Pewdiepie.exe

3.2K 52 13
                                    

In acest moment pe internet, aproape toata lumea care a fost pe YouTube stie cine este Pewdiepie. ,Eu personal, am considerat ca filmele lui sunt bune, pe care cei mai multi oameni se lupta in mod constant in sectiunea de comentarii. Cu cateva zile in urma, am decis sa verific canalul sau pentru orice actualizari noi, si am gasit ceva. Simulatorul de Chirurgie, chestii Horror, ca de obicei. am derulat jos pana cand am vazut un film,la care nu m-am uitat, care a fost ciudat, pentru ca imi amintesc ma uit la cele mai multe videouri din jur.

Thumbnail-ul videoclipului nu ma surprinde mai mult, a fost doar negru. crezut ca a fost un pic ciudat, dar nu-mi pasa prea mult. N-am putut vedea titlul videoclipului, deoarece aproape imediat dupa ce am dat click pe aceasta, video-ul a mers la fullscreen. Arata ca orice alt clip cu Pewdiepie, cu fata in partea din dreapta sus a ecranului. La inceput, crezand ca a fost o greșeală din partea lui Pewd's, nu a existat nici un joc, doar un ecran negru și camera lui Pewd's. El a povestit ca in orice alt joc, reactioneaza la tot ceea ce nu am putut vedea. Videoclipul a fost de zece minute, asa ca in jurul valorii de cinci minute am oprit video-ul si am derulat in comentarii pentru a vedea ce se intampla. Fiecare comentariu ,era practic, ceea ce ati vedea pe orice alt clip al lui, ca si cum ar juca de fapt jocul.

Eram in mijlocul de a scrie un comentariu, video-ul a reluat.Presupunand ca am apasat space din greseala, am derulat pana la video pentru a vedea. Pewdiepie se uita direct spre mine...El de obicei, se uita in stanga si in jos, deoarece acesta este modul in care este inclinat web-ul, asa ca a fost ciudat ca el a fost brusc chiar in fata web-ului. El a continuat sa nu faca nimic pentru următoarele 30 de secunde, in care el a rupt tacerea prin retratarea subiectelor sale obisnuite, chiar daca video-ul a fost pornit 6 minute mai tarziu.

Cand el a fost pe cale sa faca celebrul strigat al lui, atunci cand si-a spus numele, video-ul a fost negru.

Videoclipul a fost negru de pana la sapte minute. Dupa ce video-ul a reluat, am putut vedea ca se uita ingrozit in partea din dreapta sus. El nu a spus nimic, nu a facut nimic, el doar sa uitat la ceea ce a vazut, in mod evident el este speriat dincolo de convingeri. Acesta nu era Pewdiepie cel normal, cand lui i-ar fii fost frica, el ar tipa si dupa ar rade. Am putut vedea ca lui ii era cu adevarat frica. A inceput sa caute prin camera, ca si in cazul in care ar fi auzit auzit ceva. Am putut auzi cativa pasi inabusiti in fundal-ul video-ului, de ce acest Pewdipie a fost asa paranoic?.

Se ridică de pe scaunul său, și se uită în jur. Videoclipul a fost taiat acolo, dar erau inca doar 8 minute. După un minut, video-ul a fost din nou pe ecran. De data aceasta el inregistra cu un aparat de calitate slaba, ca a unui mobil. Pewdiepie a pornit inregistrarea in timp ce tinea camera, deci practic am putut vedea doar de la sol pana cand au existat doar cateva secunde in clipul video. El a fixat camera spre el insuai,cu lacrimi in ochii, și-a repetat cuvintele "forlat mig" pana cand video-ul s-a incheiat in cele din urma.

Nu stiu ce sa intamplat, sau de ce nimeni nu a văzut ceea ce am văzut, dar cea mai buna decizie a fost sa nu ma iau dupa comentarii.

Chiar inainte de a incepe sa scriu acest lucru, am tradus Forlat Mig ...

Acesta a fost traducerea din suedeza pentru ...

"Iartă-ma."

Creepypasta [Romana]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum