza işi bitince nüfus cüzdanıni narutoya teslim etmişti.

Sasuke ise naruto'nun dudağına küçük bir öpücük vermisti. Herkes onlari tebrik etmişti.

10 yil sonra
Naruto ve sasuke evleneli on yıl olmuştu. Bu on yıl içerisinde ise itachi ve shisui iki tane yetim çocuğu evlat edinmişti.

Kiyomi ve naruko ise evlenmiş ve onlarda çocuk evlat edinmislerdi. Naruto ise bir mucize eseri hamile kalmıştı. Bunu doktoru tsunade imkansıza yakın olduğunu ama erkeklerinde nadir bir derecede hamile kalabileceğini söylemişti.

Narutonun doğumu biraz daha kızlara göre zor geçmişti çünkü ikiz bebeklere hamile kaldığını öğrenmişti.

Çocukları doğunca adlarını menma ve sarada koymuşlardı. Naruto şirketleri birleştirme kararını madaraya sunmuş ve oda kabul etmişti. Şimdi iki güçlü şirket uchimaki şirket olarak tanınıyordu.

Bu şirketlerin birleşmesinden ötürü ikitane yönetici seçilmişti. Bunlar ise shisui ve nagato olmuştu. İkiside zekiydi.

Ama çocuklar büyüyüp gelisince şirket menma ve sarada in olacaktı. Madara san Naruto ve sasukenin çocukları olacağını duyduğunda çok mutlu olmuş fakat mutluluğunu gostermemisti.

Şimdi Naruto ve sasuke evde çocukları ile güzel bir gün geçiriyordu. Nefretle başlayan şey sevgi ile bitmişti.

Arkadaşlar normalde final yapmayacaktim fakat çok uzatmak istemedim o yüzden bitirdim sizin istediğiniz gibi bir final olmadıysa üzgünüm

Yakın bir zamanda hikaye yazmayı düşünmüyorum. Sizleri çok seviyorum benim kitabımı okuyup bin okuma yaptığınız için teşekkürlerimi sunuyorum

Siz değerli okuyucularim olmasa buraya kadar gelemezdim

Hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri gerçekten çok seviyorum 🥰🥰🥰🥰😘😍💘🌹🌹 by by

468 kelime

Nefretin sevgisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin