04

96 9 5
                                    

|Nefes almayı öğret

20 ocak 2018 cuma

Bu bir şanstı, insanlar böyle şeylere inanırdı ben ise şansın ne olduğu belirsiz bir şekilde o gece öğrenmiştim.

"Doldur!"

Karşımdaki barmen bana sanki yasaklı bir madde vermekten kaçınırcasına en sert viski şişesini açmaya çalıştı, yavaşça berbat sıvıyı bardağa boşalttı shot attım bu son on dakikadır yaptığım bir şeydi yavaş başlayan geceyi boka sürüklüyordum dahası sınırlı içmiyordum ne bulduysam içmiştim sanki alkolle yeni tanışan ağzı süt kokan çocuklar gibiydim!

"Doldur!"

Baygın bakışlarımı takip edip tekrar bardağı dolduran barmen sabır dileyip elindeki bardakları temizlmeye devam etmişti, titreyen elimle önümdeki bardağa uzandığım sırada yan taradımdaki kişinin bardağı önüne çekmesiyle duraksadım çok geçmeden kalabalık ortamda az duyulacak olan sesini kulağımın dibinde hissettim

"Daha fazla içme bence!"

Hayır bünyem zayıf değildi, başka biri olsa çoktan sızmıştı şuracığa ben her şeyi çorba yapmama rağmen hala ayaktaydım, belkide yığılıp kalmama çok az kalmıştı!

"Yalnız mısın?"

Dibimde duran kadın sanki daha çok mümkünmüş gibi bana sokulmaya başladı bakışlarım onu bulmadı bile ama Tanrı şahit eğer bir erkek olsaydı onu kışkırtıp beni dövmesi için elimden geleni yapardım çünkü bu gece tek istediğim şey ölmekti!

" Ben hep yalnızım!"

Fısıltı gibi çıkan sesimle birlikte cebimden çıkardığım yüklü bir kaç baklodu masaya bıraktım barmenle kısa bir göz göze geldiğimizde o zoraki sırıtışımı yüzüne sundum, müzik içerdeki gürültüyü bastırken yeterince sıcakladığımı hissediyordum kendimi biran önce dışarıya atmalıydım.

"Dikkat et!"

Çarptığım adamı umursamadan kendimi kapıya atmıştım üstümdeki boğazlı siyah kazak ve ceket beni boğuyor gibiydi, kapıdaki korumalardan biri beni tanıyıp yaklaşınca konuşmaya başlamış oldu ben ise ayakta dengemi sağlamaya çalışıyordum

"Bay Min aracınız geliyor!"

Başımı sallayıp omuzuna teşekkür niyetiyle vurmuştum çok geçmeden girişte duran  siyah jeep 'den inen vale görevlisi anahtarı elime uzattı, omuzunda hissettiğim elle duraksadım kapıdaki koruma tekrar konuşmaya başladı

"Efendim isterseniz size bir taksi tutalım!"

"Kendim giderim!"

Arkama bakmadan hızla yürüyüp bindiğim aracımın içinde duraksadım anahtarı kontağa takmaya çalıştım elim titriyordu, sahi neden bu kadar titriyordu ellerim? Panik atak geçirmek isteyeceğim son şey olurdu!
Sonunda çalıştırdığım araçla ilerlemeye başladım nereyr gideceğimi bilmiyordum, gideceğim bir çok yerim vardı ama bir o kadar da yoktu! Orada beni bekleyen kimse yoktu yanlız bir adamdım ben bu hep böyleydi.

"Sigara, son  bir sigara içmeliyim!"

Yüzümdeki gülüşüm kahkahayla büyürken çeketimin ceplerini aradım ama paketim bar masasının üzerinende kalmıştı, ceketi üzerimden bir sinirle çıkartıp torpito gözümü kurcalamaya çalıştım kemer yoktu üzerimde takmazdımda zaten!
Bulduğum yarım paketle gülümseyip ceketin cebinden çıkardığım çakmağı aldım yola anlık bir bakış atmıştımki görüşümün bukanıklaştığını hissettim, burnumun ucunda gibi duran araca çarpmamak için son anda kırdığım direksiyonla birlikte az ilerideki direğe çarparak durmuştum. Pilanımda bu gece ölmek vardı ama pilansız olarak değildi!

𝗗𝗮𝗱𝗱𝘆 𝗜𝘀𝘀𝘂𝗲𝘀 /𝗬𝗼𝗼𝗻𝗺𝗶𝗻 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin