Přes noc jsem měla sny. A nebyly ledajaké. Objevoval se v nich bůh lsti a falše.
Protože bylo ráno moudřejší večera řekla jsem si, že na to zatím zapomenu a budu se věnovat svým novým povinostem, které mě dnes čekají. Ale co dělají takový asgarďané? Tipovala jsem, že to tu mají jako před tisíci lety na Zemi.Po snídani mě Odin zavolal k sobě a řekl mi ať pak přijdu ustrojená na nádvoří. Trůnní sál měl pořád pobořené sloupy včetně té jejich lodi, která měla jakoby křídla. Musela se fakt blbě ovládat navíc jak můžou odhadnout že nepoboří budovy? Jim to může být ale jedno, to je fakt.
Oblékla jsem si u sebe šaty a vydala se s Thorem jako doprovodem před Odina.
Ten mi nasadil před lidmi korunku a bylo hotovo. Ale i tak jsem nerada středem pozornosti.Když už jsem byla oficiálně princezna požádala jsem Thora aby mě vzal k do vězení.
,,Teď tě tam nemůžu vzít. Musím s otcem vyřešit to co se tady stalo. Nechce, aby Jane opustila Asgard a nechal zavřít Bifrost, " a odešel.Tak jsem se tam vydala sama. Řekla jsem si, že bych tam mohla jít se svým novým strážcem Leonem, který mi byl na moji žádost přidělen jako osobní stráž.
,,Ale! Kdopak se mě to rozhodl navštívit v mém novém domově. Kde jsi nechala Thora? " zeptal se Loki.
,,Něco teď řeší. Ale chtěla jsem, aby šel se mnou. "
,,Asi nesdílí tvůj zájem o mě že ".
,,To asi ne " odpověděla jsem nenuceně.
Dívali jsem se na sebe.Pak jsem se ho zeptala.
,,Proč chceš vládnout Asgardu a né třeba Jotünheimu? ",,Mě nikdy nešlo o trůn. Jen jsem se chtěl vyrovnat bratrovi. " řekl Loki.
,,To bys řekl Thorovi. Ale oba víme že to není pravda. Hádám že jsi asi rád středem pozornosti? " nadzvedla jsem obočí.
,,Nebo tě jen baví působit bolest, zkázu a utrpení? Protože kdyby to tak bylo k čemu bys chtěl být králem? ",,Něco ti řeknu " začal Loki.
,,Nebaví, ale je to v mém osudu. To kvůli mě je Frigga mrtvá. To já poslal toho obra po schodech, kde ji našel.
Takže mi neříkej že mě to baví. Prostě se to děje.",,Copak ty nechceš aby se to změnilo? "
Zeptala jsem se.,,Jasně že bych si to přál mít konečně klidný život. "
,,Copak ty jsi ho odmala neměl?" Zeptala jsem se.
,,Pamatuji si jen sebe jako stín Thora. "
,,Ale přesto ses bavil ne? "
,,Z nudy a pro pobavení jsem Siff ostříhal vlasy. Bodl jsem Thora když jsem se proměnil jako hada protože byl smutný. Nebo jsem se s ním vsadil a byl díky tomu na Midgardu jako pan Cooper".
Vyprskla jsem to chci vody co jsem si vzala sebou,které jsem se napila.
,,Počkej to ty jsi byl D.B. Cooper co kdyby zmizel z letadla beze stopy? ",,Co na to říct? Jsem prohnaný lump " zasmál se.
Vytáhla jsem z tašky knihu, kterou jsem si sebou přinesla dějiny země, kterou jsem si sebou vzala do náruče a poupravovala dle sebe a ukázala mu ji.
,,Něco jsem ti donesla " a předala mu ji.
,,To je kniha významných událostí, některé jsem zažila na vlastní kůži. Některé sice ne protože jsem byla na druhém konci země. "Loki si knihu převzala začal listovat.
,,Tu jsi vyrobila ty?" Naslinil si prst a otočil další stránku.
ČTEŠ
𝔽𝕚𝕣𝕖 𝔾𝕚𝕣𝕝 (Marvel)
Fanfiction(POZASTAVENO) Neboli Dívka ohně... původně to měl být příběh ale nakonec jsem se rozhodla že ji obsadím do světa marvelu jelikož nemám zkušenosti s historií xD Před tisíci lety se k Zemi zřítil meteorit ve kterém byla puklina... Doporučuji si přečís...