Випадково розлила напій :
Субін: Ви були найкращими друзями. Вам було скучно сидіти вдома, тому ви пішли гуляти в парк, та під вечір обоє були дуже голодні. Вирішили зайти поїсти в кафе. Все було чудово!
Весь день ви весело проводи час, але до момента, як вам принесли напої. Ти випадково зачепила стакан і сік попав на телефон Субіна.
- Чорт ! І що тепер робити ?! Він певно дорого коштує,- хвилювалася дівчина.
- Все добре, все добре... я поремонтують його,- тихо сказав Субін.В закладі було багато людей, тому він держав себе в руках, але був дуже злий і нервовий в середині себе.
Ти хотіла витерти стіл і знову зачепила стакан, все вилилося на його штани. Субін стукнув кулаком по столу і просто вийшов.
Йонджун: Це була міні вечірка в будинку Йонджуна. Було 12 людей, але одну дівчину він чекав найбільше. Т/І була його першим коханням і все,що вона робила, було йому милим. Та цього вечора Йонджун був злий, як ніколи.
Т/І зіпсувала вечірку. Вона принесла газовані нопої , але не втримала упаковки і вони всі лопнули від удару об підлогу. Всі гості були брудні і навкруги було все брудне теж. Йонджун дуже дуже злився, але коли Т/І залишилася прибирати в його будинку, він світився від щасття. Бо ви були тільки удвох і змогли мило поговорити та подивитися комедію, поїдаючи попкорн.Техьон: То було в школі на перерві. Ви бігали один за одним і мило обіймалися. Та випадково( чи можливо ні) твоя подруга зачепила полуничний сік і твоя футболка була вся в червоно-рожевих плямах. Техьон швидко почав знімати з себе рубашку, щоб прикрити тебе. Тобі прийшлося переодягатися в спортивне.
Під час обіду ти випадково замастила його штани чаєм. Він одягнув спортивний костюм теж.
Після уроків вас залишили прибирати клас, бо ви були без шкільної форми. Ніхто із викладачів не вірив, що ваші речі випадково забруднитися.Бомгю: Звичаний вечір суботи. Після навчання ви купити квитки на фільм. Все було атмосферно і спокійно до того моменту, як ти випадково взяла стакан з колою Бомгю.
- Ах виходить ми типу поцілувалися? - посміхнувся Бомгю коли не знайшов свій стакан з напоєм.
- Вмерти захотів ?! - ти здивувався, що твій друг сказва таке під час драматичного моменту в фільмі.
- Ти взяла мій стакан з колою.
- Невже ?! - тобі було соромно і ти хотіла поміняти стакани.
- Т/і не потрібно ! - Бомгю не встигнув взяти стакан, як дівчина випадково вилила напій на світлі кросівки і джинси товариша.Кай: Ви були на дні народжені спільної подруги. Ти не здогадувалася, що Кай прийде теж. Тобі він говорив, що хворіє і не приїде до тебе на вечерю. Тому так, як не хотіла бути одна дома ти прийшла на вечірку. І коли побачила, що Кай був теж, ти дуже сильно розчарувалася в ньому.
- Ти не так все зрозуміла, - типова фраза хлопців.
- Я так чекала на тебе, ти такий противний,- ти навмисне вилила на нього стакан з водою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Bts - реакции Т/І . K-pop реакції
FanfictionМіні історії з кожним учасником. Реакції БТС на різні ситуації. Можливі ситуації 18+ Реакції з іншими к - поп групами + міні історї