Miamiban.

Amint leszállt a gép, autók jöttek értünk, amik a szállodába vittek.National Hotel a neve. Ami közvetlen az óceán mellett helyezkedik el.Külön szobákat kaptunk.Az én szobám ablakából rálátok az óceánra. A Hotel letisztult,Ráadásúl nagyon drága,sok a luxus is.Mivel a mai napot mindenki pihenésre szánja ezért mai nap nem dolgozunk.A bőröndömből kipakoltam. Elhelyeztem a szekrényemben. Majd elmentem egyet zuhanyozni, és átöltözni mivel itt borzasztóan meleg van, szerencsére itt légkondi van. Így kellemes az idő. Ahogy készlettem a fűrdéssel, kiválasztottan egy ruhát. A választásom erre esett:

A hajamat kiengedve hagytam, és a nagy forróság miatt csak szempillaspirált tettem fel, a szokásos ékszereket feltetten.majd befújtam magam a házikészítésű Vanillia illatú parfümömmel. Amit még az egyik igazán jó ismerősöm tanított meg hogyan kell elkészíteni. Magamra kaptam egy fehér színű oldaltáskát, és kilépten a szobámból. Gondoltam ha már nem kell semmit csinálni lenézek a tengerpartra. bezártam az ajtót és elindultam a folyosón. Útközben Sierrával futottam össze.

- csak hogy előkerűltél, lent a hallban várnak a cég főnökei bemutatkozásra. Gyere utánnam.

Így kénytelen voltam őt követni. Ahogy leértünk a Hallba. A kanapén 4 férfi űlt. Az egyik a fekete hajú volt,aki megmentett, a másik Marcus. Aztán ott űlt még egy magas,szőke hajú férfi, és egy barna hajú szintén magas férfi. Mindannyiukon tetoválás volt, de mindenkin más minta. Kigyúrtak voltak, s portosak. És mind a 4 igazán Jóképű, egyikük sem volt csúnya. Mégis, a fekete hajú férfi volt az aki leginkább izmosabb volt, és határozottabb. Ráadásúl ijesztő is. Csak neki volt egyedűl neki volt fekete szeme.amiből leginkább a harag sugárzott minthogy kedvesség. mindegyikük rámnézett. Amint megérkeztem.

- á, téged ismerlek!, Melody igaz? - szólalt meg Marcus.

- jónapot,igen Melody. - álltam a tőbbi titkárnő mellé akik felvoltak sorakozva.

- tehát, a beosztás a következő, Veronica Mateo segítségére lesz. - mondta Sierra, a szőke hajú férfi pedig bólintott.

- Angelina, te Diego-nál leszel. - folytatta. Aki a barna hajú volt.

- Leila, marcussal, és Melody pedig Dominickel.

Az éjsötét szemeivel rámnézet mint megtudtam Dominick, és szó szerint végigmért.

- a mai nap nem kell dolgoznotok, de holnap reggel 6kor itt találkozunk, most elmehettek. - mondta Sierra.

Ezután megfordúltam és a kijárat felé vettem az irányt.

[....]

A tengerpartot körbejártam, csináltam egy pár képet az óceánról. Aztán benéztem a városba is. Megnéztem az üzleteket. Körülbelűl 2órát csatangoltam, aztán vissza mentem a partra. Mivel már szinte majdnem este érkeztünk így már sötét van, és csak az utcai világítások égnek. Minden álmom volt az, hogy egyszer a tengerparton űljek. És nézzem a hullámokat. Csak pár ember volt a parton. Találtam egy sziklás helyet. Ott leűltem az egyik kőre és élveztem a tengert. De nem sokáig tehettem ezt, észrevettem hogy 3 férfi épp sétál pont ide. És az a három pont a főnököm. Ezért felpattantam, és elkezdtem lejönni a sziklákról. Ők még jóval távolabb voltak tőllem,de már megláttak,ahogy a hotel felé tartok. Mit sem foglalkozva ezzel továbbsétáltam.A szobámig meg sem álltam.Próbáltam kerűlni Dominickot. Mert biztos hogy emlékszik arra az esetre.és jobb is ha nem vagyok a közelébe. Az pedig hogy vele kell dolgozzak, már ha most belegondolok, zavarba jövök. Nem elég az ami a vacsoránál történt, és ami a repülőn, még az is rátesz hogy ő egy jóképű férfi.csak reménykedek hogy a holnapi nap jól sikerűljön.Lefekvés elött még anyát felhívtam,és elmeséltem a mai napot.utánna felvettem a pizsomám,és bebújtam az ágyba.