Prima oara cand m-am intalnit cu Mary.E a fost in vara anului 2007. Am aranjat cu barbatul ei de 50 de ani Terence sa ma intalnesc cu ea pentru un interviu. Mary a fost de acord, inca nu eram un reporter dar inca eram un scriitor amator ce adunam informatii ce mi-ar fi fost utile la facultate si in acord cu planul cateva bucati de fictiune. Am aranjat o programare pentru un interviu cand eram in Chicago pentru niste treburi neterminate, dar in ultimul moment Mary si-a schimbat parerea incuindu-se in dormitorul lor nedorind sa ne mai intalnim. Pentru o ora si sumatate eu si Terence am asteptat in fata usi camerei incercand sa-i calmez sotia.
Lucrurile spuse de Mary erau putin lipsite de sens, dar se potriveste in modul in care cred ca era. Imi puteam da seama dupa vocea ei ca plange si pe langa faptul ca refuza sa vorbeasca cu mine se centra pe visele ei.....ma bine zis pe cosmarurile ei. terence si-a cerut mi de scuze cand am incetat cu exercitiile si am dat tot ce era mai bun sa tin pasul; reamintindu-mi ca nu eram un reporter in cautarea unei povesti ci doar un tanar curios in cautarea unor informatii.
Mary E. a fost un administrator pentru un mic buletin de stiri din Chicago in 1992 pana cand s-a intalnit cu smile.jpg si viata ei s-a chimbat complet. Ea si Terence erau casatoriti de aproape 5 luni. Mary a fost una dn cei aproape 400 de persoane cu aproximatie care a vazut poza cand aceasta a fost postata pe hyperlink la BBS, desi ea a fost singura care a vorbit deschis deschis despre experienta. restul au ramas anonimi sau sunt probil morti.
In 2005 cand eram doar in clasa a 10 smile.jpg mi-a atras atentia interesului meu inmugurit asupra fenomeneleor de tip web. Mary a fost cea mai des citata victima asupra ceaa ce se mai numeste si "Smile.dog", fiinta smile.jpg este renumita pentru afisaj. Ceea ce mi-a cuprins interesul(altele decat dovezile macabre a le cyber-legendei si inclinatia mea spre ele), a fost lipsa mare de informatii ceea ce fac unii oameni sceptici in privinta existentei acestea.
Acest fenomen este unic nu din cauza ca este totul despre o imagine ci pentru ca este de negasit pe internet; cu siguranta multi editori foto au uploadat gunoaie pe site-uri cum ar fi: 4chan, imageboard si in special pe /x/ specializat pe fenomene paranormale. Acestea sunt acuzate de fals pentru ca nu ar avea efect ca adevaratul smile.jpg se crede ca aceasta ar produce o epilepsie temporara asupra lobului si anxietate acuta.
Aceasta reactie pretinsa a privitorilor la fantoma smile.jpg este insotita cu dispret ceea ce pare absurd din cauza daca ai intreba pe cineva de existenta imagine negarea ei este probabil din teama sau neincredere.
Nici smile.dog sau smile.jpg nu este de gasit pe wikipedia, desi site-ul are articole despre site-uri socante probabil mai scandaloase cum ar fi *****(hello.jpg), 2girls1cup; orice incercare de a crea o pagina despre smile.jpg este sumar stearsa de catre unul dintre administtratorii enciclopediei.
Intalnirile cu smile.jpg sunt o legenda de internet. Povestea lui Mary E. nu este unica; Exista multe zvonuri neverificate in legatura cu smile.jpg. Se zvoneste ca in 2002 un hacker a floodat un site umoristic si a invadat cu poze cu smile.jpg provocand mulor oameni atac de epilepsie.
De altfel se zvoneste ca in mijlocul spre sfaritul anilor 90' inernetul era inpanzit cu atasamente a unor mesaje in lant cu titlul "ZAMBESTE!! DUMNEZEU TE IUBESTE!" totusi in urma expuneri din timpul cascadoriei putini oameni au marturisit ca au avut de aface cu asta iar in cazul majaritatii nu sa gazit nici o dovata referitoare la poza.
Cei care sustin ca au vazut smile.jpg si ca o vad ca o gluma proasta spun ca erau prea ocupati pentru a o salva pe hard. Cu toate astea masoritatea presupuselor victime au dat aceasi descriere fotografiei: " O creatura ce arata ca un caine (deobicei asociat cu un husky siberian), iluminat de blitul camerei care sta intr-o camera intunecata singurele detalii vizibile este o mana de om ce se extinde din intuneric din apropierea coltului stang al cadrului. Mana era goala dar deobicei era descrisa ca facand semn de "vino-n coace". Desigur cea mai mare parte din atentie este acordata cainelui (sau creaturi caine care unele victime sunt foarte convinse de ceea ce au vazut) , botul fiarei era ca intr-un ranjet ciudat lasand la vedere doua randuri de dinti foarte drepti, foarte albiciosi si foarte ascutiti asemanatori cu cei de om.