Міні історія-Намджун

186 6 0
                                    

Намджун був дуже нервовий , останнім часом. Тому він вирішив поїхати до Швейцарії з кузеном , щоб відпочити.
Вони відвідали безліч галерей і ресторанів. Зробили безліч красивих фото і відео. Під вечір обоє стомились і вирішили посидіти біля річки.
- Може по бутилочці пива? - запитав кузен.
- Ех, я не проти,- ліг на покривало.
- Я швидко збігаю і куплю.
- БаРим, купи жареної курочки ! - в слід прокричав Намджун.
- Окей ! Я швидко, нікуди не йди без мене.

Поки Барим пішов за курочкою і пивом, Намджун закрив очі, ввімкнув в наушниках свою улюблену пісню, і насолоджувався відпочинком. Аж поки хтось не збудив його.

- Гей , хлопче?! Котра година ? - дівчина дивилась зверху в низ на безподвтжне тіло Намджуна.
- Що ? - різко схопився хлопець.
- Ко тра за раз го ди на ? - по складах повторила дівчина.

Намджун саме діставав телефон, щоб подивитися час, але раптом, вона швидко дістала з сумки бутилку води і сіла до нього на покривало, дуже близько, обнявши його за руку.
- Що ви робите ?! - Намджун був дуже здивований від таких дій з боку дівчини.
- Будь ласка прикинься, що ти мій хлопець,- пошепки говорила дівчина. - Якийсь дивний тип привязався до мене. Здається він слідкує за мною...
- Звернись до поліції ! Краще не гуляти вечорі одній... Будьте обережніші наступного разу, - Намджун згодився допомогти дівчині і врятувати її від дивного чоловіка. Та хтось з фанатів зробив фото, як він сидить з дівчиною в обіймах. Тепер, це розлетілось по всьому інтернету. (Можливо ви бачили це фото теж). Намджун вперше попадав в такий серйозний скандали, тому дуже переживав за себе і незнайомку.

Bts - реакции Т/І . K-pop реакції Where stories live. Discover now