Statuia

2K 43 1
                                    

Acum câțiva ani, o mama si tata au decis că este nevoie de o pauză, așa că au vrut să iasa afară pentru o noapte în oraș. Ei au numit un babysitter mai de încredere. În cazul în care bona a ajuns, cei doi copii au adormit repede în pat. Deci, baby-sitter-ul tocmai să stea în jurul lor sa se asigure că totul a fost în regulă cu copiii.

Mai târziu în acea noapte, baby-sitter-ul sa plictisit și sa dus sa se uite la televizor, dar nu a putut viziona jos pentru că ei nu au avut cablu jos (părinții nu au vrut ca, copii sa se uite la prea multe gunoaie). Deci, ea i-a sunat și i-a întrebat dacă ea ar putea sa se uite la tv în camera părinților. Desigur, părinții au spus că este în regulă, dar baby-sitter-ul a avut o ultimă cerere ... a întrebat dacă ea ar putea acoperi statuia înger de afara la fereastra de la dormitor, cu o pătură sau o cârpă, pentru că a făcut-o nervoasa. Linia de telefon a fost tăcuta pentru o clipă, și tatăl care a fost să vorbesca cu baby-sitter-ul la un momendat a spus, "Ia copiii și ieși din casă ... vom suna la poliție. Noi nu deținem un înger statuie. "

Poliția a găsit atât copiilor cat și baby-sitter-ul morti in propriul lor sânge în  cele trei minute de la apel. Nici o statuie a fost găsita.

Creepypasta [Romana]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum