Uimitoarea lume al lui Gumball Doliul

5K 31 5
                                    

Am iubit întotdeauna Cartoon Network, când am fost mic a fost canalul meu favorit de desene. Chiar și astăzi are unele emisiuni bune, cum ar fi Adventure Time și Regular Show. Unul dintre cele mai noi spectacole de pe canal, Uimitoarea lume a lui Gumball, este un spectacol drăguț și ușor de divertisment. Nu prea pupat cu filmul meu, e un pic imatur, dar fratele meu mai mic pare să-l placa foarte mult.

Într-o zi, ma uitam la Adult Swim când am realizat că am fost sus atât de târziu încât nu am mai ținut cont de timp, a fost deja 4 AM. Nu-mi amintesc niciodată sa stau asa de tarziu, așa că am rămas treaz să văd ce se va întâmpla atunci când sa încheiat. Un pic de bara de protectie a apărut în partea de jos a ecranului în timpul unei pauze comerciale, a spus că un episod special din Uimitoarea lume a lui Gumball era pe cale să vină. Am fost un pic confuz despre o emisiune asa populara sa apara un episod nou asa tarziu, dar am fost plictisit și a decis sa ma uit; gândindu-se că ar putea veni pe mai târziu în a doua zi, așa că m-am uitat pentru fratele meu. Intr-un fel Adică, știu.

Ostentative și energic tema de intro a aparut, deși a fost jucat un pic diferit decât îmi amintesc. Muzica a fost un pic diferit, iar logo-ul showul-ui nu a fost animat, iar culorile s-au făcut destul de neglijent, de asemenea, aproape ca ceva un copil ar face pe un consiliu Doodle sau un consiliu Glow. Am ignorat, presupunând că a fost făcut doar pentru acest episod "special". Titlul episodului a fost "doliu", un fel de titlu trist, dar nu am dat într-adevăr prea multă atenție.

A început cu Gumball, protagonist de 12 ani show-ului, în picioare singur confrunt intr-un un colț din clasa sa slab iluminata. Se uită absolut mizerabil, un strigăt departe de conduita vesel cum a avut de obicei. Nu a fost nimeni in camera, nici măcar cel mai bun prieten al lui și fratele adoptat Darwin pestele, iar ferestrele din camera arăta în mod clar ca era noapte afară. Am fost foarte confuz la inceput, de ce ar fi el la școală pe timp de noapte, și de ce ar fi stat el in clasa singur si trist?

După ce Gumball a fost aratat singur si trist scena sa schimbat brusc. Am fost în casa lui Gumball, încă o dată scena este tăcuta și un pic neliniștitoare. Richard, tatăl iepure enorm al lui Gumball,se plimbă prin bucătărie, a privit chiar mai mizerabil decât Gumball în scena anterioară. Richard nu poartă costumul său obișnuit, el era îmbrăcat într-un costum negru , un pic neobișnuit pentru el, așa cum e de obicei, un nătâng. El oftează, și se asaza pe canapea, și începe să suspine intens, suna ca cineva care tocmai a pierdut ceva important.

Am inceput sa fiu putin speriat, unde a fost o prostie desene animate, distractiva, care, de obicei, m-am uitat cu nerăbdare cu fratele meu mai mic? Acest lucru a fost ceva complet diferit. Începusem să cred că acest lucru ar fi fost ceva ce creatorii au făcut ca un experiment sau ceva, un test de animație sau sunet poate. Deși, aceasta nu ar fi putut fi, în afară de tema de deschidere, care era încă diferita de spectacolele finale ", episodul a fost mult mai liniștită decât de obicei a fost, doar sunete subtile și foarte puțină muzică, iar animatia nu a fost nimic pentru a descrie acasa. A fost făcut ca un fulger amator pe Newgrounds, desenele de caractere au fost oarecum neglijent și s-au grabit cauta, iar fundalurile ca din viața reală utilizate pentru spectacol privit diferit.

Confuz și oarecum speriat ca am fost, din anumite motive, am cantinuat sa ma uit. Richard plictisit încă plângea pe canapea, ușa de la intrare deschisă brusc, facandu-ma sa tresar un pic la un astfel de zgomot puternic, iar mama lui Gumball, Nicole, o pisică albastra ca el, a intervenit. Ca Richard, ea nu purta tinuta ei zilnica, pentru un motiv oarecare, ea a fost într-o rochie neagră și purta o pălărie destul de neagra pentru a se potrivi. Nicole se așeză pe canapea langa soțul ei, deși ea a fost un pic se întristata. Prin acest punct Richard plânge au început să sune mai îndurerat și mizerabil, acest lucru nu a fost de desene animate normale plângând pe spectacol, aceasta a fost realist și aproape deprimant plângând, aproape m-am simțit ca și cum plang cu hohote cu mine.

Creepypasta [Romana]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum