Můj Život začíná

173 10 0
                                    

Mé jméno je Cassandra Blakeová, aspoň tomhle století. Přátelé mi můžou říkat Cassie, ale ne že bych jich měla moc. Každých pár let se musím stěhovat jinak by poznali že nestárnu Nevím proč ale nepamatuju si všechno. Alespoň ne mé zrození, ale jedno vím jistě. Nepocházím z téhle planety a jsem mnohem, mnohem starší než vypadám.
Přežila jsem změny klimatu, války a boje. Občas jsem i pomohla, ale radši jsem se držela zpátky. Práce jsem si za ta léta vyzkoušela všechny. Od zemědělců až po velké firmy. Momentálně bydlím v New Yorku a je rok 2012. V jednom bytě dělám chůvu, tzn. Hlídám jim děti.
Najednou se začne budova třást. Popadnu obě děti (jednomu dítěti je 11 let-kluk, druhé holčičce je 8 let) a vyběhneme ven z budovy. Ovšem to byla chyba. To co mé oči vidí mi vyrazilo dech. Všude tady pobíhají lidé a já vidím jak na obloze lítají obrovské monstra. Přemýšlím kam bysme se mohli ukrýt. Nedaleko je podzemní parkoviště tak se s nimi rozeběhnu přes silnici. Stvůry se na nás chtějí vrhnout, ale já je odhodím svým ohnivým silovým polem. To ostatní zaujme a tak na nás dál útočí. Všiml si toho Kapitán Amerika a tak nám běží na pomoc.

Z pohledu Stevea:
Poté co jsem udělal Natashe stupínek, mě něco zaujalo. Ty nestvůry udělali kolem té dívky(nebo spíš ženy? ) okruh. Když jsem jim běžel na pomoc abych jim mohl vynadat co tady dělají ta žena po nich vystřelila ohnivé silové pole. Nic takového jsem ještě neviděl. Vlastně neviděl to první co je upoutalo ale až když to udělala podruhé. Doběhl jsem k ní, ale sotva jsem otevřel pusu řekla ;
,,Zapomeň co jsi viděl a věnuj se svému boji. Tohle je můj boj".
Ani nevím proč ale pustil jsem to vážně z hlavy. Ovšem byla mi povědomá, a tak jsem přemýšlel, kde jsem ji asi mohl zahlídnout.

*Cassie*
Když Kapitán odešel, hned mě napadlo že to nepustí jen tak proto budu muset odsud co nejdřív vypadnout. Nechci aby mu teď došlo že jsme se ve čtyřicátých letech potkali.

ČTENÁŘI#JSEM OTEVŘENÁ VAŠÍM NÁZORŮM,DODATKŮM OPRAVÁM I DOMNĚNKÁM .
UŽ JE TO DLOUHO CO JSEM NĚCO PSALA 😂
Ps:píšu na mobilu kdyby to někdo četl na pc
Další 2 části jsou delší jedna má kolem 1000 druhá 1400 slov

𝔽𝕚𝕣𝕖 𝔾𝕚𝕣𝕝 (Marvel)Kde žijí příběhy. Začni objevovat