Poté co jsem děti předala rodičům a ujistila se, že jsou v bezpečí, vydala jsem se přes tu bitku co tady rozpoutal ten pitomý bůh na cestu do bytu. Když jsem došla k činžáku všimla jsem si že kus baráku kde jsem bydlela jakoby vůbec nebyla. No to si děláš prdel ne?! Dost mě to naštvalo i přesto že jsem měla své věci různě po světě, přece jen jsem si brala věci jako osobní hygienu ale ty pro mě nebyly důležité. Pro mě byly důležité kresby mé rodiny zadělané do nerozbitného/plastového skla s rámečkem s vibrania, o které jsem požádala samotného krále Wakandy za protislužbu.
Vydala jsem se ke vchodu a snažila se vyhýbat těm ufonům a nevšímala si když kolem mě proletěl Iron man nebo Thor. Samozřejmě mě viděli jako civilistku, což automaticky znamená že mě budou chtít chránit, a to jsem nepotřebovala, jelikož se umím o sebe postarat. Dostala jsem se asi do poloviny cesty, když se přede mnou najednou objevila obrovská díra.
Rozmýšlela jsem se jestli skočit nebo ne. Kdyby se to totiž nepovedlo a já začala podat mohla bych se proměnit a to by, momentální situaci znamenalo prozrazení, a to nechci.
Už už jsem se chystala skočit když v tom najednou přiletěl schodištem Mjölmir. Chytla jsem se ho a on mě svou silou vyzvedl o pár pater výš. Doskočila jsem v tom patře, kde jsem bydlela. Všude se to bortilo nemohla jsem tam jít otočila jsem se a za mnou stál sám Thor a říkal:
,,Musíte jít okamžitě se mnou, není tady bezpečno " už už mě držel u pasu a letěli jsme. Pak do nás narazil jeden z chitaurů tak jsme se vychýlily z kurzu.
"Co se to děje Thore? " zeptala jsem se.
Podívalse na mě a po chvilce si vzpomněl.
"Cassie jsi to ty? " vůbec jsem tě nepoznal. Co tady děláš?"
"Žiju tady a co ty? "
"Můj bratr se snaží rozpoutat válku".
"Pořád jste rozhádaný? Myslela jsem si že jsi to v ním v Novém mexiku vyřídil. "
Minochodem tam.jsme se s Thorem poznali. Jako jediná jsem mu první uvěřila že je severský bůh hromu. Nebyl na Zemi poprvé.
"Byl by to zázrak kdyby se změnil" řekl a prohrábl si rukou svoje zlatovlasé vlasy.
"Je to bůh neplechy. Vždycky něco vyvede" pousmála jsem se.
Podíval se nahoru a řekl:
,,Loki je u Starka musím letět".
,,Počkej," chytla jsem se ho.
,,Pomůžu ti " a hned letěli vzhůru.
Než jsme přistáli viděla jsem Lokiho stát na místě kde vždycky přistane Iron man. Na malou chvíli se naše oči setkaly. Udělalo se mi mdlo. Vypadal strašně.
Když Thor přistál podíval se na Lokiho.
,,Loki! Odpoj ten Teserakt, nebo ho zničím".
(když se nad tím zamyslíte nedává to smysl že? Jinak by to už udělal kdyby to šlo xD)
,,Nezničíš. Už to nejde zastavit."
Koukl na mě. Zase mě z těch jeho očí, tentokrát zamrazilo. A to jsem z ohně.
,,Vzal sis sebou obětního beránka, aby za tebe schytal první úder?" Zazubil se.
Zamířil na Thora svým žezlem.
-,,Teď už bude jen válka".
-,, Tak budiž".
A s řevem skočil na Thora. Já jsem se vzdálila abych nespadla z té výšky.
Začali spolu bojovat. Loki po něm občas střílel a Rhor po něm občas házel blesky. Připadala jsem si jak v nějakým kině. Když pak Thor udeřil do Lokiho žezlo a Loki to vykryl tak se jeden z paprsků odrazil a začalo padat písmenko ,,K" ze Starkovi věže. Možná to bylo ,,R"? Možná oba.
Snažila jsem se to zastavit svým ohnivým silovým polem ale byla jsem moc daleko.(není to Wanda 😁)
Tak jsem vystřelila pár paprsků ohně aby je to roztavilo a rozdělilo. Dopadly na střechu budovy a uplně je to roztříštilo. Aspoň to nezabije lidi .
Když jsem koukala dolů viděla jsem spousty lidí jak utíkají a auta do sebe nabouravají.Pak jsme viděla jak k nám letí Quinjet tak jsem se vzdálila. Loki Thora hodil na zem a zamířil svým žezlem na Quinjet.
Hodila jsem po něm ohnivou kouli ale nestihla jsem to a zasáhl je.
Otočil se ke mně.
,,Nevím sice kdo jsi, ale nepleť se do toho, pokud nechceš zemřít. "
Uchichtla jsem se.
,,Mě nezabiješ".
,,To se ještě uvidí" řekl a vykouzlil dýku a hodil ji po mně. Já ji odrazila ale hodil ještě jednu a ta mě zasáhla přímo do srdce.Thor do něj vrazil. Vytáhla jsem si ji jako by mi to nic neudělalo. Ale problém je že když mám v sobě adrenalin tak nic necítím až když se plně uklidním tak začnu vše cítit. Než se uzdravím. Ale to mě našvalo. Do ruda . Snažila jsem se uklidnit ale nešlo to.
Loki opět Thora odhodil, tentokrát shodil a pohlédl na mě. Mezitím jsem se celá rozpálila a oči mi žhnuly. Když se na mě podíval tak mě to zase nasralo. Přiblížila jsem se k němu a bez okolků ho chytla pod krkem. On na mě jen vytřeštil oči.
,,Co jsi zač? "
Přestala jsem se ovládat, a to se mi dlouho nestalo. Jako bych to nebyla já. Nemohla za to jeho přítomnost? Ale pak mi to došlo. No jasně to žezlo! Dávalo to smysl. Jeho to taky ovládalo.
Pak mi někdo dal ruku na rameno. Byl to Thor.
,,Cassie uklidni se, mysli na svou rodinu".
- ,,Já žádnou rodinu nemám. A o svou jedinou vzpomínku na ni jsem díky němu " kývla jsem na Lokiho, ,,přišla".
V tom mi vhrkly slzy do očí a plamínky v očích se uhasily. Pustila jsem ho.
,,Promiň Thore. Nevím co to do mě vjelo. Řekla bych že díky tomu co je uvnitř toho žezla."
,,To je sice zajimavé ale už to nech na mě."
Pustila jsem ho. Loki se jen hořce pousmál. Ignorovala jsem ho a raději jsem se otočila.
,,Půjdu dovnitř " řekla jsem. Jakmile jsem byla u baru, Loki mezitím pořád bojoval s Thorem, Loki Thora shodil a pak jsem viděla jak skočil dolů.Mezitím jsem šla pomoct doktoru Selvigovi s tou dírou, ze které vyletěla velká kovová obluda a viděla jsem jak s ní bojoval ten zelenej obr Hulk.
Tony a Thor spolu bojovali na jedné ulici.
Když jsem z výšky zahlédla jak Lokiho jak mi vybuchl šíp v ruce a spadl na přistávací plošinu Stark Tower, rozhodla jsem se jít zpátky dolů. Ještě než cinkl výtah slyšela jsem jak řve Loki něco o podřadných červech.
Když jsem přišla viděla jsem jak s ním Hulk tříská o zem a pak řekl:,,Slabej bůh " a odešel.Já jsem si sedla na jeden ze stupínků a rozhodla se ho mezitím pohlídat než dorazí Avengers.
,,Měl by ses nad sebou zamyslet Loki. Ty jsi měl aspoň nějakou rodinu po tisíc let. Ale já byla na všechno sama. Včetně zjistění co jsem a naučit se to ovladat" řekla jsem mu. Bůh ví jestli mě slyšel. Pořád čuměl doblba.
Doporučuji tenhle kanál má skvělý videa o Lokim:)
ČTEŠ
𝔽𝕚𝕣𝕖 𝔾𝕚𝕣𝕝 (Marvel)
Fanfiction(POZASTAVENO) Neboli Dívka ohně... původně to měl být příběh ale nakonec jsem se rozhodla že ji obsadím do světa marvelu jelikož nemám zkušenosti s historií xD Před tisíci lety se k Zemi zřítil meteorit ve kterém byla puklina... Doporučuji si přečís...