"İşte geldi."
Kaigaku, Kanao'ya onun için ayırdığı yeri gösterdi. Kaigaku bu süreç boyunca Kanao'dan farklı konularda yararlanmıştı. Arkadaşlarına ona çocukluk arkadaşı olarak tanıtmıştı. Kanao, okulda en güzel bulunan kızlardan biriydi. Kaigaku, Kanao ile bir bağlantısı olduğu ortaya çıkarsa tanınırlığı artacaktı.
"Vay, gerçekten güzelmiş." diye mırıldandı bir arkadaşı.
Kaigaku sağ elini Kanao'nun omzuna atarak kızı kendine yakınlaştırdı. Arada sırada sol eliyle Kanao'nun at kuyruğu saçıyla oynuyor sonra da dikkatler üzerlerine toplansın diye kahkahalar atıyordu.
"Biz Kanao ile ayrılmaz ikiliyiz. Her zaman birbirimizi kollarız." sesinin olabildiğince yüksek çıkmasına dikkat ederek söyledi.
İstediği de olmuştu. İnsanların ilgisini üstünde toplamayı başarmıştı. Öğrenciler onlara bakarak kendi aralarında fısıldaşıyorlar ve kendi kafalarında kurdukları seneryoları anlatıp kıs kıs gülüyorlardı.
"Hm? Bu bana zorbalık yapan kız. Onunla ne işin var Kaigaku?" Kaigaku, özellikle istediği ilginin de başarıyla ulaşması sonucunda sırıttı.
"Selam Douma. Kanao benim çocukluk arkadaşım."
"Ah, anlıyorum. Kaigaku, biraz konuşabilir miyiz?"
***
GenMuiZenİnoKana grubu
Zenitsu: Kanao, çiçeğim, senin Kaigaku salağı ile ne işin var
Zenitsu: Bir iddiaya girdin de kayıp mı ettin
Zenitsu: Ama sen zeki kızsın, böyle şeylerle uğraşmazsın. Seni tehdit falan mı etti şerefsiz veya paraya ihtiyacın var da rüşvet mi teklif etti
Zenitsu: Gerçi Kaigaku zengin değildi
Zenitsu: Durum her neyse Kaigaku'nun yanından ayrıl ve bizim yanımıza gel.
Muichiro: Kırk yılın başında Zenitsu'ya katılıyorum.
Muichiro: Eğer bir sıkıntın varsa söyle Kanao. Yardım ederiz.
Genya: Abime danışabilirsin seni çok seviyor, seninle ilgilenir.
İnosuke: NEEEEE
İnosuke: MASKEMİ VERİN VE TUTMAYIN BENİ
İnosuke: KANAO'YU KURTARMAYA GİDİYORUM
Zenitsu: Başımıza iş açacaksın, dur Malsuke.
Muichiro: İnosuke'ye Malsuke diyecek kadar zeki misin Zen?
Genya: Mui, şu an durum ciddi gibi. Daha sonra laf sokacaksan sokarsın. Önceliğimiz Kanao'yu Kaigaku'nun yanından alıp olayları Kanao'dan dinlemek.
Muichiro: İnosuke gitti bile.
Genya: En azından Kanao'nun yanında olacak ve bir boşluk kollayıp onu bize getirebilir
Genya: Mui, lütfen İnosuke'nin peşinden gidip saçma hareketler yapmasını engeller misin?
***
"Biliyorsun Kai, bu tarz numaralar sökmez. Kokushibo'nun grubuna katılmak istiyorsan hünerlerini kanıtlamalısın."
"Ama sen de kızlara böyle yaparak gruba katılmadın mı?"
"Hayır, o benim doğal halim. Kızlara öyle davranmak hoşuma gidiyor."
"Michikatsu seni neden aldı o zaman?"
"İşe yarar biri olduğum için. Ayrıca, Michikatsu deme. O addan hoşlanmıyor."
Doma yelpazesini sallayarak "Zorba kızın yanına dönebilirsin." diyip merdivenlerden aşağı indi.
***
"İnosuke, Kanao'yu sırtına alıp getirmene gerek yoktu. Onu kaçırıyormuşsun gibi duruyor."
"Peh, kimin umrunda be Tenya!"
İnosuke, maskesinden dolayı öğretmenlerden -özellikle Giyuu'dan- uyarı alacağını bildiği için maskesini çıkardı.
"Mui, neden onu engellemedin?" Genya, Muichiro'nun kulağına doğru fısıldadı. İnosuke duyarsa kızacağının farkındaydı.
"Çalıştım ama Kanao'yu bırakmadı."
Zenitsu, Kanao'nun elini tuttu. "Biliyorsun Kanao, dinlemeye hazırız. Kaigaku'nun nasıl biri olduğunu en iyi ben biliyorum."
"Bir iyiliğin geri ödemesiydi."
"Ne?"
"Kaigaku önceden bana yardımcı olmuştu. Ben de ona yardımcı olmak için onunlaydım az önce."
Diğerleri inanmasalar da şimdilik arkadaşlarının üzerine gitmemeye karar verdiler.
---
hastalanmak çok kötü hiçbir şeyin tadı tuzu yok :(
biraz aceleye getirerek yazdım yazım yanlışı falan yapmış olabilirim arada
eğer yapmışsam kusura bakmayın