Dick
- Újra felbukkant. Két hónap után először.
- Értem. Mekkora a kár?
- 5 halott és 9 sebesült, de van rosszabb.
- Mi?
- Írt egy üzenetet is és nem nekem van címezve Dick.
- Nekem?
- Igen. Jobb lenne, ha idejönnél. El kell kapnunk, mielőtt megtalálja Theodore-t.
Erősebben szorítottam a telefont.
- Honnan tud róla?
- Fogalmam sincs. Dick é...
- Mi az, hogy nem tudod Bruce! Te vagy ott!!!
- Dick kérlek értsd meg, nem tudok mindent úgy felügyelni, ahogy szeretném.
Tudtam, hogy ez igaz, de ettől nem lettem nyugodtabb. Már elkezdett lüktetni a kezem az erős szorítástól.
- Rendben odamegyek.
- Donna jön?
- Nem. Valakinek itt kell maradnia a srácokkal.
- Jó holnapra várlak.
- Rendben. Szia.
Ez tegnap volt. Most itt ülök az autóban és próbálok a vezetésre koncentrálni. Ha azaz elmebeteg megtalálja Theot én ...
Hirtelen egy dudálás félbeszakítja a gondolatmenetemet. Zöld a lámpa. Szuper.
Biztonságban hagytam a kissrácot. Bruce megbízik Lisaban. De a Joker tudomást szerzett róla...ha sikerül elkapnia...
- Dick megnézted az alagsort?- kérdezte tőlem Donna a fülesen keresztül.
- Most indulok. Te merre vagy?
- Az elsőn, minden tiszta. Várj meg.
- Rendben.
Csendben lopakodtam tovább a hosszú folyosón. Mindent belepett a por és a mocsok.
Két napja kaptunk egy fülest a Gothami rendőrségtől miszerint egy Jokerhez köthető bűnbanda itt fog találkozni fegyver átadás miatt. Eddig 12 embert találtunk, akiknek a többsége már halott. Tisztáznunk kell, hogy Joker itt van-e. Ha igen talán ez lehet a nagy esélyünk.
Lépéseket hallottam közeledni a hátam mögül. Donna volt az. Bruce őt is belerángatta ebbe.
- Minden okés?- kérdezte tőlem.
- Eddig igen. Mehet?
- Naná!- mosolygott rám bíztatóan.
Gyorsan végigsöpörtünk a szobákon, de nem találtunk semmi értékeset. Az utolsó előtti teremben három fegyverest ütöttünk ki. Elgondolkodtam. Ha ennyien vannak itt, tuti őriznek valamit. Feltehetően egy értékes tárgyat.
- Dick ezt nézd!- dobott felém valamit Donna.
- Egy kulcs.
- De vajon mit nyit?
YOU ARE READING
Álmokon túl
FanfictionTitans(2018) Hogy milyen is az élet a toronyban? Rachel és Gar iskolába kényszerülnek mikor Dicknek hirtelen kevesebb ideje jut rájuk. Túléli-e a két kamasz a gimit? A szuperképesség előny vagy hátrány a normál életben? Rachel szemszöge Rachel/Dick ...