(Screenhoty jsem dělala sama,písnička hraje nakonci Avengers)
Tohle ráno bylo všude ve zprávách o včerejším útoku a avengers. Naštěstí mě nikde nebylo vidět což je dobře.
Šla jsem na směrem Central Park, kde jsem si sedla na lavičku. Zanedlouho všichni Avengers přišli aby dohlédli na Thorův a Lokiho odlet.Clint měl brejle a díval se na Lokiho. Nataša mu něco šeptala.
Selvig dal Teserakt do takové kulaté nádoby a Loki s Thorem chytlo každej konec. Byl čas. Rozběhla jsem se za nimi a skočila za nimi abych se chytla toho prostředku.
Ještě jsem viděla jak Bruce s Tonym nasedli do auta. Asi jeli na to jídlo,když Tony říkal že dneska nepracuje.
A na Tonyho věži zbylo jen písmeno ,,A" jako Avengers.Když jsem se toho chytla zhoupl se mi žaludek a ve vteřině jsem stála na Asgárdském duhovém mostu hned u zlaté kopule.
,,Co tady sakra děláš ?" Optal se Thor.
Usmála jsem se a řekla;
,,Říkala jsem ti přece že se ještě uvidíme. Chci tady strávit nejalej čas, proto s tebou jdu abych si promluvila s Odinem."
Loki se na mě zamračil a já zakoulela očima.
,,Fajn tak pojď s námi. Snad ti to povolí."
Vydala jsem se s nimi až do síně kde na ně čekal Odin a Frigga. Chudák Loki muse být v řetězech.
,,Zdravím matko " řekl ,,Jsi na mě pyšná? " sarkasticky.
,,Loki. Nedělej to ještě horší " řekla zlomeně. Opravdu byla moc smutná cítila jsem to z ní.
,,Definuj horší " odpověděl.
Já se mezitím tvářila nezúčastněně. Nechtěla jsem na sebe noc upozorňovat dokud si to s ním nevyřeší. S Thorem za strážemi.
,,Dost !" Zahřměl Odinův hlas. ,,Promluvím si s vězněm sám. "
Podívali jsme se s Thorem na sebe a on pokynul at jdu s ním směrem za Friggou. Ještě se na nás otočil a pak už jsem slyšela jako se uchichtnul a řekl;,Proč takový povyk?
Zbytek už jsem neslyšela protože jsem se ocitli na chodbě.Když ti dva domluvili tak jsme stanuli před Odinem.
,,Proč jsi sem přivedl tu ženu z Midgardu synu?!" Řekl Odin.,,Chtěla a tebou mluvit Otče".
,,Midgarďané nemají v Asgardu co dělat". Odin na to.
,,Králi Odine pokud dovolíte abych vám řekla něco, tak já nejsem že Země ale z vesmíru. Žiju už přes tisíc let. Jsem nesmrtelná a ovládán oheň protože v mém nitru jsem dračice, kterou vyhostili za to, že jsem dívka. U nás se rodí hlavně draci-muži." Vysvětlila jsem.
,,Chci poznat i další svět než je Země. A chci vám sloužit. Můžu tu zůstat bojovat? " zeptala jsem se.
,,A umíš to ovládat? Nemůžu tě pustit dřív než budu vědět že mi tady nepovraždíš polovinu Asgardu. " řekl a vypálil po mě. Já se hned začala měnit v draka a jako dračice vzlétla a mavala křídly.
,,Proměň se zpátky".
Drak ve mě zařval a vyplivnul na Odina oheň. Ten to čekal a spoutal mě. Já se proměnila v člověka a klesla k zemi.
,,Dokud se nevládeš nebudeš tu volně pobíhat," řekl, ,,Stráže zavřete ji do cely. "
Stráže mě vyčerpanou popadli a odvedli mě do cely ktera byla hned vedle Lokiho.Svalila jsem se na zem a pak se propadla do říše snů.
Zdálo se mi o Ragnaroku.
Když jsem se vzbudila a rozhlédla sem se, už jsem nebyla na zemi ale ležela jsem na docela pohodlné posteli. Jejich vězení bylo úžasné. Vzhledem k tomu, že to bylo vězení, bylo stylové. Ne jako ty na Zemi v 15 století a spol. Všude byli bílé místnosti na vyvýšeném místě ohraničené zlatými mřížemi, které vypadaly jak včelí plástve. Když jsem zkusila udělat ohnivou kouli tak mě to odrazilo až jsem spadla.
,,Tlumí to všechnu fyzickou a magickou sílu."
Ozvalo se odvedle. Podívala jsem se tím směrem a zjistila že mě celu hned vedle Thorův bratr Loki.
,,Koukám že tě Odin taky radši zavřel než aby ti čelil. Ale nic si z toho nedělej je to zbabělec."
,,Výroba vyprovokoval mě abych se proměnila a neovládla se " vyprskla jsem na něj.
,,Ano. To je mu podobné. Napřed stvoří zrůdu a pak se diví že ho neposlouchá."
Nechápavě jsem se mu podívala do očí. Viděla jsem v nich sarkasnus, ale když jsem se podívala hlouběji do emocí viděla v nich i smutek a empatii.
Sedla jsem si podél stěny. Byla tu nuda tak jsem rozežhnula své ruce abych si následně šáhla na břicho a udělala si kousek že své kůže,kterou jsem následně svařila míček, abych si s ním následně házela o stěnu. Na místě kde jsem měla břicho jsem měla draci skupiny abych se rychle zahojila. Během toho procesu jsme bolestivě zatínala zuby abych nekřičela, ale přesto to Loki slyšel. Koukal na mě jak sůva z nudlí.
,,To bylo docela hnusný, ale i odvážné.Ty ses vážně neuvěřitelný blázen" nadzvedl obočí a šel si číst.
,,To ty taky. Asi jsme si podobní."
Odpověděla jsem.
O pár hodin později ke mně přišel Thor aby mi řekl, že budu zatím tady, ale budou pro mě chodit, abych cvičila sebeovládání se samotným Odinem a s ním.
ČTEŠ
𝔽𝕚𝕣𝕖 𝔾𝕚𝕣𝕝 (Marvel)
Fanfic(POZASTAVENO) Neboli Dívka ohně... původně to měl být příběh ale nakonec jsem se rozhodla že ji obsadím do světa marvelu jelikož nemám zkušenosti s historií xD Před tisíci lety se k Zemi zřítil meteorit ve kterém byla puklina... Doporučuji si přečís...