Intr-o zi de scoala, un baiat numit Tom statea in clasa lucrand la matematica. A fost cu 6 minute pana la sfarsitul orelor incercand sa-si faca temele ceva i-a atras atentia. Banca lui era exact langa geam si-a intors privirea spre iarba. Arata ca o poza. Dupa terminarea orelor a mers in locul unde a vazut poza si-a fugit ca nimeni alt cineva sa o ia. A ridicat-o si a zambit. Era o poza cu cea mai frumoasa fata pe care a vazut-o vreodata. Era imbracata cu o rochie cu o pereche de colanti si niste pantofi rosii si facea semnul pacii din maini.
Era asa de frumoasa incat si-a dorit s-o cunoasca, a fugit prin toata scoala intreband pe toata lumea daca au conoscut-o sau au vazut-o. Dar toata lumea i-au spus nu. Era distrus.
Cand a ajuns acasa a intrebat-o pe sora lui mai mare daca a vazut-o dar din nefericire raspunsul ei a fost nu. Era foarte tarziu, Tom a urcat scarile, a pus poza pe nopiera si a adormit.
In mijlocul noptii Tom a fost trezit din cauza unui sunet de la fereastra. A fost ca si cum un cui ar fi zgariat geamul. A fost terifiat. Dupa ce sunetele s-au oprit a auzit un clinchet. A vazut o umbra in apropierea ferestrei, s-a ridicat din pat a deschis fereastra si a urmarit clinchetul. Dupa un timp de cautari a disparut. A doua zi a intrebat toti vecinii din cartier daca au vazut-o si dinou raspunsul a fost nu. Cand a ajuns acasa a intrebat-o pe mama sa daca a vazut-o, dar nici ea nu stia. S-a dus in camera lui, a pus poza pe noptiera si a adormit.
A fost trezit dinou de un sunet, a luat poza de pe noptiera si a urmat clinghetul. Cand a trecut strada a fost lovit de o masina. Tom a murit pe loc cu poza in mana.
Soferul a coborat din masina sa-l resusciteze dar a fost prea tarziu.
A ridicat poza de jos si a vazut o fata frumoasa cu trei degete ridicate.