Pohřeb

64 9 1
                                    

Asgarďané, co měli v paláci práci, vystrojili královně loď s cennostmi jako to bývá zvykem u vikingů.
Já jsem si vzala tmavě modré šaty, které mi v pokoji ještě nechala Frigga, abych tam nestala ve zbroji.Sice Thor Siff a bojová trojka je měla ale já se chtěla hezky obléct. Stejně jsem si je při boji a změně v draka trochu potrhala, tak jsem je dala k opravě.

Celé království stálo na břehu toho moře co tam mají

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Celé království stálo na břehu toho moře co tam mají. V popředí Odin, Thor, jeho přátelé a já.
Loď vyplula a lukostřelci vypáluly ohnivé šípy. My čekali až přepluje přes  okraj Asgardu.
Když se dostala až k okraji tak Odin uhodil žezlem o zem a loď  přepadla.  Její duše odešla  k nebi a my,  co jsme tu stáli, jsme to celé s krásou a zároveň hlubokým smutkem a žalem, sledovali.

Po chvilce se Odin otočil na lid.
,,S královnou se sice loučíme, ale zároveň bylo jejím posledním přáním to, že mezi sebou přivítáme nového královského člena. Zítra bude korunována na princeznu tady Cassandra" ukázal na mě.

Lid se začal rozestupovat a přišel ke mě Thor.
,,Tak ty se staneš princeznou? "
,,Už to tak asi bude. Ale rozhodně si ze mě nedělejte srandu "otočila jsem se na ostatní.

,,Nevěděl jsem že si tě matka tak oblíbila." Řekl Thor.

,,To ani já, ale svěřila se mi že chtěla dceru a zároveň se bála že by ji museli provdat kvůli nějakému spojenectví. A pár chvil jsme spolu strávili."
Řekla jsem posmutněle. Vlastně jsem nevěděla co to znamená mít matku, ale asi to bylo něco takového.

,,Na to provdání si dej pozor i tak " varoval mě Thor.

To už jsem slyšela. Kvůli tomu Lokiho adoptoval když je to vlastně syn krále Jotünheimu. Nejspíš doufal, že budou mít ještě dceru anebo chtěl aby si on někoho někde vzal? Toť záhada.
Když už jsem si na něj vzpomněla, tak mě napadlo jestli mu to i řekli. Že je Frigga mrtvá. Tak jsem se vydala do vězení.
Loki seděl na zemi. Jen tak vzala jsem klíče a vešla k němu. Za pomoci jednoho strážného, který byl velice milý.

,,Co tady děláš?" Optal se.

,,Přišla jsem ti něco říct."

,,Já nic slyšet od tebe nechci."

,,To je mi jedno, že to nechceš slyšet. Ale říkala jsem si, že to bude lepší než od stráží" a podívala se tom strážném. Kývl.

,,Královna Frigga zemřela. Zabil ji Malekithům poskok."
Je mi to líto.

Loki se na mě chvíli díval.
,,Věřím ti jinak by by ti tak nesvítily oči."

,,Cože?" Řekla jsem překvapeně a šáhla si do kapsy na opasku, kde jsem.mela malé zrcátko. Opravdu nelhal.
Viz nahoře.
Za moment jsem ho schovala, kdyby mě náhodou chtěl obalamutit k útěku.

,,Co jsi pro ní byla? " zeptal se mě.

,,Asi mě brala jako součást rodiny."

,,Jako dceru? " řekl a zamračil se.

𝔽𝕚𝕣𝕖 𝔾𝕚𝕣𝕝 (Marvel)Kde žijí příběhy. Začni objevovat