🧷from s'

31 6 5
                                    

Özür dilerim.

Senden farklı hissettiğim tek duygu pişmanlık değil Yeonjun. Bir zamanlar senin, şimdilerde benim hissettiğim bambaşka bir duygu daha var.

buna bencillik deme lütfen çünkü pişmanlığı hissetmemen beni mutlu etti ve Yeonjun yemin etmene gerek bile yok çünkü ben senin beni yine olsa yine kurtaracağını biliyorum. Ama ben artık başkaları için seni buna mecbur bırakmayacak haldeyim.

Sen aptal değildin Yeonjun, aşıktın. Ben aptaldım.

Ben acımasızdım evet ama ablan kalpsizdi Yeonjun. Venessa kalp taşımıyordu.

Onu en son üç yıl önce gördüm. Üç yıl önce sen ortadan kaybolunca ablanı gördüm en son. O uçurumun altında seni ararken ilk defa ablandan korktum. İlk defa sevdiğim kadından korkmuştum Yeonjun. Herkes deli gibi ararken ablan gülüyordu.

Bu korkunçtu ve ben ilk defa bir şeylere geç kaldığımı o an hissetmiştim.

Özür dilerim Yeonjun.

Sebebi olduğum onca şey için özür dilerim.

Umarım artık onun senin ablan olmayı hak etmediğini anlarsın.

Senin bana, artık yerini nefrete bırakmış, aşkına karşılık benim pişmanlıkla süslenmiş duygularım.

Sahiden aşk kazanamaz mı Yeonjun?

Ben, sen bana gelene kadar seni tanımadım ki, Venessanın anlattığı Yeonjunu tanıdım.

Yeonjun yemin ederim o uçuruma ben sebep olmadım. Düşmene ben sebep olmadım. O aptal yerin ıssız bir uçurum olduğunu bile bilmiyordum.

Ablan haksızdı Yeonjun.

Ablan haklıydı Yeonjun.

Baban pişman oldu mu bilmiyorum ama ablanla hesaplaştılar. Ablan gerçekleri itiraf etti mi onu bile bilmiyorum.

En son duyduğum şey Venessanın öldüğüydü Yeonjun.

18 KASIM

" Olmuyor işte Venessa . Daha ne kadar uğraşmalıyım? "

"Beni sevmiyor musun Soo?"

"Seni seviyorum işte, neden kardeşini ayartmaya çalışıyorum?"

"Benim mutlu olmam için o mutsuz olmalı Soobin. o benden babamı çaldı ve onu mutsuz edebilecek tek kişi sensin. Çünkü sana aşık."

Soobin sevdiğini dile getirmeye utanıyor.

Venessadan nefret etmeyin.

İyi geceleeer.

Umutla kalın..

LETTER OF GONEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin