Міні історія Субін

49 2 0
                                    

Вечір п'ятниці. Субін з двома приятелями вирішили з'їздити в район Каннам, щоб купити трохи нових шмоток.
Вони зайшли в один із дорогих магазинів.
- Хей хьон ! Ти бачив, як вона на тебе дивилася ? - запитав приятель і повернувся в сторону дівчини, яка розглядала Субіна з верху до низу.
- Пх , типічна дівчина, як шукає багатих чоловіків,- сказв інших хлопець.
- Та ні...може вона просто впізнала мене ,- сказва Субін.

Несподівано дівчина підійшла до Субіна, коли той був один і вибирав нові рубашки.
- Може познайомимося ? - протягнула руку.
- Не думаю, що це гарна ідея. Вибач... мене не цікавлять нові знайомста, - сказв Субін.
- Ну гаразд... гарного шопінгу,- дівчина вийшла з магазину.

Субін вирішив не говорити про цю ситуацію хлопцям.

Після першого магазину приятелі відвідали ще три. І один із товаришів, почав помічати пару, яка слідувала за ними.
- Вам не здається, що за нами слідкують? - сказав пошепки хлопець.
- Ти теж помітив?! Та дівчина і з хлопцем точно підозрілі.

В наступному магазині Субін одягнув маску та окуляри, одягнувся в новий одяг. Він розділився з друзями і по окремості добиралися додому.
І як виявилося потім,не даремно.

Наступного дня в новинах показали пару аферистів, які слідкували за багатими людьми в районі Каннам, дівчина знайомилася з хлопцями, а хлопець з дівчатами. І поки один відволікав жертву розмовами, один із пари викрадав гаманці і куплені товари.

Bts - реакции Т/І . K-pop реакції Where stories live. Discover now