1 hafta sonra kaan cani istedigi icin ekibi (hurkan, ali, emre, mert, omer) video cekmek icin hurkanin evine cagirdi ve yilbasi icin cekilis yapicaklarini soyledi ilk once omer cekti ve ali cikmisti sonra ali cekti ve mert cikmisti.hurkana kaan,emreye hurkan,merte umut,kaana da emre cikmisti kimse birbirininkini bilmiyodu hediyeleri 2 gun sonra yine hurkanin evinde acicaklardi aksam emre tuvolete giderken telefona baktigi icin kaana carpip duserken kafasini duvara vurmustu ve kucuk bi hasar almisti ama basi surekli donuyodu ve hurkan bu gece burda kalmasini soyledi emre de onayladiktan sonra herkes evlerine gitmek uzere yola koyuldu kapidan gectikleri anda kaan ve mert bakisip gulmeye basladilar ve birbirlerine bu gece olucaklar hakkinda sakalar yapmaya basladilar kaan merte bu gece onda kalmasini teklif etti yarin gidip farkli yerlerden birbirimizinkini gormeden hediye aliriz yemek fln yeriz diyerek merti ikna etmisti bu sirada hurkan ve emrenin hic uykusu olmadigi icin patlamis misir yaparlar ve emre cok israr ettigi icin korku filmi izlerler hurkan cok korktugu icin battaniyesiyle birlikte emrenin yaninda yari yatarak filmi izliyodu ve her korktugunda farkinda olmadan emrenin elini tutuyodu emre bunun farkindaydi ve cok guzel hissediyodu birden ekrana bisey firlayinca ikiside cok korktu ve ani bi reflexle hurkan emrenin koluna sarildi hurkan emreye dogru baktiginda emre zaten hurkana bakiyodu ve cok yakinlardi nerdeyse burunlari birbirine degiyodu hurkan biraz daha yaklasmsys basladi cunku tam sirasi oldugunu dusunuyodu tam emreyi delicesine opmeye baslicakken birden zil caldi ve ikiside yerinden ziplayip hicbisey olmamis gibi davrandilar ve hurkan kapiya bakmaya gitti ali gelmisti ve sarj aletini unuttugunu soyledi hurkan sarj aletini verdikten sonra ali gitti hurkan sinirli sinirli geri dondu emre kimin geldigini sorunca bizim ali iste sarj aletini unutmus emre sirittiktan sonra cok fazla utandigi icin uykusunun geldigini ve uyumak istedigini soyledi hurkan da hemen onayladi ve uyumaya gittiler ikiside dusunmekten uyuyamiyodu hurkan emrenin uyudugunu dusunerek su icmeye ordanda emreye bakmaya gitmeyi dusunerek yataktan kalkti mutfags gittiginde emre zaten mutfaktaydi gerilsede emreye seslenip neden uyumadigini sordu emre de bahane uydurup kabus gordum dedi emre de ayni soruyu sorunca hurkan film sahneleri aklimdan cikmiyo bi turlu diye yalan soylemisti hurkan cesaretini toplayip beraber yatabileceklerini teklif etti emre basta biraz tedirgin olup heycanlansada kabul etti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mengolam of
Hayran Kurgumengola ve saniyeflix hikayesi iste abim Ship gercek degil eglencesine ironi olarak yapiyorum arkadas olduklarini biliyoruz kardesim