06

74 7 0
                                    

|Uyumsuz ve kuralsız


"Ne demek kovdum!?"

Yoongi masasının üstüne üzattığı ayaklarıyla elinde tuttuğu sigarasından tekrar derin bir nefes çekti dumanın içinde kaybolmasına izin verdi, önündeki viskiye uzandığı sırada karşısında dikilen Namjoon bardağı eline alıp sinirle konuşmaya devam etti

"İçmeyi bırakta soruma cevap ver!"

"Ne duymak istiyorsun Namjoon, kovdum işte!"

Namjoon bardağı tekrar masanın üzerine bırakıp sinirle konuşmaya başladı, haklıydıda Yoongi hiç etik davranmıyordu gerçi Namjoon onu tanıdığı günden itibaren o hiç etik davranan biri olmamıştı uyumsuzdu hiç bir ortama uymaz kendi canı ne isterse onu yapardı kuralsızdı, kurallar ona uymuyorsa oda kurallara uymazdı yıkmak için elinden geleni yapardı hiç çekinmeden!

"Bir ay içinde kovduğun on beşinci asistan oldu!"

"Azmış yirmiye oynamalıyım, uğurlu sayımdır!"

Namjoon derin bir nefes aldı her şeyi anlayan  sakin davranmaya çalışan çözüm odaklı bir tipti bu yüzden karşısındaki insanı kırmadan elinden geleni yapmak için çabalardı, ama Yoongi buna hiç izin vermiyordu bile!

" Kovamazsın artık, çünkü-! "

" Çünkü ne?"

"Çünkü artık seninle ilgilenecek kişisel bir asistanın yok!"

"Bu ne kadar umrumda Namjoon?"

Yoongi ayaklarını indirdiği masadan az uzağında olan viski bardağına uzanıp eline aldı bir dikişte içtiği alkolün genzindeki yakıcı tatla gülümsedi, Namjoon konuşmaya devam etti!

"Artık seninle ilgilenecek kişi benim!"

"Nasıl yani?"

"Bu şirketin önemli söz sahiplerinden biri olduğum yetmezmiş gibi birde senin özel asistanın olup başını derde sokma diye çabalayacağım. Tam olarak bu!"

Yoongi sinirle ayağa kalkıp elindeki bardağı yere fırlattı parçalanan bardak etrafta dağılırken bu tepkiyi beklemeyen Namjoon ürkmüş oldu, Yoongi sinirle bağırmaya başladı

"Bana çocukmuşum gibi davranmayı kes Namjoon!"

"Kapa çeneni Yoongi, seni düşünmek zorundayım çünkü aptal senin kendini düşündüğü falan yok!"

Yoongi sinirini bastırmaya çalıştı ama alkol onu çoktan etkisi altına almıştı bile, bunun yanı sıra Namjoon yakınında bulunan tek kişiydi ve ona değer verdiğinin de farkındaydı bu yüzden kendini durdurmaya çalıştı eğer karşısındaki başka biri olsaydı ona saldırıp dayak manyağı yapardı!

"Beni düşünme! Ben düşünmen gereken biri değilim zamanını harcama benim için!"

"Bay Hwang ile birlikte görüşmen var bugün gidelim saat üçte!"

"Kes şunu!"

Yoongi sinirle Namjoon 'un yaksına yapıştı Namjoon tepki dahi göstermedi, Yoongi tuttuğu ceketin yakasını silkerek Namjoon' a bağırmaya başladı

"Kes şunu Namjoon!"

"Hayır, seni hayata döndürmeye çalışıyorum Yoongi işleri zorlaştırmayı bırak!"

Yoongi yakasını bıraktığı Namjoon 'a bakıp sesli bir şekilde kahkaha atmıştı büyük odanın manzara gören tarafındaki küçük koltuğa bıraktı kendini, Namjoon onun her adımını izliyordu Yoongi gülmesini bırakıp konuşmaya devam etti titreyen sesiyle!

𝗗𝗮𝗱𝗱𝘆 𝗜𝘀𝘀𝘂𝗲𝘀 /𝗬𝗼𝗼𝗻𝗺𝗶𝗻 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin