Одного ранку, Джин вирішив сходити на рибалку з батьком своєї дівчини. Вони прокинулись дуже рано та поїхали до річки.
- Хороший ти хлопець Джин,- сказав батько. - Не долюблював тебе раніше, але чим краще тебе знаю, тим більше пишаюсь тобою.
- Дякую батьку! - Джин був гордий собою.
- О, Дивись ! Клює ! - кричав від радості батько.
- Я допоможу, допоможу ,- Джин біг з сачком, щоб підхопити рибу.
- Ай! Упустили,- засмутився батько.
- О! У мене клює ,- радів Джин.
- Давай, давай , - чоловік підбіг з сачком.
- Я піймав ! - закричав Джин і показав великого карпа.
- Молодець хлопче,- похлопав по плечу Джина.Під кінець рибалки , Батько зловив 10 рибин. Джин тільки 4. Звичайно Джин піддався, але про це ніхто не дізнається.
Наступного тижня, Джин сказав, що поїхав на рибалку. Весь день його не було. А додому він приїхав замученим і голодним. Але з 2 кілограмами риби. Всі в сім'ї були здивовані, але щасливі.
Лише потім вони замітили, що Джин не просто так пропадає цілими днями на рибалці і привозить багато риби. На 4 раз вони здогадалися, що риба не річкова, бо приніс дорогого лосося. Виявилося, Джин ходив в інтернет кафе і грав онлайн ігри цілий день. Не їв, не спав, а грав цілий день ігри !
ВИ ЧИТАЄТЕ
Bts - реакции Т/І . K-pop реакції
FanfictionМіні історії з кожним учасником. Реакції БТС на різні ситуації. Можливі ситуації 18+ Реакції з іншими к - поп групами + міні історї