Tom's Basement

1.1K 17 4
                                    

Cele 13 episoade din Tom si Jerry facute de catre directorul cehoslovac Gene Deitch nu au fost apreciate din cauza calitatii slabe si a animatiei ce inclina spre violenta.
Cateva persoane speculeaza ca lui Deitch nu i-a placut conceptul din spatele Tom si Jerry si aflat sub presiune a facut in asa fel ca oricine ar vedea serialul sa aibe o impresie proasta despre el. Ceva ce putina lume stie, Deitch a semnat un contract initial pentru mai mult de 13 episoade accesibile publicului.
Episodul care a fost numit ''Subsolul lui Tom'' incepea cu Tom in casa clasica din Tom si Jerry. Propietarul sau era barbatul gras si furios din celelalte episoade a lui Deitch. Propietarul lui Tom pare mai furios ca niciodata; Prima scena incepe cu el calcand pe coada lui Tom intr-un mod extrem de dureros si realistic pentru ca dormea in dreptul usi subsolului. Propietarul striga la el sa nu indrazneasca sa intre in subsol si pleaca in camera alaturata. Tom pare vizibil terifiat si pleaca in alta camera. Vederea ni se indreapta spre o gaura de soarece din aceasi camera cu subsolul. Il vadem pe Jerry intr-un mod grotesc nemai intalnit pana acum in alte animatii. Jerry ia un chip malefic si il urmeaza pe Tom pana in camera alaturata. Urmeaza un scenariu este unul tipic, Jerry il pacaleste pe Tom sa mearga la usa de la subsol iar de fiecare data propietarul il prinde si il bate destul de grav aratand-ui ranile pana la sfarsitul scenei. Dupa a 3-a bataie Tom este prezentat cu vanatai, un picior rupt si sangerand in unele locuri.
Dupa toate astea, Tom il implora pe Jerry sa-l lase-n pace, bine nu cu vorbe dar se intelege prin semnele corpului care sunt specufice celor doi, Jerry rade si il impinge inapoi spre usa subsolului.
Propietarul il prinde dinou si devine mai furios, isi schimba culoarea fetei si tipa intr-un fel in care nu a mai fost vreodata intr-un desen animat. Lui Jerry i se face mila, ia un cutit si il injunghie pe propietar. Cei doi cara cadavrul la subsol unde gasesc si alte cadavre umane. Cei doi dau mana bucarandu-se ca au scapat de criminalul in serie. Camera se mareste pe fata lui Jerry iar acesta aude o voce in cap NU-L CREDE.
Jerry face o fata macabra si-l injunghie. Scena de final este cu Jerry care pune un anunt cu Casa de vanzare planuindu-si urmatoarele victime.

Creepypasta [Romana]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum