Salut, numele meu este Mich. Sunt aici ca sa-ti povestesc o experienta care mi sa intamplat. Nu stiu daca a fost ceva paranormal sau ma rog nu stiu cuvinte stupide care oamenii descriu supranaturalul dar am inceput sa cred si eu in porcariile astea.
La o saptamana dupa ce m-am mutat impreuna cu fratele meu , Edwin, dupa ce casa noastra a fost scoasa de pe piata am terminat cu despachetatul. Lui Edwin ia placut ideea de a ne muta impreuna avand in vedere ca nu ne-am vazut de 10 ani, asa ca am fost incantat de asemenea. Dipa ce am terminat mutarea am adormit. Dupa o saptamana am auzit zgomote venind de avara, avand impresia ca a fost un raton m-am intors la somn. Dimineata i-am povestit lui Edwin despre zgomote si a fost de acord cu mine ca a fost un raton.
In noaptea urmatoare, cu toate acestea, am auzit cum fereastra mea se deschide si o bufnitura puternica. Am tresarit si am verificat camera dar n-am vazut nimic. In dimineata urmatoare Edwin si-a scapat ceasca de cafea cand ma vazut , mi-a dat o oglinda si am observat ca aveam o taietura adanca pe obrazul stang.
Dupa ce am ajuns la urgenta medicul mi-a spus ca probabil am fost somnambul dar apoi mi-a aratat ceva ce mi-a facut inima sa-mi stea in loc, mi-a ridicat tricoul si am vazut o incizie in locul unde sunt rinichii "Nu stiu cum dar ti-ai pierdut un rinichi aseara, imi pare rau MIch".
In noaptea urmatoare a fost punctul de rupere. Pe la miezul noptii m-am trezit pentru a avea o priveliste infricosatoare. Am fost fata-n fata cu o creatura cu un hanorac negru si o masca albastru inchis fara nas sau gura, uitanduse direct la mine. Cel mai infricosator lucru a fost faptul ca nu avea ochii, doar doua cavitati negre cu o substanta ce i se prelingea pe fata. Am luat camera de pe birou si i-am facut o poza. Creatura sa repezit sami despice pieptul ca sa poata sa-mi ajunga la plamani. L-am oprit lovindu-l in fata, am fugit in camera mea si mi-am luat portofelul, probabil ca as fi avut de banii. Am fugit din casa fratelui meu intr-o padure din apropiere, in graba mea m-am impiedicat de pe o stanca cazand incostient.
M-am trezit trezit in spital si in camera a intrat acelas doctor care ma tratat inainte "Mich, am pentru tine o veste buna si una proasta. Vestea buna e ca ai scapat cu rani minore si parintii tai au venit sa te ia. Vestea proasta este ca fratele tau Edwin a fost ucis de....ceva. Imi pare rau Mich".
Parintii m-au dus la casa lui Edwin pentru a-mi lua lucrurile. La intrarea in camera mea am fost speriat dar am ramas calm, mi-am luat camera si era sa fac infarct. In hol era trupul mort al fratelui meu tinand ce mic. Am luat acel lucru si m-am intors in masina fara sa mentionez de cadavrul lui Edwin. Am luat acea chestie, am ridicst-o si aproape am vomitat. Tineam in mana jumatate din rinichiul meu pe jumatate mancat acoperit de o substanta neagra