bölüm on altı

209 16 12
                                    

Sasuke sabah erkenden uyanmış ve yine yaralarıni sarması için shizune sani çağırmıştı. Fakat shizune işi olduğunu ve ona bu sefer başka birinin bakacağını söylemişti.

Sasuke tamam demiş ve telefonu kapatmıştı. Birkac dakika sonra sasukenin kapısı çaldı. Sasuke gir komutunu verince dışardaki kişi kapıyı açmıştı.

Sasuke bu kişiyi tanımıyordu. Oysaki o herkesi tanırdı. Peki o zaman bu kimdi.

SasukeSende kimsin bilgim kadarıyla burda böyle biri yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sasuke
Sende kimsin bilgim kadarıyla burda böyle biri yok

?????
Merhabalar sasuke san ben konan

Sasuke
Peki kimsin sen
Shizunenin neyi oluyorsun

Konan
Efendim ben shizune sanin bir arkadasiyim bir süreliğine buraya tokyoya geldim efendim fakat shizune nin işi cikinca beni size yönlendirdi. Ben hemşirelik okudum o yüzden bilgim var.

Sasuke
İyi peki gelde şu sargıyi değiştir.

Konan
Hai efendim

Demiş ve konan sasuke'nin sargisini değiştirmeye başlamıştı. Yarım saat sonra bütün sargıları değiştirmişti.

Sasuke
Konan sen kaç yaşındasın

Konan
Efendim ben 27 yaşındayım.

Sasuke
Peki gidebilirsin

Konan
Peki efendim.

Demiş ve gitmişti.Sasuke kahvaltıya inmişti. İtachi ona iyimisin diye sorunca iyi olduğunu belirtti.

Kiyomi ve itachi kahvaltı ettikten sonra sofrayı toparlamislardi. Kiyominin yaraları sizladigi halde calisiyordu. Biliyordu narukoyu kacirdiktan sonra hep yara bere içinde geldikleri için kendine kızıyordu.

Kiyomi odasına gitmek için izin aldı ve izin verilince odasına çıktı. Sasuke ise bu sefer uzumaki şirketine gidecegini söyledi.

İtachi
Sasuke aklinimi kaçırdın Naruto sence seni o şirkete sokarmi

Sasuke
Merak etme abi Naruto insafsız olsada kardeşi değil o yüzden narukodan isteyeceğim.

İtachi
İyi kendin bilirsin

Demiş ve uğraşmaktan vazgeçmişti.

Sasuke narukoya şirkete geleceğini söylemişti. Naruko ise kiyomiyide al gel demişti

Sasuke bu konuşmadan sonra kiyomiye narukonun bizi kendi sirketlerinde beklediğini söylemişti.

Kiyomi ise zorlada olsa kabul etmişti .

Nefretin sevgisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin