NE-KEN-ČIU

71 10 0
                                    

➴➵➶

𝓟yktis – tai gyvatės nuodai, kurie keliauja stemple ir ėda skrandžio sieneles. Gali rinktis: suleisti savo nuodus kitiems, ar pasilikti sau. Dažniau rinkdavausi antrą variantą, dėl ko rezultatas akivaizdus – nukritęs svoris, nuolatinis silpnumas, galvos skausmas, skrandžio spazmai ir vėmimas.

Pyktis kaip lėti, mirtini nuodai naikina tave iš vidaus. Suėda nervų sistemą, suardo emocinį balansą, sudarko fizinę būklę. Išniekina. Subjauroja. Kol galiausiai nebeišlaikai. Jis ima lietis per kraštus, taškytis aplink tarsi karšta lava ir skausmingai deginti aplinkinius. Visgi, labiausiai nusidegini tu.

Sako, išprotėjai. Gal ir taip. Išprotėjau nuo nesibaigiančios neteisybės, nelygybės ir savanaudiškumo, nuvertinimo, nepagarbos. NUO JŪSŲ VISŲ.

Pavargau. VISŲ NEKENČIU. Kiek dar metų galiu viską savyje nešiotis?

Niekas nesuprato ir nesupras – jiems tesi beprotė ir visai nesvarbu, kad dėl jų kaltės. Nesvarbu, kad nebeištveri to, kas verda tavyje šitiek metų. Kad kūnas nebepakelia fiziškai.

Nieko negali padaryti. Niekas tau nepadės. Belieka tik parkritus ant žemės visa gerkle žviegti, kad bent lašeliu palengvintum savo kančią, kad bent kiek išlietum tai, kas skverbiasi per kraštus...

2022

SUDEGTI ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang