- Néha én is nyugi 🧐😂 -
- Köszi a commentet, de sajnos végül az enyén sem ment xd -
Még mielőtt belekezdenék szeretném elmondani, hogy az 5. évad fele óta nem folytattam az animét, vagyis ha azóta történt valami nekem attól eltér majd a sztori. Röviden: az eredeti történettől eltérő lehet!
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Denki:
-Jól igazából, nagyon gyorsan eltelt. Ha már pletykák... Mostanában egyre többször hallom, hogy Baku talán csajla Kirit nem is mással, mint Dekuval. De nem hiszem, hogy ez igaz, mivel Baku mindig is nagyon utálta Dekut, de mostanában mintha Baku állandóan Deku szobája közelében lenne, és az éjszakai nasijaimkor is szembe találkozok vele, a baj az, hogy arra fele csak Deku meg az én szobám van... éjszaka meg néha mintha zajokat is hallanék, de szerintem már csak beképzelem. Na meg Dekuról úgy tudom, hogy Urarakával jár. Ami már nagyon zavaros nekem, hogy amikor az IzuOcha páros beszélget, Sero is, és Todoroki is elég féltékenyen néz rájuk... Na igen, sok a dráma...(Í.m: sry, h ilyen hosszú lett, de most csak úgy ömlöttek belőlem a szavak 😂)
Denki:
-Ami azt illeti, kezd elegem lenni, de látva Deku elhatározottságát, mindig új lendülettel tudok belevágni a tanulásba. Na msg ott van nekem Shinso aki mindig segít, ha megakadok valamiben<33Shinso:
-Jelenleg 3 macskám van. Vagyis 4, mivel ma az esőben ázva találtam egy kismacskát, akit haza is hoztam, de ő remélem nem marad itt sokáig, és megtalálom az otthonát! Biztos hiányzik neki a gazdája. A kedvencem a tea. De minden féle, és nagyon szeretek új ízejet kipróbálni. 1 hete Kami elrángatott egy OXOba, de nekem nem nagyon ízlett. Ha pedig szomorú vagyok, akkor vagy Kamival vagyok, vagy a cicáimmal. Ők mindig feltudnak vidítani! ❤️~~~~~~~~~~~
Meee:
-Ebben a nagy melegben?? Annyit iszok, hogy majdnem óránként járok a mosdóba, enni már kevésbé, mivel sokszor már az élet gondolatától is rosszul leszek xdd Nagyon köszi am a kérdédeket! ❤️❤️Te hogy vagy mostanság?
UI: Nem is vagy az :c <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ShinKami kérdezz-felelek [BNHA]
RastgeleDenki: Elsőször is szeretnénk elmondani, hogy az ötletet @___U_w_U___ adta. Shinso: Itt tudtok tőlünk kérdezni.. Ez annyira unalmas. Miért is csináljuk most mi ezt? Denki: Azért mert vicces lesz, és az emberek, imádják a Shinkamit! Szóval kérdezzet...