2-A Öğretmenleri
Giyuu, Tengen'i gruba ekledi.
Shinobu: Hoş geldin Uzui~
Giyuu: Hoş geldin. Seni diğer gruba da alacağım birazdan.
Tengen: Hoş buldum.
Mitsuri: Merhabalar! Ben Kanroji Mitsuri. Sen Uzui Tengen olmalısın. Ben yeniyim. ^^
Tengen: Haha, çok tatlısın Kanroji.
Tengen: Tanıştığımıza memnun oldum.
Mitsuri: Ben de! <3
Obanai: Her neyse.
Giyuu: İguro, lütfen...
Tengen: Ah? Gruptaki kişileri kontrol ettim. Sen de mi buradaydın Shinazugawa?
Tengen: Neden online olduğun halde cevap yazmıyorsun?
Giyuu: Onun şu an biraz işi var.
Tengen: Yalan söylemene gerek yok Tomioka. Shinazugawa'nın benden nefret ettiğini biliyorum. En azından beni karşılamasını beklerdim. Daha sonra beni görmezden gelebilir. Aramızın düzelmesini de istiyorum gerçi.
Mitsuri: Şeyy
Mitsuri: Benim beynim yandı biraz.
Mitsuri: Herkesin karmakarışık ilişkisi var, çözemiyorum.
Obanai: Sana yardımcı olurum Kanroji. Aklına takılan en ufak şeyleri bile bana danışabilirsin.
Mitsuri: Çok sağ ol İguro, çok naziksin~
Shinobu: Shinazugawa niye sinirle okuldan çıktı biraz önce? Dersi yok muydu onun? Molanın bitmesine on dakika kaldı oysa.
Giyuu: Bekle, Shinazugawa okuldan mı çıktı az önce? Nereye doğru gitti?
Shinobu: Onu göremedim. Umarım geri döner. Şu son günlerde onun için gerçekten çok endişeleniyorum.
Shinobu: Shinazugawa birinize molada dışarıya çıkacağını söyledi mi daha önce? Bunun gerekçesi nedir? Yoksa anlık gelişen bir olay mı? Biliyorsanız söyleyin.
Mitsuri: Bay Shinazugawa'yı daha çok tanımak isterdim. Ben yeniyim bu yüzden hiçbir şey bilmiyorum.
Shinobu: İguro sen onun en yakın arkadaşısın. Sana bir şeyler söyledi mi?
Obanai: Hayır.
Tengen: Benimle konuşmuyor bile.
Shinobu: Tomioka, sen bir şeyler biliyor musun?
Mitsuri: Şey Kocho. Tomioka da az önce okulu terk etti.
Shinobu: Bu aptallar beni bir gün delirtecekler.
Shinobu: O iki aptalın da dersleri var. Niye okulu terk ediyorlar?
Obanai: Sorun yok, geri dönerler.
Tengen: Vay be, çok sakinsin.
***
"Bunu yapabilirsin Kanao." diye tekrarladı Kanao. Terliyordu. Nefesini düzene sokup Tanjiro'nun yanına gitti.
"Selam Tanjiro. Bu derslik yanına oturabilir miyim?"
Tanjiro hiç bozmadığı gülüşüyle Kanao'ya baktı. Tanjiro oldukça cana yakın ve arkadaşlarını seven biriydi. "Elbette Kanao. Dersin başlamasına daha zaman var ama istiyorsan şimdiden eşyalarını sıraya yerleştirebilirsin."
Nezuko, kardeşinin birkaç sıra arkasında oturuyordu ve olanları görmüştü. Eliyle kıkırdamasını gizlemişti. Kanao'nun bu halini epey sevimli bulmuştu.
Dersin saati gelmişti. Dersleri matematikti ve Sanemi asla geç kalmazdı derslerine. Ama bugün geç kalmıştı. Dersin başlamasının ardından beş dakika geçmişti ve ortalıklarda yoktu. Birçok öğrenci kendi aralarında konuşmaya başlamışlardı. Eğer Sanemi bu kadar geç kaldıysa muhtemelen bugün okulda yoktu diye düşünüyorlardı.
"Bu çok garip." diye mırıldandı Tanjiro. "Bugün okulda Bay Shinazugawa'yı görmüştüm. Bir şey mi oldu acaba?"
Kanao cevap vermesi gerektiğini hissetti. "Sahi, ben de görmüştüm. Büyük ihtimalle işi çıkmıştır. Nezuko, Bay Shinazugawa'nın kardeşi olduğunu söylemişti. Belki kardeşi hakkında bir şeyler olmuştur."
"Mantıklı aslında. Çok iyi bir hafızan var Kanao. Ben Bay Shinazugawa'nın kardeşi olduğunu unutmuştum."
Kanao aldığı iltifat üzerine kızardı.
Sınıfın kapısı açılınca herkes sustu ve bakışlarını kapıya yönelttiler. Fakat kapıyı açan kişi bekledikleri kişi değildi.
"Afedersiniz." diye sınıfa girdi Mitsuri. Herkes ona bakıyordu ve sınıftan çıt çıtmıyordu o yüzden gülümsemesini engelleyemedi Mitsuri. Gergin ve ciddi ortamlarda genelde gülümseme gibi bir huyu vardı.
"Shinazugawa Genya, seninle biraz konuşabilir miyiz acaba?"
"SHİNAZUGAWA MI?" herkesten aynı cümle yükseldi. Bir tek Muichiro şaşırmamıştı. Çünkü o zaten Genya ve Sanemi'nin kardeş olduğunu biliyordu.
Genya hiçbir zaman soyadını söylememişti. Bundan ötürü kimse onların kardeş olduklarını bilmiyordu.
Nezuko şoka girmişti. O çok sevdiği öğretmeninin kardeşi sınıfındaydı ve fark etmemişti.
"Şimdi şöyle bir bakınca gerçekten de Bay Shinazugawa'ya benziyor Genya."
"Neden herkes şaşırdı? Pot mu kırdım?" diye düşündü Mitsuri.
Genya sinirle yerinden kalkıp Mitsuri'nin yanına gitti.
"Çok sağ olun Bayan Kanroji." Mitsuri kendini kötü hissetmişti.