Yine her zaman ki gibi babam, eve geç gelmişti yani her zamanki haliydi yapcak bişey yok evde televizyon izliyordu. Bende mutfakta ona bişeyler hazırlıyodum son bir iki şey kalmıştı onları da yaptım ki bir anda bağırmaya başladı babam."Lan benim içkilerimi yine mi döktün sen!!" dedi babam olcak adam.
"Ben senin içkilerine hiçbir şey yapmadım" dedim kısa ve net bir şekilde.
Baba şevkati görmedim ya da babam bana göstermedi bazen canımı yakıyordu bana kötü davranması ama en çok canımı yakan şey beni hiçbir zaman sevmemesiydin. Ben size kendimden bahsedeyim.
Ben Simirna Keskin 23 yaşındayım, okul malesef ki okumuyorum , babam beni lise sona kadar okuttu aslında sınavada baya çalışmıştım hatta tercihimi bile yapmıştım ama beni göndermemişti. Kendi çabalarımla dıştan okumaya çalışmıştım.
Babam beni bu yaşıma kadar sevmemişti, yüzüme hep nefretle baktı. Hiçbir zaman bana sevgiyle bakmadı ki aslada bakmaz. Benim bir akrabam var mı onu bile bilmiyorum yani 2 tane amcam 2 tanede halam var bir tek onları biliyorum zaten onalarlada pek fazla konuşup görüşmüyoruz.
Babam içerden yeniden bağırmaya başladı.
"Benim karnım aç bana yemek yap" diye emir vererek konuştu.
"Evde hiçbir şey yok yarın alışveriş yapıcam" dedim.
"Ne yarını git şimdi al gel" dedi bağırarak.
"Bu saate sen beni nere gönderiyosun ya saat kaç haberin var mı senin " dedim bende biraz sinirlenerek.
"Kaçsa kaç umrumda değil , şimdi gidip eve bişeyler alıp gelceksin" dedi sakin ama tehditkar bir şekilde.
"Sen nasıl bir babasın ya insan hiç bu saatte kızını bakkala git alışveriş yap diyip yollar mı ya" dedim ve o tam bir şey söylicekken ben yeniden sözünü kestim ve konuşmaya devam ettim.
"Hani hep diyodun ya annen senin yüzünden bizi terk etti diye, işte sen bu konuda yanılıyorsun Halil Keskin annem belkide senin bu zulmüne daha fazla dayanamayıp bizi terk etti" dedim bağırarak.
"Sen bana nasıl bağırıyorsun lan sen kimsin ki bana bağırıyorsun, annen senin yüzünden terk etti senin yüzünden beni sevmeyi bıraktı" dedi benden daha fazla bağırarak ve devam etti.
"Sen bu zamana kadar benim kızım olmadın olamasında senden nefret ediyorum anlıyomusun ha o kafan almıyosa sen ölsen üzülmem" dedi ve beni bir kere daha yıktı bana bunu yapmaya hakkı yoktu , ben bunu hak etmemiştim ben bu cümleleri hak etmemiştim.
"Biliyomusun hani sen beni hiç sevmedin ya , hep beni suçluyosun, sen bir kere bile kendinde aramadın suçu ama herşeyin suçlusu sensin annem beni tek başına dünyaya getirmedi neden beni bir iki yaşımda değilde 4 yaşında terk etti yada ben terk ettiğini sanıyorum ama belkide herşey senin yüzünden" dedim.
Ama demeseydim bir anda dudağımdan bir sıvı gelmeye başlayınca anladım bana vurduğunu ki saçımı tutarak beni evden dışarı atmıştı bile. Kapıyı kapatmadan önce de git alışveriş yap gel demişti.
O acı canımı fazla yakmamıştı ama bana kullandığı kelimeler zoruma gidiyordu, zaten benimle adam akıllı konuşmadığı için bu cümleleri biraz moralimi bozuyordu ama alışmıştım. Bana babalık yapamadığı gibi birde beni aşağılaması beni üzüyordu yoksa ben alışmıştım hakaretler dolu cümleler kurmasına. Sadece istediğim bana azıcıkta olsa beni sevmeseydi ama bu benim ölmemle bile olacak birşey değildi çünkü ölsem üzülmez zaten bu yüzden fazla düşünmeye gerek yoktu. Alışverişi yapmak için markete gitmiştim Allah'tan market açıktı hemen alışverişi yapıp çıkmıştım.
Eve hemen gitmek için ara yola girdim ama girmez olsaydım karşımda bir kaç tipi bozuk erkek grubu duruyordu. Biri bana doğru gelmeye başladı. O geldikçe ben geri geri gidiyordum adam en sonunda dayanamayıp "Buraya gelsene güzellik niye kaçıyorsun" dedi.
O bunu deyince ben baya koşmaya başladım oda peşimden koşmaya başladı.
"Gelsene buraya sürtük kaçma gel lan buraya kaçma kızım yaklaliyınca seni" dedi ve sustu pislik adam.
O kadar çok yorulmuştum ki adam beni yakalamıştı bana tam dokunacaktı ki bir anda adam bi tane tekme attım ama yanındakiler beni bırakmıyodu adam sızlanıyodu tam bana vuracaktı poşetlerim elimden düştü o yine bildiğim acıyı hissettmek için bekledim ama o acı bana değil o adam sert bir yumruk olarak inmişti suratına.
Karşımda 5 6 kişi vardı ama 1 adam şuan hepsini dövüyodu.
"Hiç utanmıyo musun lan sen kadına el kaldırmaya!! Bana bakın lan bir daha sizi kadına dokunduğunuzu göremeyeyim"dedi beni kurtaran adam.
"Abi valla bi daha asla olmicak daha asla bir kadına dokunmam Giray abi" dedi bana dokunmaya çalışan pislik.
Adının Giray olduğunu öğrendiğim adam bana yaklaştı ve ilk önce yerdeki poşetler topladı bana verdi sonra bana elini uzattı beni kaldırdı sonra da.
"İyi misin "dedi tok bir sesle.
Ben bir anda afalladım ve ona kekeleyerek cevap verdim.
"İ-iyim teşekkür ederim "dedim bişey demedi benden hemen ordan uzaklaşmıştım.
Bölüm biraz kısa ama arkadaşlar ben bu bölümü yanlışlıkla sildiğim için bazı kelimeleride unuttum.
Bölümü nasıl buldunuz bakalım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanusun Etkisi
HumorHayatta pek çok tesadüfle karşılaşırız. Bu tesadüfler çoğu zaman yaşamımızı değiştirir ve bizleri yeni yolculuklara çıkartır. Ama hiçbir şey tesadüf değildir, tesadüf diye birşey yoktur. Herşey kaderin bir oyundur...